Viss par bezceļu tehniku

Apspriežam jautājumus par ziemas, vasaras bezceļa tehniku. Kvadrocikli, sniega motocikli, motosuņi un cita tehnika. Iegāde, remonts, rezerves daļas utt..
Domaataajs, Noskrējiens tas ir garantijas jautājums. Tādēļ normālu dīleri nevar piešmaukt ar notītu spidometru, vai slepus uzliktu chiptuning. Rūpnīcas pie tā ir stipri piestrādājušas. Noskrējiens saglabājas entajos vadības blokos gan atklāti, gan slēpti, gan dažādās procesu kontroles uzskaitēs. Aizdomu gadījumā noskaidrot var visu.
6.jūlijs 2019, 10:43 | links
 
Weeman, Amarok ar pneimu ??? Nevajag jaukt rūpnīcā uzstādītu pneimopiekari ar zem lāgām pabāztu gaisa domkratu.
6.jūlijs 2019, 10:34 | links
 
vlDream [06.07.19]: Jo labāks 4x4 jo tālāk pēc traktora jāiet...
Tas tieši!
6.jūlijs 2019, 10:32 | links
 
Tak lietotajiem ne vienmēr var zināt patieso nobraukumu vienalga, vai CSDD vai auto dna skaties. Tā mašīna tikko no Vācijas u.c var būt ar 600-700 + k aiz muguras, nu tad liec tik iekšā remontos.
Stāstīja, ka lai ietaupītu uz apkopēm, vienu reizi eļļas maina pats, pēc tam atgriež spidometru un kad atkal ir sasniegti attiecīgie kilometri, tad taisa oficiālo apkopi pie dīlera. Tā kā var sanākt, ka mašīna, kas pirkta pie dīlera ar apkopju sarakstu, arī nav ar patiesu nobraukumu. Bet papīros viss ir kārtībā. Nu jādomā, ka ne ar visām markām tā var darīties.
50 tūkst gadā Vācijā esot tāds vidējs nobraukums, nu tad rēķiniet paši.
6.jūlijs 2019, 10:27 | links
 
Jebkura iegādāta lietota automašīna ir loterija! Viens nopērk, brauc bēdu nezinot un slavē, bet citam nepaveicas un saka ka tā auto marka lūzt, dārga ekspluatācijā un ne kam neder.
Man ir volvo xc90 vel ar melno vāku. Braucam ceturti gadu. Purvā līdis nēsu, kāpās arī ne, bet citur ne kur problēmas nav bijušas, kur ar parasto ne kad nebrauktu.
Remontos nav ne kāds kosmos. Degvielas patēriņš vidēji 8l. Un šamais nerūsē vispār!
Man patīk un pilnībā apmierina. Un ja kads saka ka pa 7000-9000 € nevar nopirkt labu xc90... Tā nav taisnība. Protams, nebūs jauns no salona, bet bus ļoti laps un praktiski nenobraucams.
6.jūlijs 2019, 08:51 | links
 
Jo labāks 4x4 jo tālāk pēc traktora jāiet...
6.jūlijs 2019, 08:31 | links
 
Weeman, nevajag lūdzu stāstīt muļķības. Subaru jebkuru problēmu līdz 45tk nobraukuma novērš par garantiju. Jebko līdz 45tk, kas iekļaujās pirmajās trīs apkopēs, subaru novērš par savu naudu. Es to varu ar garantiju apgalvot. Jebko.
6.jūlijs 2019, 03:24 | links
 
Par Duster esmu labas atsauksmes dzirdējis. Pārliecinàts gan neesmu. Subaru Outback jaunu un viss bumbās. Protams, ir kas ir jāuzpasè, bet savā klasè labs. Jauns, protams.
6.jūlijs 2019, 00:31 | links
 
Cilvēkam tak visurgājēju nevajag, kur nu vēl ņivu un melnu muti :)

Kāds braucamrīks jums pašiem šķiet labs gan priekš pilsētas, gan citreiz priekš nedaudz dubļainiem bezceļiem, ekonomisks, praktisks, ar jumta sliedi un āķi piekabei?
5.jūlijs 2019, 23:43 | links
 
Braucu ar Hundai Tuchson un nekādu problēmu ko šeit stāsta . Mašīna augsta , ekonomiska un pie copes vietām piebraukt nav problēmu visumā apmierināts.
5.jūlijs 2019, 23:43 | links
 
Ja gribi 4x4 un netērēt naudu remontos, pērc Ņivu vai kozli ar spaini daļu bagāžniekā un skrūvē pats! Ja gribi izbraukt pa pļavu/drusku dubli un tērēt ne visai daudz remontos pērc Škodu Jetiju (piekare un 4x4 noteikti prasīs ieguldījumus visu laiku, bet nav dārgi)! Neviens no volvo nav bezceļiem - stīvas, grūti manevrējamas, smagas mašīnas un volvo 4x4 caurgājamība tāda parodija vien ir! Subaru - izbrauksi, bet katra apakšā radusies švīka uzreiz būs rūsa un dzinēji plīst nenormāli kā 15 tā 1,5 gadus veciem auto! Gribi lielu ietilpību džipā pērc pikapu ar kulbu virsū, variantu daudz- ko maks atļauj! Negribi džipu pērc “bulcinieku” ar 4x4 un brauc! Par pneimo - ja uztaisa apkopi kaut reizi 2 gados(līdz 100 eiro izmaksas) nekas tur nesalst, nerūsē vai nu ko te vēl minēja! Audi vienmēr būs dārgs apkopē un A4 vietas nav vispār, tā tāda puiku un meiču mašīna! Daudz auto ir iets cauri! Biju uz 2 gadiem uz Hilux apsēdies, pirms 6 mēneši nomainīju uz amaroc - noteikti labākais pirkums pagaidām no visiem, komforts un vadāmība, pneima ļauj pielāgoties braukšanas vajadzībām, vienīgi ja sapumpē līdz augšai paliek kokaināks, ir stumti dubļi, arī traktors ir saukta, bet ar prātu braucot nekur neesmu palicis! Un uz ceļa kā vieglais! Rezumē - gribi bezceļam būvē spectehniku, gribi 50:50 - ko maks atļauj!
5.jūlijs 2019, 23:02 | links
 
Subāram nelūzt kloķene jaunajam modelim, no 2016.gada, ja nekļūdos viņu sāka izlaist. Vecākiem modeļiem lūzt ja smadzenes pārstāda. Pirmajiem gadās ka arī bez smadzeņu pārstādīšanas lūzt. Outbacks ir skaļš, ciets. Visādi citādi ok. Mūsu ceļi ne pārāk beidz nost piekari Uz 200tkm jārēķinās ka būs kāds stūres pirksts jānomaina, ģeneratora siksnai spriegotājs. Manuālajai kārbai dempferis mēdz niķoties, stūres vadīkla. Mūsu dīzelis ne pārāk patīk, nāksies kvēpu filtru amputēt. Visādi citādi, lej un brauc.
5.jūlijs 2019, 22:55 | links
 
jā, allroad no visiem paaugstinātas caurgājamības auto, nav labākā investīcija.
7000-9000 eur jau ir tie gadi, kad subaru vairs nepūst un no 2012. gada dīzeļiem vairs kloķenes nelūzt. outback vispār ir foršs un superuniversāls auto. tāpat kā xc70.
pašam bija 4 gadus xc70. xc70 no 2008. ir pats labums. komfortabls, ietilpīgs un pret cenu salīdzinoši kvalitatīvs. vienīgi brauc ar viņiem gan importijā, gan pie mums daudz un bez pusmiljona odo būs grūti atrast. xc70 labāk ņemt no 2010. gada.
xc90 un citi līdzīgie lielie par to naudu nekas labs nebūs. subaru, volvo un vispār auto vajag remontēt servisos, kuros remontē konkrētās markas. katram auto tomēr ir sava specifika.
piemēram, slavenajai volvo D5 ģenerātora siksnai ir tikai 2 aftermarketa varianti, kurus drīkst likt, lai gan katalogos ir ap padsmit ražotāju/variācijas. drošākais variants ir likt orģinālo siksnu. nekāda zobsiksnas aizsardzība nepalīdzēs, ja būs uzlikta nepareizā ģenerātora siksna.
5.jūlijs 2019, 22:08 | links
 
Kā ar Audi Allroad A4 vai A6 modeli? Ir vērts izskatīt kā variantu? Varbūt zinātāji var nokomentēt + un -?!

Aigars82, 5.jūlijs 2019, 13:31

Uzturēšanai vajadzēs ļoti daudz naudas. A4 allroad gan nav augstumā regulējama piekare. Bet pneimo piekare vispār mūsu ceļiem un laika apstākļiem diezko nav. Smiltis saēd pneimoatsperes, ziemā sistēmā rodas un sasalst kondensāts utt. Lietotam auto gadā pa kādai statnei būs jāsamaina, pa pāris gadiem- kompressors. Braukšana ir krietni konfortablāka, mazāk jūt ceļa grambas, bet viss maksā.
5.jūlijs 2019, 17:08 | links
 
Kuģis pagaidām izskatās noslēpies aiz Gotlandes, aizvējā , padsmit metri vēja , ir ok :)
5.jūlijs 2019, 15:53 | links
 
tas frukts ar x70 uz prāmja kož pīrādziņus :)

usis, 5.jūlijs 2019, 13:00


Tas,kas...Ur....
Piradziñus,lai iekoź riktìgi,jo var gadities,ka būs jāvemj,D
Laiks būs slikts.
5.jūlijs 2019, 15:37 | links
 
Farnirs [05.07.19]: Kā ar Audi Allroad A4 vai A6 modeli? Ir vērts izskatīt kā variantu? Varbūt zinātāji var nokomentēt + un -?!

Aigars82, 5.jūlijs 2019, 13:31


Man šķiet, ka viņi ir zemāki, nekā būtu nepieciešams priekš pauguraina un izjāta ceļa.
Viņiem ir regulējama piekare, var pacelt un dabūt 22cm. Lietots tāds būs izklaide bagātniekam, bet tas kurš varēs atļauties jaunu vai ļoti mazlietotu par izmaksām domājams nesatrauksies.
Man čomam bija pirmās paaudzes. Pirka par 4tk no Vācijas. Noviebās kārba. Recro paprasīja 1.5tk par remontu. Lietotas nav, jo allroadam neder kārbas no A6. Itkā saremontēja, bet tur tāpat bija problemas problemas galā, jo autiņam bija padsmit gadu. Tad noviebās sadalenes un auto tika pārdots par 2.5tk uzpircējam. Džeks nobrauca divus gadus, remontos iztēreja ap 4 tk. Diezgan liels ieberziens sanāca. :(
5.jūlijs 2019, 13:48 | links
 
Farnirs [05.07.19]: Kā ar Audi Allroad A4 vai A6 modeli? Ir vērts izskatīt kā variantu? Varbūt zinātāji var nokomentēt + un -?!

Aigars82, 5.jūlijs 2019, 13:31


Man šķiet, ka viņi ir zemāki, nekā būtu nepieciešams priekš pauguraina un izjāta ceļa.
Visai subjektīvi, svarīgāka vienmēr tomēr ir ,, blīve,, starp stūri un sēdekli. :)
5.jūlijs 2019, 13:45 | links
 
Kā ar Audi Allroad A4 vai A6 modeli? Ir vērts izskatīt kā variantu? Varbūt zinātāji var nokomentēt + un -?!

Aigars82, 5.jūlijs 2019, 13:31



Man šķiet, ka viņi ir zemāki, nekā būtu nepieciešams priekš pauguraina un izjāta ceļa.
5.jūlijs 2019, 13:42 | links
 
Kam šedevrs, kam pārvietošanās līdzeklis.
Ja viss bumbās,nevajadzētu dilt. Uzturēšana nav par limonādi. Rati 18” Lielā apkope - 3 siksnas, ūdens pumpis, spriegotāju ruļļi,eļļa,filtri + darbs pus dienas garumā(provincē). Ap dēla XC 60 Rīgā darbojoties pilnu dienu.
5.jūlijs 2019, 13:41 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager