P.S. Tikai viena lieta - tagad pie mums strādā arī MEITENE. Vēl gan mācās, bet jau tagad daudzus anonīmus "specus" ar zināšanām noliks vienā setā :)
JIG.LV, 23.maijs 2015, 22:04
Nevarēju noturēties, bet vai vēsa attieksme un klientu nolikšana pie vietas (nevis profesionāla konsultēšana) nav par iemeslu kāpēc dažās labās ļoti zināmās bodēs daudzi copmaņi vairs kāju nesper!?
onkyo, 24.maijs 2015, 10:16
Ja tu runā par lielajiem tīkliem, tad tas ir normāli, tur strādā pavisam cita aprēķinu mehānika, kā jau jebkurā korporatīvā vidē, ir atrasts optimāls modelis kurā pārdevējs pat nedrīkst veltīt pārāk daudz vienam klientam, viņš ar to nes zaudējumus uzņēmumam, jo neizdara ko citu. Tas % kas tāpēc "kāju nespers" jau ir analītiski izrēķināts, atzīts par nenozīmīgu vai pat zaudējumus nesošu (viņam veltītais laiks "neatsitas"). Jebkurā nozarē, ne jau tikai šajā.
Ar mazajiem cits stāsts. Pirmkārt jau jāizšķir veikali, kas tirgo makšķērlietas un makšķernieku veikalus. Tās ir 2 pilnīgi atšķirīgas lietas. 1mie parasti ir uzņēmumi, kas taisa peļnu uz citu preci (piemēram zooveikali, parastie lielveikali utml.), tur vispār nekādas konsultācijas nedabūsi. Tad vēl ir pilnīgas "piparbodes" tendētas uz vismarginālāko klientu, kam interesē tikai cena, tajās parasti strādā paši iespējami lētākie pārdevēji, ja māk kases čeku izsist un cenu parādīt, tad jau labi :) Īstos specializētos makšķernieku veikalos parasti tomēr strādā profesionāli pārdevēji, kas spējīgi konsultēt, lai gan jāapzinās, ka neviens nevar perfekti pārzināt visas makšķerēšanas tehnikas. Savukārt iet uz veikalu un borēt pārdevējam savu skatījumu vispār ir jocīgi, vai nu uzticies un uzklausi sniegtajām konsultācijām, vai neuzklausi un dari kā gribi, pārdevējam nav ar klientu jāstrīdas. Rīgā ir ne vairāk kā 10 manā uztverē, labu, specializētu makškērnieku veikalu.
Mēs kā JIG.LV esam ļoti uz klientu orientēti, bet nu arī tpu... tpu... tpu... nav gadījies, taču, ja kāds atnāks sāks audzināt dzīvot rupjā un apvainojošā formā tad tiks izdzīts no veikala, savukārt ja apvainojums būs vēltīts kādam personīgi tad dabūs pretī to pašu, un, vismaz no manis, var arī personīgi pa pieri norauties turpat ārpusē. Klients ir svarīgākā uzņēmuma vērtība, bet visi ir cilvēki, cienīsim viens otru.