Laivas un to motori

Kāds var ieteikt kur Latvijā var nopirkt Suzuka df6 ieplūdes kolektora blīvi.Vieglāk sameklēt Amerikā un Krievijā kā pie mums.

copis, 22.janvāris 2019, 10:21


no paranīta papīra nevar uztaisīt?
22.janvāris 2019, 12:56 | links
 
Kāds var ieteikt kur Latvijā var nopirkt Suzuka df6 ieplūdes kolektora blīvi.Vieglāk sameklēt Amerikā un Krievijā kā pie mums.
22.janvāris 2019, 10:21 | links
 
Kāds lieto šāda tipa motorus laivām?

https://www.eboat.lv/lv/laivu-motori/benzinmotori/mercury/benzina-motors-mercury-jet-f80-efi

Pielietojuma ziņā man tāds būtu ideāls, bet cena gan man nepatīk, salīdzinot ar vienādas jaudas klasiski,ar dzenskrūvi...

RobisRobis, 13.janvāris 2019, 18:36



Teicams risinājums seklām akmeņainām ūdenstilpnēm. Tik izvēloties jāņem vērā, ka salīdzinājumā ar tādiem pašiem zirgiem un dzenskrūvi, jaudas pa 30 % mazāk
16.janvāris 2019, 14:11 | links
 
Vēlos iegādāties laivu Južanka 2.
14.janvāris 2019, 21:35 | links
 
Kāds lieto šāda tipa motorus laivām?

https://www.eboat.lv/lv/laivu-motori/benzinmotori/mercury/benzina-motors-mercury-jet-f80-efi

Pielietojuma ziņā man tāds būtu ideāls, bet cena gan man nepatīk, salīdzinot ar vienādas jaudas klasiski,ar dzenskrūvi...
13.janvāris 2019, 18:36 | links
 
Nu ja. Lai paliek ka neko nesaprotu. Tik nez kāpēc tiem kuriem esmu taisijis, braukā vēl šodien! :)
11.janvāris 2019, 13:15 | links
 
Nē tā nav. Tu vienkārši neko no tā nesaproti !
http://www.mareng.co.uk/images/M9155.gif

Es stāstu, ka auto startera relejs der laivas trimam. Un viens relejs neslēdz motorīša griezšanos uz abām pusēm. Trimam ir divi releji. Viens atbild par pacelšanu, otrs par nolaisšanu. Abi releji ir identiski vienādi.

urmaas, 11.janvāris 2019, 13:04
11.janvāris 2019, 13:11 | links
 
Es stāstu, ka auto startera relejs der laivas trimam. Un viens relejs neslēdz motorīša griezšanos uz abām pusēm. Trimam ir divi releji. Viens atbild par pacelšanu, otrs par nolaisšanu. Abi releji ir identiski vienādi.
11.janvāris 2019, 13:04 | links
 
jā, tu runāji par startera releju kurš saslēdz strāvu starterim tā lai tas griestos uz abām pusēm pēc nepieciešamības

Runājam par startera releju, ne?

urmaas, 11.janvāris 2019, 12:50
11.janvāris 2019, 12:58 | links
 
Runājam par startera releju, ne?
11.janvāris 2019, 12:50 | links
 
mašīnai starteris griežas uz abām pusēm?

Coplietdraugs
Tieši tā. Trimam der auto startera relejs.

urmaas, 11.janvāris 2019, 11:55
11.janvāris 2019, 12:11 | links
 
Coplietdraugs
Tieši tā. Trimam der auto startera relejs.
11.janvāris 2019, 11:55 | links
 
Es rakstīju par trima releju nevis startera.
Protams tu savam motoram vari likt releju kādu gribi tā katra personīgā izvēle.


Coplietdraugs.
Nu gan, par releja cenu, fuflagonu dzen! Jebkurā šrotā startera relejs krietni lētāks! Pa čomisko vispār pāris eiro! Tik jāskatās atbilstoši A!

urmaas, 11.janvāris 2019, 09:42
11.janvāris 2019, 11:25 | links
 
Liels paldies par detalizētu atsauksmi. Vēlreiz pārliecinājos, ka laikam nekas labāks manām vajadzībām par japānu 50hp 4taktnieku nebūs.
11.janvāris 2019, 10:57 | links
 
Coplietdraugs.
Nu gan, par releja cenu, fuflagonu dzen! Jebkurā šrotā startera relejs krietni lētāks! Pa čomisko vispār pāris eiro! Tik jāskatās atbilstoši A!
11.janvāris 2019, 09:42 | links
 
Skriešanai labi motori
Jāņem 60, jo visiem trijiem ir vienāds svars.
Degvielu tērē daudz, 60tais tērēs ap 20 ltr/stundā, pie pilnas gāzes
Velcei neder, pēc regulāras velcēšanas vienā aukstā rītā var arī nepielaist, jo sveces būs ciet ar eļļu.
Visiem kas man ir bijuši nobeidzās trima relejs un vienā brīdī motors īsti negrib celties uz augšu vai leju. Labojas ar kādiem 50 EUR par releju + nomaiņa.
Dārga eļļa, XD100 4ltr ap 60 EUR, pēc pārprogramēšanas var liet parasto tcw3, bet tad motors pat pēc skaņas savādāk strādā.
Jaudīgs reduktors. 60 e-tec LATREX 490 ar 17to dzenskrūvi varēja izgriezst līdz pilniem apgriezieniem, tagad Mercury 60 tik 14to dzenskrūvi var izgriezst.
Ar E-TEC būs arī mazāks minimālais ātrums, jo būs lielāka diametra dzenskrūve, kas spēs noturēt laivu virs ūdens arī pie mazāka ātruma.
Drošības slēdzis kas ir uz pults nekam neder, pat pie ļoti mazas kustības tas izkrīt laukā, tāpēc braucu bez tā.
Tas tā īsumā viss, nobraucu tik kādas 500 motorstundas ar viņiem.

Sveiciens,
Varbūt kādam ir pieredze ar Evinrude 40hp/50hp/60hp etec motoriem?
Labprāt dzirdētu atsauksmes.
Paldies.

Raivo, 11.janvāris 2019, 08:41
11.janvāris 2019, 09:02 | links
 
Sveiciens,
Varbūt kādam ir pieredze ar Evinrude 40hp/50hp/60hp etec motoriem?
Labprāt dzirdētu atsauksmes.
Paldies.
11.janvāris 2019, 08:41 | links
 
Ko tik neizdomā
9.janvāris 2019, 13:09 | links
 
Tik traki nav. Tad visi ST trafiņi ietu pa gaisu! :)
Ziemā tak vecās bundžas apsnieg tā, ka izolatorus neredz. Tā pat stāv un nekas neiet uz īso.

urmaas, 7.janvāris 2019, 17:50

Tik traki biezs ūdens slānis nav.
Bet elektriķi jau zin labāk.
9.janvāris 2019, 12:34 | links
 
Labs rīts!
Kaut kur par to jau ir runāts, bet nevaru atrast. Kurš zin, kas tur bij ar tiem divtakteriem. Vai no ārzemēm ievestu lietotu divtaktu piekaramo laivas dzinēju varēs LV piereģistrēt? Nav tur kaut kāda problēma?
9.janvāris 2019, 10:08 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager