Laivas un to motori

Nevar uzraut motoru - ir man tāds motors Selva seabass 5, pasen nopirkts bet reāli netika izmantots, vienu rudeni nobraukāju un pēc tam 3 vai 4 gadus nostāvēja garāžā nekustināts, nebija vajadzības. Gribēju tagad uz rudeni atdzīvināt - bet ar starteri motoru vairs nevar pagriezt. Kādas jūsu domas - kas var būt par šaizi. Itkā sākumā uz pus apgriezienu striķis pavilka bet pēc tam nikā vairāk.

snitraM, 24.septembris 2018, 21:28

Ja nebija cilindrā ielieta eļļa tad visdrīzāk no kondensāta ir radusies rūsa un gredzeni ķīlē. Izskrūvē sveci un mēģini dabūt virzuli lejā tad ielej pa sveces caurumu motoreļļu gramus 50 un mēģini aiz mahovika lēnām izšūpot turot sveču caurumu uz augšu. Ja izgriežas tad apgriez caurumu uz leju un izspiež to eļļu laukā un vēl reizi atkārto ar tīru.
Bet var būt arī cita vaina, no malas grūti spriest.
25.septembris 2018, 10:42 | links
 
Nevar uzraut motoru - ir man tāds motors Selva seabass 5, pasen nopirkts bet reāli netika izmantots, vienu rudeni nobraukāju un pēc tam 3 vai 4 gadus nostāvēja garāžā nekustināts, nebija vajadzības. Gribēju tagad uz rudeni atdzīvināt - bet ar starteri motoru vairs nevar pagriezt. Kādas jūsu domas - kas var būt par šaizi. Itkā sākumā uz pus apgriezienu striķis pavilka bet pēc tam nikā vairāk.
24.septembris 2018, 21:28 | links
 
Parastu 80w90 viskozitātes eļļu no neparastas atšķir tikai mērķa piedevas. Mazliet neparasta transmisijas eļļa, kas būtu lejama Torsena diferenciālī maksā 115 eur/l. Viss ir ļoti relatīvi. Manai Yamahai reduktorā pildās 75ml. Speciālā 0,225 l iepakojuma pietiek 3 reizēm, neredzu jēgu kopoties ar kapeiku.
21.septembris 2018, 16:29 | links
 
x10 reizes dārgāk nav,
specialais pumpis un litrs eļļas 27 EUR
http://latrexlaivas.lv/index.php?route=checkout/cart

Es leju 80w90 transmisijas eļļu. Maksā ~4 eur litrā. Var pirkt specializēto "80w90 marine", kas sanāk 10x dārgāk, bet tur ir speciālais trauciņš ar kuru amatieris var eļlu iespiest reduktorā.

Ņemot vērā, ka tā eļļa katru gadu jāmaina, lai pamanītu bojātos blīvslēgus, tad uz kaut kādu specilaizēto nav vērts iespringt. Ir starpība vai izgāž ārā eļļu pa 10 vai pa 1 eiro.

daddy_j, 20.septembris 2018, 14:21
21.septembris 2018, 15:47 | links
 
Es arī izmantoju parasto 80W90 un nekādu problēmu nav bijis. Kad motors stāvēja aukstajā garāžā, tad mainīju rudenī. Tagad siltā garāžā pēc izjūtām, jo tas maksā kapeikas.
21.septembris 2018, 12:00 | links
 
Nomainīt reduktorā eļļu nemaksā praktiski ne ko! Ja nepērk protams "speciālo" eļļu. Un uzpildīšanai, iegāju aptiekā un nopirku lielāko pieejamo šprici. Ir ok. Un pie šīm izmaksām var atļauties vis maz reizi sezonā to eļļu nomainīt, jo, kā jau te iepriekš minēja, kondensāts vis ticamāk būs un līdz ar to emulsija ar sāk veidoties. Ziemā, ja nav siltā garāža, visādi var būt. Tas ir 20 minūšu darbs, un prāts mierīgs. Tas tāds mans, var būt subjektīvais viedoklis.
21.septembris 2018, 10:30 | links
 
Man jālūdz Jūsu palīdzība atrast manu nozagto motorlaivu.
Tā nozagta Lielajā Baltezerā starp futbola laukumu un peldētavu iepretim Ezera ielai 16, pārkniebjot ķēdi.
Lūdzu visi padalamies ar šo ziņu! Motorlaivas reģistrācijas Nr. LZ1896 - zaļā krāsā, balta iekšpuse, pelēka grīda un ar trīs koka beņķiem brūnā krāsā.

[url=https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1809401522519068&id=100003477127997/url]
21.septembris 2018, 09:38 | links
 
Bojāts blīvslēgs parādīs noplūdi.
20.septembris 2018, 15:28 | links
 
To visu elmentāri pārbaudīt.Emulsija parādīsies atskrūvējot augšējo skrūvi.
20.septembris 2018, 15:27 | links
 
Kāda rutka dēļ katru gadu jāmaina?

BrunoL, 20.septembris 2018, 14:57


Jāmaina tāpēc,lai pamanītu bojātos blīvslēgus. Un kaut kāds kondensāts tur vienmēr ir, tāpēc to 200gr eļļas nav vērts atpakaļ liet. Pašai eļļai nav nekādas vainas, tā nav izstrādāta, tomēr tajā mēdz būt ūdens. piles vai pilītes :)
20.septembris 2018, 15:24 | links
 
BrunoL [20.09.18]: Kāda rutka dēļ katru gadu jāmaina?
Pie tam jāmaina sezonas beigās, ieziemojot. Savādāk var gadīties ka tecēja blīvslēgs un reduktors būs nākošās sezonas enkurs.
20.septembris 2018, 15:19 | links
 
Kāda rutka dēļ katru gadu jāmaina?
20.septembris 2018, 14:57 | links
 
Es leju 80w90 transmisijas eļļu. Maksā ~4 eur litrā. Var pirkt specializēto "80w90 marine", kas sanāk 10x dārgāk, bet tur ir speciālais trauciņš ar kuru amatieris var eļlu iespiest reduktorā.

Ņemot vērā, ka tā eļļa katru gadu jāmaina, lai pamanītu bojātos blīvslēgus, tad uz kaut kādu specilaizēto nav vērts iespringt. Ir starpība vai izgāž ārā eļļu pa 10 vai pa 1 eiro.
20.septembris 2018, 14:21 | links
 
Lai cik tas nebūtu dīvaini, bet vislabāk dzenskrūves reduktorā ir liet dzenskrūves reduktora eļļu. Tā ir atbilstošas viskozitātes transmisijas eļļa ar pretkorozijas piedevām. Parasti katrs ražotājs piedāvā savu(paši neražo un uz iepakojuma ražotājs nebūs norādīts) un lielie eļļu ražotāji piedāvā specializēto, tam nu nebūtu izšķirošas nozīmes.
20.septembris 2018, 13:53 | links
 
Kādu eļļu labāk liet dzenskrūves reduktorā?
20.septembris 2018, 08:33 | links
 
kutis [19.09.18]: . Man piemēram laivu centrā teica neliet 98, dzinējs ātri izdegot, nu nezinu - kam taisnība.

snitraM, 19.septembris 2018, 13:15


Vai neteica cik ātri, mans tohatsu jau astoto sezonu ar 98. dzied kā bitīte :)
Svarīgāk ir cik svaiga tā zupa ir tankštellē, ja netiek laicīgi izpirkta un atjaunota tad vienalga kāda marka 72 vai 105 viss būs mēsls, līdzīgi kā ar atvērtu alus pudeli jo ilgāk stāv jo pretīgāks...[/quote]Smeejos. Man pavasari Laivu centraa pat rakstiski uzrakstija ka lietot tikai 98
19.septembris 2018, 16:35 | links
 
Ar 98 nekas mūsdienu dzinējam nevar izdegt. Tas no padumjajiem laikiem iegājies kā urbānais mīts, kad no 95 motori sprāga kā mušas. Kā jau te minēja, 95 nav forši, ja motors regulāri netiek braukts. 98 labāk sadeg un ir noturīgāks pret detonāciju. + nav vispār bio spirta piedevas. Braucot atšķirību parastam cilvēkam grūti pamanīt. Kas vairāk ņemas ar tehniku vai pievērš uzmanību sīkumiem pamanīs. Naudas ziņā ieguvuma nav. It kā ēd nedaudz mazāk, iet biku labāk, bet cenu starpība izlīdzina ietaupīto.
19.septembris 2018, 14:34 | links
 
. Man piemēram laivu centrā teica neliet 98, dzinējs ātri izdegot, nu nezinu - kam taisnība.

snitraM, 19.septembris 2018, 13:15[/quote]

Vai neteica cik ātri, mans tohatsu jau astoto sezonu ar 98. dzied kā bitīte :)
Svarīgāk ir cik svaiga tā zupa ir tankštellē, ja netiek laicīgi izpirkta un atjaunota tad vienalga kāda marka 72 vai 105 viss būs mēsls, līdzīgi kā ar atvērtu alus pudeli jo ilgāk stāv jo pretīgāks...
19.septembris 2018, 14:03 | links
 
Atkārtošu vēl reizi-visu techniku darbinu ar A95.
Jā,mēģināju 4T Ymahai 5hp A98 un ātruma kritums bija par 1,5km/h.(GPS)( Jā naģelas verila ...!)
Zāles pļāvējiem,sniega mocim beidzot sezonu,cik bākā palicis tik paliek uz nākošo.Nav bijis problēmu ar palaišanu.Ne bākas izleju,ne karburatorus izdarbinu.
Vienīgi 2takteriem bez miksa leju svaigu.
19.septembris 2018, 13:30 | links
 
Štrunts par motoru.Iebraucot akmeņos,to novietojumu izmaiņas nodarīs neatgriezeniskas izmaiņas krastmalas nogāzei,tiks izjaukts gadsimtiem dabas rūpīgi veiktais darbs.Tāpat nākošajām paaudzēm vairs nebūs iespēju redzēt dabīgos,apaļos akmeņus.Sadauzīti un sašvīkāti tie nevienu neinteresēs.Un kur vēl smagie zaudējumi dabai-sabojātais akmeņu apaugums,gājušas bojā sūnas,gliemezīši,izjauktas zivīm pierastās nārsta,barošanās un atpūtas vietas.Tāpēc nebrauc akmeņos;)

Brusis, 19.septembris 2018, 09:56[/quote]
Ja tu kandidētu uz kāda "zaļā "amatu-mana balss būtu tava!Pareizāk un zinātniskāk vairs nevar!:))
19.septembris 2018, 13:21 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager