Laivas un to motori

Sveiki! Varbūt kāds zin šo modeli?
18.jūlijs 2019, 13:00 | links
 
Sveiki kungi,
Varbūt ir kāds Zebec Armad lietotājs kas var izmērīt tranča izmērus augstumu x platumu x biezumu?
Pašam ir bet pašlaik netieku klāt , izmēri nepieciešami tranča riteņiem.
Paldies.
18.jūlijs 2019, 10:45 | links
 
to Zarāzij
Absolūti piekrītu!
Copei nav nekā ekonomiskāka par pārtaisītu progresu ar labu motoru,bet ja vajag ģimenei,tad balto gulbīti.
17.jūlijs 2019, 15:28 | links
 
@zaraza - ko nozīmē "mazliet"? Mazliet man jau ir savests, bet tas mani neapmierina. Tur pamatīgs darbs jāiegulda:
1. Jāizgriež purns un jāierīko tur sēdvietas vai arī augstais grozāmais beņķis copei, citādi 1/3 no laivas platības netiek izmantota;
2. Jāuztaisa normāla konsole ar instrumentu paneli, stūri, motora vadību, eholotu, radio u.c.
3. Jāuzliek priekšā "dugas" un trepītes, lai var pieturēties un normāli iekāpt no purna, kā arī trepes aizmugurē lai var iekāpt no ūdens pēc peldes;
4. Jāierīko grīdas klājums un normāli sēžamie.
5. Jāierīko visas vajadzīgās gaismas un sūknis ūdens atsūknēšanai;
6. Jāuzšuj tents glabāšanai. utt.

ivog, 17.jūlijs 2019, 13:09


Ja visu to vēlies darīt tad apsver arī iespēju pirkt ko jaunu no Krievijas, tā pati Volzhanka neesot slikta, par Berkutu gan daudzi iekš ru lamājas. Man ir viens pazīstams automehāniķis, kas sev pārtaisīja progresu, izgrieza purnu, izmeta konsoli - uztaisīja uz vienu pusi konsoli, pārkrāsoja, jauna grīda, skaņas izolācija, elektronika, gaismas, mantu glabātuves, 3 vietas spiningiem bortā, jauns trancis, tepiķi un viss no laba materiāla īpaši nezelējot santīmu utt. Kamēr garāžā nebija ko darīt pa ziemu uzbūvēja sev laivu. Ja neskaita savu darbu un laiku - materiālos un štruntos aizgāja vairāk kā 2.5euro, pati laiva 1.0euro, elektronika ap 1.0 euro un dzinējs ne jauns 1.8 euro. Protams tā ir nokomplektēta gatava laiva, kas ir lētāka par jebkuru alumīnija konsollaivu, bet ne ļoti.
17.jūlijs 2019, 15:24 | links
 
Pie tam, tā kā esmu svētdienas copmanis un ģimenei patīk atpūsties uz ūdens, tad man primāri laivu vajag atpūtai (lai sievai ērti gulēt un sauļoties) un tikai sekundāri copei.

ivog, 17.jūlijs 2019, 14:26


Nu tad jau tas sanāk pavisam cits stāsts. Šīs visas laivas ir taisītas ar uzsvaru copei, attiecīgi atņemot kaut ko ģimenes atpūtas ērtībām. Nu nevar savienot, var tikai kompromisus meklēt, bet nu jāsaprot PRIORITĀTE. Ja cope nav primārais, tad veidojas būtiski citi kritēriji laivas izvēlē, tad es Progresu vispār neizskatītu, paņemtu smuku baltu plasmasas džakuzi ar izlaižamiem ādas beņkiem. A pamētāt pāris reizes sezonā var no jebkuras laivas, specializācija vajadzīga ja regulāri copē pa 10-12 stundām uz ūdens, staipa līdzi daudz mantas, kātus, kastes.
17.jūlijs 2019, 15:12 | links
 
zaraza [17.07.19]: Es savu progress pārbūvēju šādi.
Investīcijas pašā laivā bija līdz 1k.

andzs90, 17.jūlijs 2019, 14:36

ļoti adekvāti izskatās. tikai tomēr par to nelaimīgo purnu :) Te var redzēt, ka uztaisot platformu iegūst maliņu/bortiņu 5-7cm. Tad kāda jēga zāģēt vispār? Kā rakstīju - vienkaršāk iztaisnot/nostiprināt virsmu esošajam.
Ja vajag to bortiņu tīri psiholoģiski, tipa jūties labāk ka ir borts un ir kur kājas atspiest, tad vienkāršāk falšborda reliņus pa virsu apkārt purnam uzlikt :)
Laiva manam labam copes biedram. Ļoti labu skaņas izolāciju uztaisījis
17.jūlijs 2019, 15:09 | links
 
Es savu progress pārbūvēju šādi.
Investīcijas pašā laivā bija līdz 1k.

andzs90, 17.jūlijs 2019, 14:36


ļoti adekvāti izskatās. tikai tomēr par to nelaimīgo purnu :) Te var redzēt, ka uztaisot platformu iegūst maliņu/bortiņu 5-7cm. Tad kāda jēga zāģēt vispār? Kā rakstīju - vienkaršāk iztaisnot/nostiprināt virsmu esošajam.
Ja vajag to bortiņu tīri psiholoģiski, tipa jūties labāk ka ir borts un ir kur kājas atspiest, tad vienkāršāk falšborda reliņus pa virsu apkārt purnam uzlikt :)
17.jūlijs 2019, 15:02 | links
 
BrunoL [17.07.19]: @ dr.laiva - izlasīju Tavu garo analīzi. Cepuri nost, tik netiku gudrs, ko man labāk darīt - uztjūnēt esošo Progres-4 un aprīkot ar konsoli un jaunu dzinēju vai tomēr meklēt lietotu laivu no Skandināvijas.

ivog, 17.jūlijs 2019, 11:27

Neredzu ne mazāko vajadzību baigi tjūnēt Progers 4 . Copēju no tāda kopš 1982.g. Izmalts Peipis krustu šķērsu un kopš 2000.g. pa Burtnieku. Jā, bija laiks kad 2 Vihr kāra, bet kur gan aizskriesi. Mierīgi purkšķinu ar 5Zs 4T Yamaha
airu aizstājēju un par lomiem nesūdzos. Nevelcēju. Riebjas. Bleķi, džigs, vobleri. Divatā ļoti ērti,trijatā - viens sēžas priekšas lūkā.
Par kniedējumu nesūdzos, sūces nav. Lai gan Peipa vietējie matadori vienu ziem bija iedzinuši ūdenī un iesaldējuši.
Ieklāta ūdensizturīga finiera grīda,aizmugures sēdeklis visā platumā no kaut kāda Ford un priekšā pie stūres lietoju datorkrēslu. Ērti maināms augstums, atzveltnes leņķis un grozāms pa 360, ja vajag pārbīdu kur tīk.
Tiesa, laiva stacionāri ezerā pie mieta.
Protams, ar krist izvirtībās, kā to izdarījis ZariņValdis. Ja nemaldos, no Krim uzbūvējis konfekti!
Neteikšu, ka nepatīk basenes utt., tik augstāk par pēcpusi neuzleksi.

Var skaisti pārbūvēt arī Progresu
17.jūlijs 2019, 14:57 | links
 

Es savu progress pārbūvēju šādi.
Investīcijas pašā laivā bija līdz 1k.
17.jūlijs 2019, 14:36 | links
 
@BrunoL - Nu progres ar 5 zs, tā ir pornogrāfija. Pie tam, tā kā esmu svētdienas copmanis un ģimenei patīk atpūsties uz ūdens, tad man primāri laivu vajag atpūtai (lai sievai ērti gulēt un sauļoties) un tikai sekundāri copei.
17.jūlijs 2019, 14:26 | links
 
@zaraza - par to purnu laikam taisnība. Stikls - pilnais bet ar atveramu "logu" pa vidu - ir tādi redzēti.
17.jūlijs 2019, 14:23 | links
 
@ dr.laiva - izlasīju Tavu garo analīzi. Cepuri nost, tik netiku gudrs, ko man labāk darīt - uztjūnēt esošo Progres-4 un aprīkot ar konsoli un jaunu dzinēju vai tomēr meklēt lietotu laivu no Skandināvijas.

ivog, 17.jūlijs 2019, 11:27


Neredzu ne mazāko vajadzību baigi tjūnēt Progers 4 . Copēju no tāda kopš 1982.g. Izmalts Peipis krustu šķērsu un kopš 2000.g. pa Burtnieku. Jā, bija laiks kad 2 Vihr kāra, bet kur gan aizskriesi. Mierīgi purkšķinu ar 5Zs 4T Yamaha
airu aizstājēju un par lomiem nesūdzos. Nevelcēju. Riebjas. Bleķi, džigs, vobleri. Divatā ļoti ērti,trijatā - viens sēžas priekšas lūkā.
Par kniedējumu nesūdzos, sūces nav. Lai gan Peipa vietējie matadori vienu ziem bija iedzinuši ūdenī un iesaldējuši.
Ieklāta ūdensizturīga finiera grīda,aizmugures sēdeklis visā platumā no kaut kāda Ford un priekšā pie stūres lietoju datorkrēslu. Ērti maināms augstums, atzveltnes leņķis un grozāms pa 360, ja vajag pārbīdu kur tīk.
Tiesa, laiva stacionāri ezerā pie mieta.
Protams, ar krist izvirtībās, kā to izdarījis ZariņValdis. Ja nemaldos, no Krim uzbūvējis konfekti!
Neteikšu, ka nepatīk basenes utt., tik augstāk par pēcpusi neuzleksi.
17.jūlijs 2019, 14:22 | links
 
@zaraza - ko nozīmē "mazliet"? Mazliet man jau ir savests, bet tas mani neapmierina. Tur pamatīgs darbs jāiegulda:
1. Jāizgriež purns un jāierīko tur sēdvietas vai arī augstais grozāmais beņķis copei, citādi 1/3 no laivas platības netiek izmantota;
2. Jāuztaisa normāla konsole ar instrumentu paneli, stūri, motora vadību, eholotu, radio u.c.
3. Jāuzliek priekšā "dugas" un trepītes, lai var pieturēties un normāli iekāpt no purna, kā arī trepes aizmugurē lai var iekāpt no ūdens pēc peldes;
4. Jāierīko grīdas klājums un normāli sēžamie.
5. Jāierīko visas vajadzīgās gaismas un sūknis ūdens atsūknēšanai;
6. Jāuzšuj tents glabāšanai. utt.

ivog, 17.jūlijs 2019, 13:09


Modelēju kā darītu es:

1. punkts noteikti ir visdārgākais un tā jau ir pilnvērtīga pārbūve. Ja vajag un gribi uz priekšu, bet, es , no savas personīgās pieredzes vairs to nedarītu. Ieguldījumi un čakars liels, reālā jēga maza. Drīzāk oriģinālo purnu iztaisnotu un nostiprinātu, lai uz tā var droši stāvēt un uzliktu grozāmo benķi. Aizvērtam purnam ir savas priekšrocības no drošības viedokļa un vietas tajā būs krietni vairāk nekā izgrieztā versijā.

2. punkts. Izmantotu to pašu esošo konsoles pamata paneli, tikai stūri un instrumentus, protams, uzliktu modernus un tajās vietās, kur patīk. Pilno stiklu noņemtu, uzliktu konsoles stiklu stūres pusē. Var protams atstāt pilna platuma stiklu (tā ir laba lieta vispār!), bet nu tad risinājums jādomā lai ērti tiktu uz purna.

Pārējie punkti jau tiešām individuāla izvēles programma, un, pa lielam nav nekā saistīti ar korpusu kā tādu. Nez vai izdosies atrast Somijā vtml. laivu kam tas viss būtu gatavs tieši tā kā gribas. Uguņi/sūknis un ar to saistītā provodka un panelis ir vislētākais uz kopējā fona.
17.jūlijs 2019, 13:59 | links
 
Sveiki,ir doma iegādaties laivas motoru 15hp,ir piedāvajumi Suzuki,Parsun,un Jamaha visi 2 taktu. Motoru vajag garakām distancēm.Kurš labāks. Velcei ir 4 taktu mazāks.

jorsiks, 17.jūlijs 2019, 13:44


Parsun var ņemt tikai tad, ja viņu dod par velti :) palasi atsauksmes forumos..
17.jūlijs 2019, 13:53 | links
 
Sveiki,ir doma iegādaties laivas motoru 15hp,ir piedāvajumi Suzuki,Parsun,un Jamaha visi 2 taktu. Motoru vajag garakām distancēm.Kurš labāks. Velcei ir 4 taktu mazāks.

jorsiks, 17.jūlijs 2019, 13:44

To suni atmet uzreiz, no pārējiem 2 viennozīmīgi Yamaha.
17.jūlijs 2019, 13:49 | links
 
Sveiki,ir doma iegādaties laivas motoru 15hp,ir piedāvajumi Suzuki,Parsun,un Jamaha visi 2 taktu. Motoru vajag garakām distancēm.Kurš labāks. Velcei ir 4 taktu mazāks.
17.jūlijs 2019, 13:44 | links
 
Sory, Buster M
17.jūlijs 2019, 13:36 | links
 
p.s. Lai būtu labāks priekšstats, ko vēlos no Laivas, tad Buster L ir aptuveni tas par ko runāju.
17.jūlijs 2019, 13:33 | links
 
Kā jau rakstīju - es Progresam vienu no lielajiem trūkumiem saredzu neizmantoto purna daļu aiz kam it kā lielā laivā ir maz vietas. Ja es izlemšu par pārbūvi, tad purna pārbūve būs obligāta. Bet nu 2k materiālos vien, tas gan ir overkill! Tad labāk pārdodu to progresu pa štuku un ņemu kaut ko gatavu pa 4k un naudās sanāks tas pats bet bez vingrinājumiem.
17.jūlijs 2019, 13:30 | links
 
@ dr.laiva - izlasīju Tavu garo analīzi. Cepuri nost, tik netiku gudrs, ko man labāk darīt - uztjūnēt esošo Progres-4 un aprīkot ar konsoli un jaunu dzinēju vai tomēr meklēt lietotu laivu no Skandināvijas.

ivog, 17.jūlijs 2019, 11:27


Ja laiva ar konsoli ir tas, kas nepieciešams, tad Progresu 4 nepārtaisītu, bet meklētu laivu ar konsoli.

Progresam var: ielikt skaņas izolāciju, finiera grīdu, pumpi, uguņus, sēdekli vadītājam, savest kārtībā vai nomainīt "stiklu", atkarībā no dzinēja var nākties paaugstināt un nostiprināt tranci, ja gribās smuki, vispirms pārkrāsot. Tad vēl pielikt stūres iekārtu, slēdžus un masas slēdzi, akumulatoru, degvielas padevi.

Ko var izdarīt ar progress, var apskatīt facebook Juris Fjodorov, bildes grupā: “Laivas un aprīkojums Лодки и оборудование Boats and equipment”, kaut gan jautājums vai tā ir labāka par CL lietotāja Dadziic laivu Kazanka 2M (mainījusi īpašnieku), dažas bildes tepat CL albūmā. Salīdzinājumam youtube var sameklēt Gints Zeila publicēto video “Padomju laiku laivas pārbūve”. Oka 4 budžets materiāliem ap 400 eur, Progresam materiāliem ap 2000 EUR.
17.jūlijs 2019, 13:17 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager