Babītes ezers

Ieteicamākie mānekļi, cope un ap to Babītes ezerā!
Remy1978 [21.09.20]: Šodien no 0900 līdz 1330 viena 64cm (2kg ar mazām kapeikām), viena laba pirms laivas norāvās plus divi zemmēri. Visa darbība notika pēc 1200, kad uznāca lielāks pūtiens. Līmenis krietni krities, bet ne kritiski.
Remy! Tev PM
21.septembris 2020, 15:24 | links

21.septembris 2020, 15:10 | links

Par jau minēto festivālu no FB grupas "Озеро Бабитес".

Startēju kopā ar Friks .

Bāzē ieradāmies 06.00 no rīta , bet starts ir tikai 08.15 . Nemot vērā ,ka braucu parasti no ezera ārā ap 10.00 no rīta , skaidrs , ka ies "jautri".
Vējš 2ms un vietām bezvējš un saule bez neviena mākoņa. Šādā dienā labāk brauktu uz Sapaliem, bet neko darīt.

Uz asariem fokusa nebija nekāda , tikai līdaka .
Iebraucām ezerā un jau gribētos teikt pa iemītu taciņu devāmies meklēt zaļsvārci....
Pirmie metieni un divreiz uzknābāja zaļā uz mazo gumiju... skaidrs mute ciet un var necerēt uz rezultātu.
Friks tikmēr iekabina 48cm uz praktiski stāvošu džerku, kas pavedināja uz man netipisku mānekļa izspēli ar garām rudens pauzēm(5sek+) .
Ilgi nebija jāgaida , kad pirmais mērs laivā( 51-52cm) , pēc nelielas pauzes un vēl dažiem zemmēriem( 46-48 cm) nomainam lokāciju.

Jaunajā lokācijā atkal jūtams , ka kāds baksta mānekli ,bet īsti neņem... pēc kārtējas ilgākas pauzes izspēlēšanas "boom" 56-58 cm laivā.
Vējš galīgi pazuda tāpēc sākām meklēt , gan lēpeņu dziļumos , gan seklumā un pat piesitiena nebija. Devāmies uz bāzi , lai iesniegtu savu rezultātu - 2 mēri ( 2530gr) .
Kopā laivā : 6 zemmēri un 2 mēri, pāris nerealizētas copes.
Ņemot vērā lielo dalībnieku skaitu un manu prāt ļoti lielu "matadoru "skaitu , tādi kā MT9 /Oļegs O. / Leons/ Neo/ Deniss u.c cerību iegūt balvu vietas nebija.
Rezultāta negaidīta 3 vieta... Patīkami, jo sanāca atkārtot pagaišā gada rezultātu ,bet lai tiktu tomēr līdz 1 vietai vēl jāmācās ilgi un dikti, jo pēdējā laikā Babīte mani neapdāvina ar trofejām...
21.septembris 2020, 09:34 | links

Ezerkrastā ar airiem ir ko darīt vai bez motora nekā? Motors beigts, izskatās. Spuņciemā palikšu stīvs, kamēr līdz copes vietām tikšu...
21.septembris 2020, 07:59 | links

NU tā bučotāji sajājuši galīgi to nabaga ezeru, ja jau pat galvenajiem zivju bendēm neiet, kā gribētos
21.septembris 2020, 04:27 | links

Lasot tevis rakstīto gribas domāt, ka pēc neveiksmēm sacensībās neizdari secinājumus .....iespējams nepieminēji, taču nevilšus gribas vaicāt, vai mēģinājāt vēžveidīgos, rotiņus, ratlinus, cikādes, teilspinerus, spinerbaitus?

onkyo, 20.septembris 2020, 19:32

Visu nepieminēju, jo tā jau garas penteres parasti rakstu. Jā, krietnu laiciņu asariem tika piedāvāti dažāda kalibra un ražotāju rotiņi - mazi, lieli, ar pušķīti pie āķa, ar dažādu krāsu lapiņām, pašdarinātie ar sudraba lapiņu, bet rezultātu tas nedeva, kaut gan mētāts tika arī puduru ēnas pusē, maksimāli tuvu pašam puduram. Tāpat arī tika izmantots neliels spinerbaits, uz kura pārinieks sakacināja vienīgo mazo asarīti un izjuta līdakas ņēmienu. Vēžveidīgie arī līdzi bija, bet kad 0 reakcijas uz visvisādiem rotējošajiem un citām mazām gumijām, sapratu, ka vienkārši nav īstā diena, jo pat vissliktākajā copes reizē, ja ķeru ar asaru kātiņu, noķeru ap 20 strīpaiņiem. Kad tas daudz maz aktīvs, 50+gabalus salasīt nav problēma. Jā, izmērs nav liels, bet tie periodiski ķeras. Šodien bija pilnīgs vāks... Galvenais jautājums ir apstāklī, ka ārpus sacensību formāta ar zivju noķeršanu nav problēmu, tas var būt 1 knapmērs un daži cepami asari, bet ir :)
20.septembris 2020, 22:23 | links

fish_a_man [Vakar]: Jā saule šodien aplauza visu copi.. paspēju 1.5h pacopēt :D
Par slāpekli un metanu ir zināma patiesība, tāda pati kā co2 un o2 apmaiņa ūdenī, ko sekmē augi. Bet vai tas baigi ietekmē copi.. hz, domāju, kur ir sapuvušas daudz zales vnk nevajag braukt un bus labi.Tad jau rudeņos ezeros nav ko darīt, jo pūst zāle. Un bieži līst lietus, tad skābekļa pa daudz un atkal nav ko darīt, bet glupie copmaņi to nezin un ķer rudeņos skaistas zivis. :DDDDD

7up, 20.septembris 2020, 09:42

ne, nee, tā gluži tas nebija domāts, bet tādi procesi pastāv. Cits jautajums kā tas ietekme zivis, - relitātē domaju, ka neietekme ļoti, jo tās ir pastāvīgas pārmaiņas.

fish_a_man, 20.septembris 2020, 20:55

Neņem galvā viņu, viņš nespēj salikt vairākus faktorus kopā un izveidot kopsaucēju.
Paši zinām - kad ir novērojama zivju slāpšana, kas ir viens nogriežņa gals un kad nē... un kas to ietekmē.
20.septembris 2020, 21:10 | links

no 17tiem līdz 19:30 kilodžigā 3 copītes bija. Aptuveni kā Dāvis teica- puduru ēnas pusē.
20.septembris 2020, 21:06 | links

MT9, 20.septembris 2020, 17:30

Sodien visi no ezerktastiem brauca ārā un arī esot teikuši ka apm. tāpat ir gajis.. Es šodien vakara copē tiku pie viena sīka asarīša un tas arī absolūti un pilnīgi viss :D Varēju tad vnk sēdet majās un savā vannā mest tos voblerus.
20.septembris 2020, 20:59 | links

fish_a_man [Vakar]: Jā saule šodien aplauza visu copi.. paspēju 1.5h pacopēt :D

7up, 20.septembris 2020, 09:42

20.septembris 2020, 20:55 | links

onkyo [20.09.20]: Visas copes tikai no paša rīta, kamēr vēl nesāka cepināt saule.

Muudzis, 20.septembris 2020, 18:36
Tā, iespējams, arī būtu panākumu atslēga - cope rīta agrumā, bet, kā redzams no foto atskaites, sacensības sākās tad, gad saule jau krietni cepināja. Bet arī pie šādiem apstākļiem kāds tika pie zaļsvārces, diemžēl tas atkal nebiju es :) Nekas, cerība vēl nemirst...

MT9, 20.septembris 2020, 18:41
MT9, 20.septembris 2020, 17:30

Tukšā diena,tas arī viss! Vēl tikai līdzpaņemtās desumaizes vajadzēja mēģināt!:)
20.septembris 2020, 20:47 | links

onkyo, 20.septembris 2020, 19:32

Protams šādi var mēģināt izkacināt un citreiz noteikti sanāk - ja attiecīgais veikala sortiments līdz :) , bet man liekas šodien vienīgā opcija bija mēģināt no kādiem pakšiem, ēnas pusē dabūt āra uzmetot uz galvas, bet varbūt arī nē.

Cik nopratu, MT9 pamata plāns bija asaris - kas šodien ar neņēma un ātri veiksmīgi pārorientēties ar nav viegli, dažiem labiem dīvāna ekspertiem var likties savādāk.
Nekas tukšās reizes mūs visus norūda.
20.septembris 2020, 20:36 | links

Visas copes tikai no paša rīta, kamēr vēl nesāka cepināt saule.

MT9, 20.septembris 2020, 18:41

20.septembris 2020, 19:32 | links

Kengurs24 [20.09.20]: MT9 [17:30]: Malacis!zinu ka,ne es viens gaidīju atskaiti!
...ne katrs pēc tāda "obloma" uzrakstīs atskaiti!MALACAN!
Tāda ir cope!normāls copmanis nenožēlo ne minūti pavadītu pie ūdeņiem!;)....rudens metri lai paaug!

Sacensību lāsts turpinās! :D Šodien Babītes ezerā piedalījos kārtējās spiningošanas sacensībās. Tās organizēja FB grupa "Озеро Бабитес" no Dālderu bāzes. Pieteicās tiešām rekordliels dalībnieku skaits - tuvu 40 komandām, tātad nedaudz mazāk par 80 copmaņiem. Ieskaites zivis līdakas no 50 cm un asari no 20 cm. Pirms mačiem katrs dalībnieks saņēma no pasākuma sponsora (cik noprotu sponsorēja "Ēsma") kādu no Strike Pro voblerīšiem. Sīkums, bet patīkami :) Diena solījās būt saulaina un ar minimālu vējiņu, tādēļ jau pirms pasākuma bija skaidrs, ka cerēt uz pārlieku aktīvu zivi ir naivi. Bet kas to būtu domājis, ka man sacensības kārtējo reizi izvērtīsies par murgu - visas dienas garumā netiku pat pie vismazākā asarīša. Pāriniekam zemērā līdacēns un sīks asarītis, vēl viens zemmērs/knapmērs nokratījās. Es pārsvarā strādāju ar asaru kātiņu, bet tika mēģināti gan vobleri, gan mazākas gumijas, gan džerki un lielās gumijas... Zivi meklējām dažādās lokācijās - dzidrākā ūdenī, duļķainākā, pie puduriem un klajumos, braucām iekšā riktīgā seklumā, kā arī pie dziļuma kantīm - viss velti, ne mazākās dzīvības, brrrr. Nezinu, kā man to sacensību lāstu noņemt, bet kaut kas lietas labā jādara, alkohols pirms sacensībām neder, tas jau ir pārbaudīts :D Mūsu ekipāža uz svēršanos neieradās, jo nebija jēgas, pie tam laivu iznomājām Vecupeniekos, bet, ja pareizi tiku informēts, tad pirmās vietas loms svēra ap 6 kg, bet trešā vieta tika pie 2 mēra līdakām. Nu ko, kārtējā nogurdinošā un nerezultatīvā sacensību cope aiz muguras, turpināsim trenēties un censties nākotnē tik traki vairs neizgāzties, savādāk kauns paliek atskaites rakstīt :) Paldies komandas biedram Dairim, ka izturēja manu čīkstēšanu, tiksimies ezerā! ;)Malacis!zinu ka,ne es viens gaidīju atskaiti!
...ne katrs pēc tāda "obloma" uzrakstīs atskaiti!MALACAN!
Un galvenais bez murgiem par skābekli un asaru bedrēm, kur viņi ir tur ir. :)
Engurē līdzīga ,, cope,, šodien esot bijusi. Tā ka viss vēl tikai priekšā.
20.septembris 2020, 19:17 | links

MT9 [20.09.20]: Malacis!zinu ka,ne es viens gaidīju atskaiti!
...ne katrs pēc tāda "obloma" uzrakstīs atskaiti!MALACAN!

Malacis!zinu ka,ne es viens gaidīju atskaiti!
20.septembris 2020, 18:46 | links

Visas copes tikai no paša rīta, kamēr vēl nesāka cepināt saule.

20.septembris 2020, 18:41 | links

MT9 [20.09.20]: Sacensību lāsts turpinās! :D Šodien Babītes ezerā piedalījos kārtējās spiningošanas sacensībās. Tās organizēja FB grupa "Озеро Бабитес" no Dālderu bāzes. Pieteicās tiešām rekordliels dalībnieku skaits - tuvu 40 komandām, tātad nedaudz mazāk par 80 copmaņiem. Ieskaites zivis līdakas no 50 cm un asari no 20 cm. Pirms mačiem katrs dalībnieks saņēma no pasākuma sponsora (cik noprotu sponsorēja "Ēsma") kādu no Strike Pro voblerīšiem. Sīkums, bet patīkami :) Diena solījās būt saulaina un ar minimālu vējiņu, tādēļ jau pirms pasākuma bija skaidrs, ka cerēt uz pārlieku aktīvu zivi ir naivi. Bet kas to būtu domājis, ka man sacensības kārtējo reizi izvērtīsies par murgu - visas dienas garumā netiku pat pie vismazākā asarīša. Pāriniekam zemērā līdacēns un sīks asarītis, vēl viens zemmērs/knapmērs nokratījās. Es pārsvarā strādāju ar asaru kātiņu, bet tika mēģināti gan vobleri, gan mazākas gumijas, gan džerki un lielās gumijas... Zivi meklējām dažādās lokācijās - dzidrākā ūdenī, duļķainākā, pie puduriem un klajumos, braucām iekšā riktīgā seklumā, kā arī pie dziļuma kantīm - viss velti, ne mazākās dzīvības, brrrr. Nezinu, kā man to sacensību lāstu noņemt, bet kaut kas lietas labā jādara, alkohols pirms sacensībām neder, tas jau ir pārbaudīts :D Mūsu ekipāža uz svēršanos neieradās, jo nebija jēgas, pie tam laivu iznomājām Vecupeniekos, bet, ja pareizi tiku informēts, tad pirmās vietas loms svēra ap 6 kg, bet trešā vieta tika pie 2 mēra līdakām. Nu ko, kārtējā nogurdinošā un nerezultatīvā sacensību cope aiz muguras, turpināsim trenēties un censties nākotnē tik traki vairs neizgāzties, savādāk kauns paliek atskaites rakstīt :) Paldies komandas biedram Dairim, ka izturēja manu čīkstēšanu, tiksimies ezerā! ;)
MT9, neķer kreņķi. Es šodien ķemmēju Babīti no 07.00—12.00, kamēr pieriebās. Jau gadus 15, zinu savas līdaku točkas, bet šodien pamatīgi aplauzos. Visas copes tikai no paša rīta, kamēr vēl nesāka cepināt saule. Laivā tika divas 55 un 52 cm, trešā, kas jau bija tuvu 2kg pamanījās izspļaut mānekli. Pārējā laikā kā vannā. Tad sanāk es vēl biju veiksminieks, cik ekipāžas apjautāju — bez nevienas copes. Priekš septembra ļoti drūmi, vai nu siltais laiks vēl nerosina līdaku apetīti, vai pagājušā gada neesošā ziema un Babītes presings liek par sevi zināt. Pēc nedēļas jāmēģina vēlreiz.
20.septembris 2020, 18:36 | links

20.septembris 2020, 17:30 | links

fish_a_man [19.09.20]: Jā saule šodien aplauza visu copi.. paspēju 1.5h pacopēt :D
20.septembris 2020, 09:42 | links

Jā saule šodien aplauza visu copi.. paspēju 1.5h pacopēt :D
19.septembris 2020, 23:18 | links

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!