Ekonomika un politika

Demokrātikas sabiedrības ietvaros būtu būtiski iepazīties un diskutēt par šo tēmu. Tā kā iepriekšējā politisko diskusiju tēma ir veiksmīgi nonākusi pie paredzamā finiša,gribētos to atsākt jaunā kvalitātē, bez personīgiem cieņu aizvainojošiem komentāriem un bez kādas rasu naida kurināšanas. Tā ar bišku ar vēsāku un skaidrāku prātu...
Paldies Šleseram, Kalvītim, Lembergam un vēl vairākiem vecajiem kadriem par mūsu brīvostu piešķiršanu krievijas tranzīta biznesa īpašniekiem. Ir grūti kļūt par brīvās zonas uzņēmumu, bet noturēties šajā biznesā jau ir stipri vieglāk un komfortablāk. Arī uzņēmumu izmest no brīvostas ir ļoti sarežģīti, ja neskaita gadījumus ar nopietniem kriminālprocesiem.

Cope321, 2.aprīlis 2024, 23:13

Neviens krievijas bizīts brīvostās neuzrādās, varbūt Rīgā kas pastarpināti pieder, nezinu. Krievi gribēja nākt vairāk kā 20 gadus atpakaļ, nesalīga tarifus. Lembergs vēl izteicās, ka nāks viņi lūgties. Nelūdzās, uzbūvēja savas ostas. Kazahiem arī noplēsa 3 ādas, tie arī aizmuka.
Tukšā osta nedaudz atrisināja atkrievošanos. 2 krievu vidusskolas neatbilst to statusam, jāslēdz vai jāapvieno. Bet mūsu domes vatņiki ne par ko negrib.

Ja par rūdu, kautkas ir sakustējies. Kādreiz 3 dienās izkrāva-aizveda. Šobrīd pēdējais pievedums, puse ir aizvesta un pārējais mētājās ostā jau labu laiku.
3.aprīlis 2024, 01:18 | links
 
Paldies Šleseram, Kalvītim, Lembergam un vēl vairākiem vecajiem kadriem par mūsu brīvostu piešķiršanu krievijas tranzīta biznesa īpašniekiem. Ir grūti kļūt par brīvās zonas uzņēmumu, bet noturēties šajā biznesā jau ir stipri vieglāk un komfortablāk. Arī uzņēmumu izmest no brīvostas ir ļoti sarežģīti, ja neskaita gadījumus ar nopietniem kriminālprocesiem.
2.aprīlis 2024, 23:13 | links
 
RaimisD [2.apr]: Cope321 [45m]: Būs laikam jāizskaidro situācija ar ostām un kravu pārvadājumiem detalizētāk. Uzsvēršu, arī uzskatu mangāna rūdas tranzītu uz krieviju par amorālu, bet likumiski ir daudzi BET.

Brīvostas pēc būtības ir brīvās zonas uzņēmumu platformas, kurās Latvijā darbojas pamatā stividori (pārkrāvēji un tranzīta preču uzglabātāji) un atsevišķi preču pārstrādes operatori.
Tātad par mangāna rūdu ir jārunā tikai par stividoriem. Brīvā zonā notiek preču uzglabāšana (muitas procedūra). Attiecīgā muitas procedūra tiek nodrošināta saskaņā ar atļaujas nosacījumiem, kurā ir atrunātas preču uzglabāšana, uzskaites veids un nosacījumi preces nepārtrauktai uzraudzībai. Uzskaite, šajā gadījumā, ir ekvivalenta deklarēšanai. Būtiski ir tas, ka prece tiek pieņemta uzskaitē pēc tās apraksta kuģa konosamentā un manifestā, bet preces klasifikācija pēc preču koda nav nepieciešama. Tātad nosūtītājs, kurš ir informēts par sankcionētām precēm, dokumentos norāda vajadzīgo preces aprakstu tālākām tranzīta darbībām!!!
Esam "vajadzīgo preci" pieņēmuši uzskaitē un tālāk tiek uzsākts tranzīts. Tranzītā pēc preču sākotnējā apraksta tām tiek piešķirts 6 zīmju nomenklatūras kods (sankcijas var tikt piemērotas tikai šajā momentā). Tā kā ir sākotnēji piešķirts "pareizais apraksts", var arī piemērot preču kodu, kurš nav iekļauts sankcijās. Latvijas dzelzceļš iesniedz tranzītu un piemēro vienkāršojumu, kurā pamata dokuments ir dzelzceļa pavadzīme (SMGS) un natūrlapa visam kravas sastāvam. Kad prece ir izvesta, tad arī tiek noslēgta tranzīta procedūra pēc izvešanas fakta.

Ja kravas nosūtītājs un saņēmējs (nesaistīts ar Latviju) visu noformē ļoti precīzi un gudri, tad nav īpašu problēmu šīs mangāna rūdas kravas izvest uz krieviju. Mūsu ostas un dzelzceļš ir tikai ķēdes posmi visā kopējā pārvadājumā.Es saprotu,ka šo loģistikas posmu pārzini ļoti labi, bet ne par to ir runa.

Pie pakaļas visi stividori, pie pakaļas visi konusamenti un manefesti. Ja valsts , tās pārvalde nelobētu šo pasākumu un rīcību, nekas tāds notikt nevarētu.

Cauri caurēm izpuvusi tā sistēma, nogrimusi alkatības un cinisma purvā. Tādai nav nākotnes.
Problēma ir tajā, ka stividora cūcības apturēt var tikai ar lieliem resursiem. Būtu jāņem preču paraugi un jāatrod atbilstošas instances, kuras ir tiesīgas sniegt atzinumu par preces sastāvu. Tālāk arī stividors var pateikt, ka rūda ir samaisīta vienā kaudzē ar legālu preci (beramkravu īpatnība). Ņem un tagad tiesiski pierādi, ka nevar veikt tālākās darbības ar pilnīgi visu beramkravu.
Vienīgi par nepatiesu ziņu sniegšanu uzskaitē var uz laiku apturēt stividora brīvās zonas darbības atļauju līdz kravu un uzskaites sakārtošanai.

Valsts te neko būtisku lobēt arī nevar, jo brīvo zonu regulējumu pamatā nosaka ES tiesību akti (muitas kodekss un piemērošanas akti). Arī sankcijas nosaka ES.
Lobiji darbību uzsākšanai brīvajā zonā jau ir veikti kādā no senākām valdībām (ir pat ļoti seni uzņēmumi brīvostās).
2.aprīlis 2024, 22:54 | links
 
Cope321 [2.apr]: Būs laikam jāizskaidro situācija ar ostām un kravu pārvadājumiem detalizētāk. Uzsvēršu, arī uzskatu mangāna rūdas tranzītu uz krieviju par amorālu, bet likumiski ir daudzi BET.

Brīvostas pēc būtības ir brīvās zonas uzņēmumu platformas, kurās Latvijā darbojas pamatā stividori (pārkrāvēji un tranzīta preču uzglabātāji) un atsevišķi preču pārstrādes operatori.
Tātad par mangāna rūdu ir jārunā tikai par stividoriem. Brīvā zonā notiek preču uzglabāšana (muitas procedūra). Attiecīgā muitas procedūra tiek nodrošināta saskaņā ar atļaujas nosacījumiem, kurā ir atrunātas preču uzglabāšana, uzskaites veids un nosacījumi preces nepārtrauktai uzraudzībai. Uzskaite, šajā gadījumā, ir ekvivalenta deklarēšanai. Būtiski ir tas, ka prece tiek pieņemta uzskaitē pēc tās apraksta kuģa konosamentā un manifestā, bet preces klasifikācija pēc preču koda nav nepieciešama. Tātad nosūtītājs, kurš ir informēts par sankcionētām precēm, dokumentos norāda vajadzīgo preces aprakstu tālākām tranzīta darbībām!!!
Esam "vajadzīgo preci" pieņēmuši uzskaitē un tālāk tiek uzsākts tranzīts. Tranzītā pēc preču sākotnējā apraksta tām tiek piešķirts 6 zīmju nomenklatūras kods (sankcijas var tikt piemērotas tikai šajā momentā). Tā kā ir sākotnēji piešķirts "pareizais apraksts", var arī piemērot preču kodu, kurš nav iekļauts sankcijās. Latvijas dzelzceļš iesniedz tranzītu un piemēro vienkāršojumu, kurā pamata dokuments ir dzelzceļa pavadzīme (SMGS) un natūrlapa visam kravas sastāvam. Kad prece ir izvesta, tad arī tiek noslēgta tranzīta procedūra pēc izvešanas fakta.

Ja kravas nosūtītājs un saņēmējs (nesaistīts ar Latviju) visu noformē ļoti precīzi un gudri, tad nav īpašu problēmu šīs mangāna rūdas kravas izvest uz krieviju. Mūsu ostas un dzelzceļš ir tikai ķēdes posmi visā kopējā pārvadājumā.
Es saprotu,ka šo loģistikas posmu pārzini ļoti labi, bet ne par to ir runa.

Pie pakaļas visi stividori, pie pakaļas visi konusamenti un manefesti. Ja valsts , tās pārvalde nelobētu šo pasākumu un rīcību, nekas tāds notikt nevarētu.

Cauri caurēm izpuvusi tā sistēma, nogrimusi alkatības un cinisma purvā. Tādai nav nākotnes.
2.aprīlis 2024, 22:35 | links
 
Būs laikam jāizskaidro situācija ar ostām un kravu pārvadājumiem detalizētāk. Uzsvēršu, arī uzskatu mangāna rūdas tranzītu uz krieviju par amorālu, bet likumiski ir daudzi BET.

Brīvostas pēc būtības ir brīvās zonas uzņēmumu platformas, kurās Latvijā darbojas pamatā stividori (pārkrāvēji un tranzīta preču uzglabātāji) un atsevišķi preču pārstrādes operatori.
Tātad par mangāna rūdu ir jārunā tikai par stividoriem. Brīvā zonā notiek preču uzglabāšana (muitas procedūra). Attiecīgā muitas procedūra tiek nodrošināta saskaņā ar atļaujas nosacījumiem, kurā ir atrunātas preču uzglabāšana, uzskaites veids un nosacījumi preces nepārtrauktai uzraudzībai. Uzskaite, šajā gadījumā, ir ekvivalenta deklarēšanai. Būtiski ir tas, ka prece tiek pieņemta uzskaitē pēc tās apraksta kuģa konosamentā un manifestā, bet preces klasifikācija pēc preču koda nav nepieciešama. Tātad nosūtītājs, kurš ir informēts par sankcionētām precēm, dokumentos norāda vajadzīgo preces aprakstu tālākām tranzīta darbībām!!!
Esam "vajadzīgo preci" pieņēmuši uzskaitē un tālāk tiek uzsākts tranzīts. Tranzītā pēc preču sākotnējā apraksta tām tiek piešķirts 6 zīmju nomenklatūras kods (sankcijas var tikt piemērotas tikai šajā momentā). Tā kā ir sākotnēji piešķirts "pareizais apraksts", var arī piemērot preču kodu, kurš nav iekļauts sankcijās. Latvijas dzelzceļš iesniedz tranzītu un piemēro vienkāršojumu, kurā pamata dokuments ir dzelzceļa pavadzīme (SMGS) un natūrlapa visam kravas sastāvam. Kad prece ir izvesta, tad arī tiek noslēgta tranzīta procedūra pēc izvešanas fakta.

Ja kravas nosūtītājs un saņēmējs (nesaistīts ar Latviju) visu noformē ļoti precīzi un gudri, tad nav īpašu problēmu šīs mangāna rūdas kravas izvest uz krieviju. Mūsu ostas un dzelzceļš ir tikai ķēdes posmi visā kopējā pārvadājumā.
2.aprīlis 2024, 21:55 | links
 
RaimisD [2.apr]: Tā vien gribas savākt vīru komandu un nojaukt nakuj tās sliedes austrumu virzienā
Pa kuriem tranzīta ceļā piegādā mangāna rūdu Krievijai. Mangāna rūda tiek izmantota augstas kvalitātes tērauda ražošanā, kas nepieciešams ieroču stobriem, bruņumašīnām un militāro transportlīdzekļu kāpurķēdēm.

Un mana mīļā valsts, kurā pēc Jegersz vārdiem ,, Viss ir labi"
atbalsta to.

Atbalsta Ukrainas iznīcināšanu.

Tajā pat laikā, valdības publiskās runas skaisti skaistās, bet darbi....

Mans uzņēmums saražojis un pārdevis mūsu budžetniekiem tik daudz UA karogus, ka šķiet to pat Ukrainā nav tik daudz.
2.aprīlis 2024, 21:09 | links
 
Tu vari būt Latvietis savā zemē , ar visu sevi pret rašku, okupantu fakino un, lai kā nevēlētos palīdzēt Ukrainai, paliek dikti sūdīgi ap dūšu lasot šādus tekstus ,jau labu laiku-

- Mangāna rūdas pārvadājumi cauri Latvijas un Igaunijas teritorijai

Tā vien gribas savākt vīru komandu un nojaukt nakuj tās sliedes virzienā uz Latvijas austrumu galu.

https://www.la.lv/armands-puce-lemums-kas-satracinas-mangana-rudas-bucotajus-ari-pasivos
2.aprīlis 2024, 20:40 | links
 
Sveiki, ja ne pa temu, drosi dzesam ara - sis vairak attiecas uz adazu novada iedzivotajiem.

https://manabalss.lv/i/3050

Par udens policijas izveidi, ja jums sis nav vienaldzigs, ludzu parakstamies.
1.aprīlis 2024, 13:00 | links
 
Karlis_K [1.apr]: lv sāka ar 2.3 vai 2.5 miljoni. Iedz.

Pieklajigs, 1.aprīlis 2024, 03:53

Laikam gribēji precizēt ka padlatvija beidza (nevis sāka) ar tik daudz padomju pilsoņiem, no kuriem gandrīz puse okupantu? Un ja precīzāk tad 2,6 miljoni.
Izsūtīja latviešus un ebrejus (jā, viņi arī tika sūtīti uz krievu nāves nometnēm, lai Staļins parādītu sadarbības vēlmi ar Hitleru kara sākumā), lai ievestu krievus un PSRS neērtos cilvēkus.
Mana ģimene arī tika izsūtīta uz Sibīriju un daļa no viņiem pēc Staļina nāves tika atpakaļ uz Latvijas teritoriju, lai visu atsāktu no nulles.
Staļina laikā tika iepludinātas "darba rokas" no PSRS milzīgos apmēros (600 000 līdz 800 000 cilvēku, lai uzsāktu pārkrievošanu).

Vispār var apbrīnot mūsu vecvecākus un vecākus, kuri PSRS laikā saglabāja savu latvisko apziņu, jo presings bija milzīgs.
1.aprīlis 2024, 13:00 | links
 
lv sāka ar 2.3 vai 2.5 miljoni. Iedz.

Pieklajigs, 1.aprīlis 2024, 03:53


Laikam gribēji precizēt ka padlatvija beidza (nevis sāka) ar tik daudz padomju pilsoņiem, no kuriem gandrīz puse okupantu? Un ja precīzāk tad 2,6 miljoni.
1.aprīlis 2024, 09:27 | links
 
Prieks Tevi redzēt forumā.Nu par to kongresu tu visu pantiņu ļoti precīzi noskaitīji.Bet mans koments nebija par politiku.Runa bija tikai par vecticībnieku ģeogrāfisko izvietojumu Latvijā.Es tikai mazliet preclzēju viena džeka komentu par šo tēmu. Vispār priecīgas Lieldienas.
1.aprīlis 2024, 08:34 | links
 
 
Valdis Atāls
1.aprīlis 2024, 08:00 | links
 
Labu lozungu nozaga populistiskas lupatas, sāc ar sevi.
Veido savu ģimeni, godīgu, pietiekoši pārtikušu, pēc iespējas ceļo un investē savu laiku un arī naudu bērnu izglītībā.
Tad arī būs Latvijas nākotne!
Bet dotajā mirklī savi 40% bļauj ka pie visa Kariņš vainīgs, ja paprasa pie kuram tavām problēmām viņš ir vainīgs, tad īsti neatrod, tad 20% gaida rašistus, atlikušie 40% sadalās, kam ir pohujs, kam ir vienalga, ka tik polš un kas kaut ko dara un nesūdzas.

Kas tu gribi būt, kas sūdzas un gaida laimes lāci vai kas kaut ko dara un nesūdzas?

* laimes lācis uz sūna ciemu lāpstas tikai atnesa.
1.aprīlis 2024, 03:38 | links
 
Runājot par terorismu atbalstošām valodām:
https://youtu.be/1f8S5u01E0Y?si=IvEB10Oa59A7W0JD

https://youtu.be/7QvDI92a9Sc?si=n6F0yqBgxL_BtJJG
29.marts 2024, 23:57 | links
 
Bjorgvins [29.mar]: Aiz Krāslavas vecticībnieku maz.Pārsvarā katoļi.Bet krieviski gan runā.Krievijas impērijas un padomijas piekoptās rusifikācijas politikas sekas.Vecticībnieki vairāk mitinās Rēzeknes novadā.Nu ja,tie gan mēģina turēties pie vecajām tradīcijām.
Pirmais Latgales kongress bija leģitīma Vitebskas guberņas Daugavpils, Rēzeknes un Ludzas apriņķu pārstāvju sanāksme, kurā lēma par apvienošanos ar Vidzemi un Kurzemi. Kongresa organizēšanā galvenā loma bija katoļu garīdzniecībai ar priesteri Franci Trasunu priekšgalā. Latgales kongresa ideju par apvienošanos vairākos līmeņos atbalstīja dažādas sabiedrības grupas – poļu, lietuviešu un baltkrievu katoļi, vecticībnieki, ebreji un luterāņi.
29.marts 2024, 16:03 | links
 
Arī par politiku šeit ir
https://www.copeslietas.lv/site/bildes/bilde-101995.htm
29.marts 2024, 13:48 | links
 
Aiz Krāslavas vecticībnieku maz.Pārsvarā katoļi.Bet krieviski gan runā.Krievijas impērijas un padomijas piekoptās rusifikācijas politikas sekas.Vecticībnieki vairāk mitinās Rēzeknes novadā.Nu ja,tie gan mēģina turēties pie vecajām tradīcijām.
29.marts 2024, 07:50 | links
 
Vsivijs [28.mar]: udo733...angļu valoda arī ir teroristu valoda....
Pie zināmās krievu uztveres principa, arī krievu valoda daudz lielākā mērā ir teroristu valoda. Vēl jo vairāk tādēļ, ka teroristi savu valodu koncentrē pamatā vienā valstī - krievijā.
Šis ir viens no dumjākajiem argumentiem, nosaukt angļu valodu par teroristu valodu. Tā ir pārāk internacionāla. Lielāki teroristi par angliski runājošajiem ir spāniski runājošie. Krievi ir top 1 pēc iebrukumu un upuru skaita, jo viņi kopā ar Vāciju sāka 2.pasaules karu.
28.marts 2024, 18:10 | links
 
udo733...angļu valoda arī ir teroristu valoda....

Vsivijs, 28.marts 2024, 16:18

Tu jau angliski nerakstiji.
28.marts 2024, 17:20 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager