Gumijas laiva un elekromotors!

Pieļauju, ka visiem ķīniešu elektomotoriem patēriņš ir līdzīgs.
Lūk ir Outland 180W motoriņa specene. 230 W motoriņš katram ātrumam tērē bik vairāk.
1. ātr. - strāvas patēriņš: 9A , jauda 80W.
2. ātr. - strāvas patēriņš: 11A, jauda 100W.
3. ātr. - strāvas patēriņš: 15A, jauda 130W.
4. ātr. - strāvas patēriņš: 19A, jauda 150W.
5. ātr. - strāvas patēriņš: 32A, jauda 180W.

Parasti velcē/braukā ar 2-3 ātrumu, kas vidēji 180 - 230W motoriņiem tērē 15 ampērus stundā.
Spečuki saka, ka aķi vajag par 20% ietilpīgāku nekā vēlies vienā reizē notērēt, jo nav labi pilnīgi tukšu izbraukāt.
Tātad ja gribās braukāties 6 h ar 2-3 ātrumu, tad 15A x 6h + 20%, tad vēlams ap 108 ampērstundu ietilpīgs aķītis. Ziņojumu beidzu. :)
25.marts 2015, 15:45 | links
 
.. visi ir labi, galvenais - PAŠAM SEV atbildēt uz jautajumiem - ko TU no ta motora gribi sagaidīt !
- ja esi *skraiditājs* un citur, kur tevis nav vienmēr ņem labāk, tas nav tev!
- vizināties, matiem plivojot, tas nav tev!
-cīnīties ar vēju, virs 10m/s, tas nav tam!
Manam Arrow 500, ši būs 7-tā sezona! Aķis 105 Ah, vēl ne reizi neesmu airējies :) ilgākā cope 10 stundas, jaukta režimā (džigs un velce)
https://www.youtube.com/watch?v=b17M30ASwZM
25.marts 2015, 12:55 | links
 
Sveiki makšķernieki! Vai ir kādas atsauksmes par Sevylor SBM18 laivas elektromotoru. Vai priekš gumijas laivas (3m) derētu?

Kapteinis88, 24.marts 2015, 17:19


tas motors ir domāts peldriņķim nevis laivai, paskaties iekš ineta video kur šos izmanto :)), tiesa zinu cilvēku kas tādu pašu tikai outland arrow 500 uz mazās pellas izmanto jau gadus divus velcei ezerā - bez pretvēja, ejot tāpat kā ar airiem un ar 75ah mašīnas aķi pietiekot 5-7 stundām
25.marts 2015, 12:27 | links
 
Sveiki makšķernieki! Vai ir kādas atsauksmes par Sevylor SBM18 laivas elektromotoru. Vai priekš gumijas laivas (3m) derētu?

Kapteinis88, 24.marts 2015, 17:19

Gumijas laiva stumj vilni. Elektromotors izvilks mazāk kā ar plastikāta laivu. Tobiš ar stiklšķiedreni kura aprīkota ar elektromotoru nobrauksi ilgāk kā ar gumijnieci nokomplektētu ar to pašu el motoru un aķi. Vienkārši ātrāk nosēdīsies akumulators.
25.marts 2015, 07:28 | links
 
Nesaprotu, ko var ņemties ar tiem elektromotoriem. Ja nav tā, ka gribi laivu pastāvīgi izmantot kādā ezerā, kur liegts braukt ar iekšdedzes dzinēju, paņem par to pašu naudu lietotu mazo 2,5 zs purkšķi - sver viņš ap 15 kg atkarībā no ražotāja, rij pilnā ručkā 1 L/h, velcējot ar to pašu litru var 3-5 stundas nobraukt (atkarībā no tā, cik daudz dod pilnā ručkā mainot dislokāciju). Un nav jāčakarējas velktot līdzi to 40 kg smago akumulatoru, jāmačkarājas vados u.t.t.

Es pirku ššis sezonas sākumā lietotus:
1) Laiva Dulkan 290 + reģistrācija 300 Ls
2) Motors Suzuki 2,5 zs, 4 taktu - 295 Ls
3) 2x glābšanas vestes (45 Ls), glābšanas riņķis (20 Ls), jauns pumpis (20 Ls), kopā - 85 Ls.

300 + 295 + 85 = 680 Ls.

mix-master, 19.septembris 2013, 08:41

Kur tu suzuku 2,5 4takt var dabūt
24.marts 2015, 20:36 | links
 
Sveiki makšķernieki! Vai ir kādas atsauksmes par Sevylor SBM18 laivas elektromotoru. Vai priekš gumijas laivas (3m) derētu?

Tad jau labāk ar airiem, paskaties, ko nopietnāku.
24.marts 2015, 17:28 | links
 
Sveiki makšķernieki! Vai ir kādas atsauksmes par Sevylor SBM18 laivas elektromotoru. Vai priekš gumijas laivas (3m) derētu?
24.marts 2015, 17:19 | links
 
Bushmans minēja īsto iemeslu - blīve ir noteicošais faktors šajā lietā. Dažreiz tiešām ir ļoti liela vēlme fiziski iespaidot šo blīvi, ja kautkādu iemeslu dēļ tā laika gaitā ir sabojājusies, vai beigta kopš uztaisīšanas.

Pēdējā laikā vairāk esmu tas laivā sēdētājs, bet patīk arī ar grunteni pasēdēt, tādēļ saprotu abas puses. Te vajag nelielu tolerances devu no abiem. Vecis ar makšķeri ir ieradies pirmais, tātad viņam principā ir lielākas tiesības uz konkrēto copes apgabalu, bet laivotājam jau nav daudz tādu vietu kur laivu ielaist. Attiecīgi grunteņniekam biku jāpieraujas, lai laivotājs bez liekiem viheriem tiktu prom no krasta. Ja sānvējs, tad taču var palaisties ar paceltu motoru, lai vējš laivu pārnes pāri gruntenēm un tikai tad ielaist motoru un mīt ručkā.

Un pats galvenais, laivotāj, atceries, ka tu ar savu laivu aizbrauksi ūdeņos, bet tavs auto paliks grunteņnieka apsardzībā. Ja nu viņš nebūs tik uzmanīgs un nenosargās tava auto ventīļus?? Kā tiksi mājās?

P.S. Pagājušajās brīvdienās nespēju nobrīnīties, kā gruņtennieku kompānija pie Kokneses pilsdrupām pacieta netālu ielaidušos ūdensmoča nēsāšanos tieši pāri auklām. Es viņu vietā glauno džipu un piekabi būtu atstājis bez visiem 6 ventīļiem.
4.jūlijs 2014, 10:08 | links
 
Un veel copēšnas pieredze :)
4.jūlijs 2014, 09:52 | links
 
Vīri dzīvojam draudzīgi.
p.s. katram savs viedoklis un uzskati.
4.jūlijs 2014, 09:31 | links
 
Nu nezininu par krastaa atstaataam aciim, bet sanveejaa esmu paprasiijis, lai copmanis izņem makškeri un atļauj iebraukt, ja negrib ka veejš neuzpuš virsū laivu.
Nu nevienam grunteņotājam virsū, kaa ari pludeņotājam neesmu uzbraucis virsuu.....
Ieteikums Velikam redzot laivotaaju- panikaa izņemt makškeres no udens un pašam iet paliigaa laivotaajam pareizi ielaist laivu udenii ::)))
4.jūlijs 2014, 09:27 | links
 
veliks,,,neba el.motors pie ta vainigs !
... tas tā pat ka ar bmw,,ļoti laba mašīna,,, tik ta blīve, starp stūri un sēdekli :) kada nu kuro reizi patrapās !
4.jūlijs 2014, 09:18 | links
 
Paldies vīri par atbildēm. Tad būs jāplāno par 36 un labu aķi ;-)
4.jūlijs 2014, 09:17 | links
 
opusums
Tu laikam esi viens no tiem, kurš kāpjot laivā acis atstāj krastā :)
Runa ir par to, ka pie neliela sānu vēja jau tā laiva ir nevadāma, it sevišķi ja pilnīgs iesācējs ir tajā ieremsies. Un tā grunteņotāju bļaustīšanās neko šajā situācijā vairs nespēj izšķirt.
4.jūlijs 2014, 00:50 | links
 
Ja kādā no ūdenskrātuvēm ir liegums lietot iekšdedzes dzinējus, tad tas attiecās uz VISIEM iekšdedzes dzinējiem. Neatkarīgi no to jaudas.
3.jūlijs 2014, 21:43 | links
 
Mix-master - vai tad termins "iekšdedzes dzinējs" sākas pēc 2,5 ZS?Droši zini?
3.jūlijs 2014, 21:10 | links
 
..gan elektr,gan benzīnnieks ir gana labi,,,tik vaig riktīgi izpīpot,ko gribi un sagaidi no motora !
.. ja esi skrējējs un copē vislaik sazvanies ar korišiem,,,tjip,kur labāk ņem,,,un tad nu jāmauc uz turieni tad el. toč nav tev! El. motors ir mierīgiem,nosvērtiem copmaņiem,,,ar stabilu nervu sistēmu :)
3.jūlijs 2014, 20:27 | links
 
Nezinu, kāda atšķirība, piemēram starp minn kotu 30 un 36, bet man ir 36. Ar 120Ah aķi tur ļoti labi (pārsvarā īrēju bāžu laivas- pellas, samus). Tur ļoti labi, te forumā viens rakstīja par jaudām un ar kādu ātrumu cik ilgi var braukt. Man velces ātrums mierīgos ūdeņos ir 2-3 un varu braukt gandrīz vai visu dienu. Lielupē pa vēju un pret straumi velcēšanai vajadzēja 4 ātrumu- te būtu noderējis benzīna motors.

Savu elektromotoru nopirku lietotu. Pirms tam džeki to bija intensīvi lietojuši 2 gadus+ es lietoju 3 gadus. Viss strādā ideāli (aķis tikai jānomaina bija). Neko pārlodējis neesmu, viss strādā.

Katrā ziņā, man patīk elektromotori, jo mierīgos ūdeņos ir izcili, klusi un var atrast labu velces ātrumu. Bet, protams, benzīnniekam ir jauda un nav jāskaita laiks, kad varētu beigies aķis.
3.jūlijs 2014, 18:52 | links
 
:)) grunteņotājs ir un paliek - svariigaakais makškernieks, ka pat nevar pateikt, veči te gruntenes apbrauciet apkāart, bet sēž lidz peedejam un tad protestē :)
3.jūlijs 2014, 18:23 | links
 
Roliss

Pietiks lai atbrauktu no krasta un noķertu pirmo vēja plūsmu, pēc tam vairs nepietiks :)
Esmu pietiekami atskatījies, kā jaunie entuziasti noparkojas blakus , pārdesmit metru attālumā, uzpumpē laivu, uzkabina elektro motoru un meģinot atbraukt no krasta, lepni pārlaiž tieši pār mūsu gruntenēm.
Un tad, kad satinis auklas uz savu propelleri, tad tā kā ar (Prosķiķe mužiki) ir drusku par maz.
Tā vien prasās izteikt stingro rājienu ar ierakstu sejas rajonā, vai piemest pilnu laivu ar akmeņiem un lai nemokās pats un nečakarē prātu citiem.
Labākais variants tadā gadījumā ir nopirkt vislētāko (kautvai lietotu) benzīn motoru un uzrauj un aizbrauc kur vajag.Ar to vismaz ir cerības arī krastā tikt. Elektro motors ir vairāk domāts aizbraukšanai no krasta, ja izdodas. Par atpakaļ tikšanu ražotājs nav padomājis.
Un tiri no savas pieredzes, tiem kuri saņem dūšu un iegādājas elektro motoru, noteikti uz reiz attaisiet sledžu bloku un vienkārši pārlodējat kontaktu virsmas, citādi būs noteikti pārsteigumi uz ūdens un krastā varēsiet mēģināt tikt ar atpakaļgaitu vien.
3.jūlijs 2014, 17:24 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager