Pirms veido jaunu tēmu vai raksti atbildi, iepazīsties ar CopesLietas.lv foruma noteikumiem un norādījumiem!
Skatīt foruma noteikumus »
Veidot jaunu tēmu!

Meklēt forumā

Sacensības

 
3. Sacensību dalībnieki.
Sacensībās piedalās komandas, kuru sastāvā ir 2 laivu ekipāžas ar 2 dalībniekiem katrā, un atsevišķas ekipāžas. Čempionātā piedalīties drīkst tikai komandas vai ekipāžas, kuras pārstāv kādu no LMSF sastāvā esošiem biedriem.
Katrai ekipāžai līdzi jābūt 1 tiesnesim. Dalībnieki startē savās laivās un paši ir atbildīgi par laivām. Laivu celtspējai un izmēriem (laivas garums ne mazāks par 3,60m) jābūt tādiem, lai vienlaicīgi ar ekipāžu (1 vai 2 dalībnieki) tajās vieta būtu arī tiesnesim. Dalībniekiem, atbilstoši MN prasībām, ir jābūt makšķerēšanas kartei. Dalībniekiem un tiesnešiem jābūt glābšanas vestei. Ekipāžas un komandas var startēt arī nepilnā sastāvā.
7.marts 2014, 18:36 | links
 
Kur tāds nolikums 3,6 vai savādāks,paldies.
7.marts 2014, 18:14 | links
 
rio īsumā izskaidroja,bet vēl jāpiebilst,ka attālumi,kas jānobrauc,ir diezgan lieli,īpaši Daugavā.Nebūtu prāta darbs no 6 stundām,kas atvēlētas copei,2-3 stundas patērēt lai nokļutu vajadzīgajā vietā.
Var jau mēģināt ķert tuvējā līcītī,bet diez vai varēsi konkurēt ar citiem.
7.marts 2014, 13:45 | links
 
tas taapeec lai vairaak laika pavadiitu copeejot a nevis braucot.un laivas minimaalais izmeers ko pielauj nolikums ir 3,6m.

p.s. protams var buut mazaaks par 20 hp,var arii ar airiem,ja pasu un komandas biedrus tas apmierina.
7.marts 2014, 07:45 | links
 
Izlasīju piedāvājumu spiningošanas sacensībās,bet nesaprotu kāpēc 20-25 zs dzinēji,kas tās būs ātruma sacensības,un vai nevar būt mazāks.
6.marts 2014, 17:39 | links
 
Strauji tuvojas pavasaris un sacensību sezona.Ja šeit ir kādi nopietni copmaņi,kas ir nobrieduši piedalīties Latvijas čempionātā spiningošanā no laivām,rakstiet un piesakieties.Mēs esam nokomplektēta un laba komanda,savā pirmajā sezonā ieguvām 6 .vietu kopvērtējumā,bet nepalikām arī bez medaļām vienā posmā.Ir daži sakarīgi copmaņi,kas izteikuši vēlmi veidot otru komandu,tikai,kā jau gadās,viņiem nav laivu.Tāpēc priekšroka copmaņiem ar savām motorlaivām un dzinēju vismaz 20-25 ZS,labāk vairāk.
Sacensības tiešām azartiskas,nopietnas.Protams,ir savi tēriņi,izdevumi,bet iegūtā pieredze,zināšanas,draugu loks ir kaut kas neatsverams.
Pieteikties var arī copmaņi bez laivām,bet lūdzu tikai ar nopietniem mērķiem un pārliecību par savām prasmēm.
5.marts 2014, 21:22 | links
 
Jgaunis teiktu,-'jobanij motilll' -un pajemtu bļitku...:)
25.februāris 2014, 20:16 | links
 
Tur jau tas stāsts, ka barību mums bija līdzi daudz un dažādu, bet svešā valstī motili atrast pietiekošos daudzumos un kvalitātē nav viegli, runa tomēr iet par 20+ kilogramiem dažādu izmēru motiļa....

Bet nu .... Mācība laba, sāpīga gan, bet laba :):)
25.februāris 2014, 19:55 | links
 
Čeļabinskij motiļ takoj surovij, chto daže riba ot ņego ubegajet :))))
25.februāris 2014, 18:18 | links
 
Nesmuki no organizatoru puses.
25.februāris 2014, 18:16 | links
 
Pats no sevis Normund nemācies.... Tu takš vienmēr saki - uz ūdeņiem NEKAD ar vienu barību nebraukt, bet te.... :) Vienu motili, pie tam - no Čeļābinskas! :) labi, ka ne no Černobiļas! :)
25.februāris 2014, 18:02 | links
 
Njāāā ... tie sūrie Čeļābinskas motiļi. :)
Vispār škrobe, dēļ motiļa zaudēt dies kas nav. Mūžu dzīvo, mūžu mācies. Nākamgad būs vēl lielāks stimuls uzvarēt un parādīt pārējiem, ka šā gada neveiksme ir tikai nejaušība. :)
25.februāris 2014, 17:57 | links
 
Neķeram kreņķi ,būs jau labi...
Kā teica Blaumanis :
-Vai tādēļ mēs raudājām?....-
nē,mēs dzērām cik jaudājām...:)
Za ribalku!
25.februāris 2014, 11:03 | links
 
Ja jāsaka īsi, tad iekritām uz oficiālo motili, kuru oficiālais piegādātājs veda no Čeļabinskas (ap 3000km), izcila skata tārpi, kurus zivis vienkārši neēda....
nekad agrāk nebijām ne ar ko līdzīgu saskārušies, tāpēc saprašana nāca tikai pēc tam, neviens no līderiem šos tārpus nelietoja, vai nu veda sev līdz (poļi, leiši, krievi) vai pirka tirgū no vietējiem skalotājiem (ukraiņi, baltkrievi)
es arī sākotnēji gribēju meklēt vietējos piegādātājus, bet organizatori mani pārliecinjāja, ka to darīt nevajag, jo vietējie nevarot nodrošināt vajadzīgo daudzumu, neesot kvalitātes u.t.t. ...., katru vakaru mums pieveda motili ar LV iezīmētās pakās :):):)

nekad vēl nebiju redzējis, ka zivis var tā ignorēt āļiņģus, kā tas bija ar mūsu āļiņģiem ...., komanda strādāja tā, kā vēl nebija strādājuši nekad, urba pa 40-50 āliņģiem tajās 3 stundās, skraidīja un meklēja zivis, bet viss velti ...

visi labie rezultāti tika sasniegti ķerot svešos āliņģos, NEVIENS no mūsējo āļiņģiem tā īsti arī nenostrādāja, jo VISI bija baroti arī ar smalko motili....

nu rezultāts ir tads kāds tas ir, mainīt tur vairs neko nevaram, bet varam izdarīt secinājumus , ir kļūdas, kuras vairs nepieļausim.....

mēs bijām un paliekam viena no vis spēcīgākajām komandām un to pierādīsim nākošgad Somijā, šogad pierādījām, ka esam vis neprognozējamākā komandā :):)

iekšējā komandas gaisotne bija ļoti pozitīva, bija patiess prieks strādāt šādā komandā
25.februāris 2014, 10:51 | links
 
http://salmo.by/news/6-y-reportazh-o-chm-2014-zavershayushchiy

Šeit noslēdzošā rportāža no čempionāta. Gaidam mājās mūsējos...
25.februāris 2014, 08:52 | links
 
Daudzu komandu līmenis acīmredzot ir stipri audzis un mūs kā vienmēr iegāž palīgu trūkums aiz striķiem. Bet nu, skatoties uz masveida grimšanu, ir jāsecina, ka problēma ir kaut kur fundamentāli saknē. Guntis pa telefonu izteica kaut kādas aizdomas par barošanas taktiku. Bet nu jāpagaida NG, lai saliek pa punktiem.
23.februāris 2014, 22:35 | links
 
Ainārs visaugstāk kopvērtējumā 11.vieta. Alda aizstāšana ar Artūru, kas otrajā dienā ieguva 4.vietu sektorā izrādījās pareiza.

Cerams kad Normunds atbrauks, tad arī ko vairāk uzrakstīs.

Nedrīkst aizmirst, ka Amerikai un Zviedriem ir daudz vairāk līdzekļu, bet viņi ir palikuši aiz Latvijas.
23.februāris 2014, 19:37 | links
 
Bet vai tur bija komanda?var jau buut ka bija,un vienkaarsi neveicaas.
23.februāris 2014, 19:24 | links
 
Kas tad ir noticis ar mūsu komandu ????????
23.februāris 2014, 19:17 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager