padlasvillage trofejas

padlasvillage albūmi

Saucās braucām forelēs

padlasvillage @ 17.maijs 2011, 20:53
Svētdien, par cik lija ārā uz copi nebija lustes, nolēmām apbraukāt apkārtni, par cik pārvācāmies uz jaunu vietu, kurai tuvumā ir daudzi ezeri un lielākās norvēģijas upes. Pārsvarā upes un ezeri ir pilni ar forelēm, tāpēc izdomājām, ka jāpamēģina. Par cik es ar forelēm esmu uz TU, sazinājos ar eMKu, kurš man ļoti labi basic soļus apskaidroja. Tika iegādāta 0.2 mono aukla, Mepp un Myra reteri, un lieta darīta. Šodien Norgē ir nac. svētki, brīvdiena, tāpēc lieliska iespēja likt lietā foreles copi. No rīta gāza, domājām, ka tūtā būs, izlēmām, ka pastaigās gar upīti pamētās. Upītē mīt foreles, bet nu pirmais pieķērās asaris ap 300g, nu neko, mētāju tālāk. Piesakās līdaka, nu neko, metu tālāk vēl viens asaris ap 300g. Pārstāja līt nolēmām brauk uz ezeru, kurā ir foreles, jo tajā viņi laiž katru gadu. Iebraucam ezerā, tumš dzidrs ūdens, iemetu roteri un še tev, likās ka baļķi vai gliemezi esmu uzķēris, nekā, līdaka. Braucam tālāk, Oskaram arī piesakās līdaka. Nodomājām, forši, jāizpēta jo varēs ziemā arī braukt. Iebraucam līcī, man kaut kas liels pieķeras, par cik spinis tika atstāts mašīnā, strādāju ar 0.2 auklu, bez pavadas, šoreiz xrap 5 cm papagailis bez pavadas, kāta tests 1-11g. Kausēju kādu laiku, ja ar spini zivs būtu ārā maksimāli 2 minūtēs, šoreiz kausēju kādas 8. Rezultātā tika izvilkta 4,3kg līdaka, būtu atlaidis atpakaļ, bet par cik tur tā forelīte un zvans manam dabas draugam, līdaka tika paturēta, jo draugam sagribējās zivi. Nu vot. Dienas rezultāts man kādi 7 asari visi 300+, ap 1 kilo aizgāja, jo akla bija traumēta un tā aizpeldēja ar manu clacking 11 mutē, 6 līdakas, mazākā 1kg+. Oskaram 2 līdakas un 2 asari. Šodien lielu lomu nospēlēja aukla, jo Oskaram bija pītā un zivis tik cik ir. Asariem bija smuks krāsojums melni sudrabains, nebiju vēl šādu kombeni redzējis.