Neliela atkāpe, ko gribētu uzsvērt un informēt copmaņus par DAIWA spolēm, jo vienkārši jūtu, ka cilvēki vadās no stereotipiem, kas ne vienmēr ir īsti atbilst īstenībai.
Ražotājam ir savi reģistrēti spoļu sēriju nosaukumi tādi kā NINJA, REVROS, FUEGO, FREAMS, CALDIA, PROREX, EXCELLER u.c.
Katram šim nosaukumam vēsturiski ir izveidojusies kaut kāda reputācija un atpazīstamība, atsauksmes utt., līdz ar to makšķernieku prātos rodas un saglabājas kaut kādi nosacīti stereotipi - tā lūk "spēka spole", tā lūk "kruta" a tā "prasta" , tā laba smalkām auklām, tā ne pārāk utt. utjp.
Taču mainoties modeļiem utt. šie ierastie stereotipi bieži vairs pilņīgi vai daļēji neatbilst patiesībai. Ražotājs izlaiž jaunas spoles, bieži konceptuāli un tehnoloģiski atšķirīgas, taču loģiski, ka izmanto šādu vai no esošiem nosaukumiem, ko iespringt, ja jau ir reģistrētas preču zīmes.
Rodas situācijas ar kurām nākas saskarties ar situācijām, kad kāds saka "gribu tikai un vienīgi spoli ar nosaukumu X, jo mans čoms pirms 5 gadiem tādu nopirka un baigi labi!" Čoms pirms 5 gadiem nopirka , iespējasm, kaut ko ar pavisam citu idejisko un tehnisko pielidījumu!
Ar šo visu penteri es gribu teikt to, ka lai objektīvi izvērtētu jebkuru jaunu modeli, ir jālien dziļāk par sērijas nosaukumu, jāskatās tehniskās lietas, katalogi, arī ir ļoti labi neatkarīgie videoblogi youtube, kur spoles reāli jauc , pēta mehānismu utt.
Ja pašam meklēt nav interesanti vai reāli slinkums, tad meklējiet veikalos profesionālus konsultantus, vai tepat forumā u.c. interneta resursos. Jā, uzreiz kāds teiks, ka pārdevējam galvenais tik "iegruzīt". Neapšaubāmi, pārdevējs ir ieinteresēts lai nopirktu no viņa preci, bet pilnīgi neviens sevi cienošs un ilgtermiņā domājošs tirgotājs, nav ieinteresēts lai klients saņemtu sū..., kas neatbilst klienta vajadzībām un tas būtu neapmierināts, vairāk pie viņa nenāktu. Sliktākais scenārijs gan ir, ja pārdevējs pats nejēdz ko tirgo, diemžēl arī tā gadās.
13.marts 2019, 09:49 |
links