Spininga kāti

Hmm vajadzētu jaunu kātu priekš ventas pašreiz lietoju 2,4 m salmo ultra spin (kautkā tā), bet salūza (sūds), vēlētos kādu 2,7m , parasti izmantoju vieglus mānekļus ar pavieglu testu.
Neko pārāk dārgu, kādi ieteikumi?

Keiko, 3.jūlijs 2014, 17:49
3.jūlijs 2014, 18:24 | links
 
Kātus parasti laužam mēs paši,,,,
3.jūlijs 2014, 18:25 | links
 
ir tāds teiciens - zemē nolikts spinis ir salauzts spinis. Tā kā viss pašu rokās un acīs :)
3.jūlijs 2014, 19:56 | links
 
Nekad savā pārdesmit gadu copes praksē nebiju salauzis nevienu kātu(ja nu vienīgi kāta reāla noguruma un lielā gadagājuma dēļ salūzt paši no sevis bezsakarā). Un tad pēkšņi gada laikā divi-un abi divi jauni St.Croxsi! Nav dīvaini,ne?:)
3.jūlijs 2014, 20:18 | links
 
Nekad savā pārdesmit gadu copes praksē nebiju salauzis nevienu kātu(ja nu vienīgi kāta reāla noguruma un lielā gadagājuma dēļ salūzt paši no sevis bezsakarā). Un tad pēkšņi gada laikā divi-un abi divi jauni St.Croxsi! Nav dīvaini,ne?:)

raihs, 3.jūlijs 2014, 20:18


Zinot to no kurienes viņi ir nākuši, domāju, ka nav nekas dīvains :D
3.jūlijs 2014, 20:20 | links
 
Nekad savā pārdesmit gadu copes praksē nebiju salauzis nevienu kātu(ja nu vienīgi kāta reāla noguruma un lielā gadagājuma dēļ salūzt paši no sevis bezsakarā). Un tad pēkšņi gada laikā divi-un abi divi jauni St.Croxsi! Nav dīvaini,ne?:)

raihs, 3.jūlijs 2014, 20:18


Tāpēc jau arī es tādus dārgus s...s nepērku! :) Pietiek ar SHIMANO Catana par 40 ērikiem. Sirds pārlieku nesāp, ja salūzt. Vispār Latvijā nav nekādas lielās izvēles, ko pirkt. Interneta veikali ir laba lieta, tikai nevar aptaustīt -jāvelkas uz veikalu anyway un tad jau tā 5 ēriku starpība nespēlē lomu. Tā pat sanāk par pasta izdevumiem to samaksāt. Būs jāizčeko UK Portsmutā oktobrī komandējuma laikā, varbūt kas sakarīgs rodas.
3.jūlijs 2014, 20:26 | links
 
Lai arī salūza,par sūdiem saukt tos man mute neveras. Viegli,"sausi",jūtīgi,un vēl gribēt,lai izturīgi-tas būtu par audz prasīts. Pieļauju,ka pat tīri teehniski neiespējami. Kaut kas no tām visām augastākminētajām īpašībām ir jāziedo. Es labprāt ziedoju to izturību-hui s nim-nopirkšu arī trešo kātu,ja vajadzēs,bet copētprieks ar tādu kātu ir krietni vien lielāks.
3.jūlijs 2014, 23:14 | links
 
raihs, ja ne sikrets, kādā veida? it kā stiprie špini...
4.jūlijs 2014, 15:17 | links
 
Tuvākajās dienās plānoju sūtīt pasūtījumu Lamiglas kātiem.Ja kādam interesē,apskatiet www.lamiglas.com un informējat,ko vēlaties,prasat cenu.
Ko es varu ieteikt?Viennozīmīgi lašu kāti,Certfied Pro sērija,jaunā Redline sērija.Protams arī citas sērijas,gaume un maciņš katram savs.
Ja runājam par līdaku un asari,tad vērts apskatīt X Pro Bass un jauno EXCEL II Bass sēriju.
15.jūlijs 2014, 16:28 | links
 
Svieki!

TEAM SALMO TIOGA (TSTI5-702F) / Garums (m) 2.13, Tests (g) 0.5-5.5 gr.

Ieplaisāja kāta apakšējā daļa starp spoles turētāju un pirmo riņķi (kā sakās aizgāja pa šķiedru metiena laikā).

Varbūt kādam ir aizķērusies šī konkrētā modeļa spininga kāta apakšējā daļa....
Labprāt atpirkšu par sakarīgām naudiņām!!!

Jo situācija ir diezgan nepatīkama... nesen tika atsevišķi iegādāta jauna spicte un ir arī vēcā spicite bez pirmā posma.... BET APAKŠĒJĀ kāta daļa ir beigta....

Varbūt kādam ir kāds INFO kur kko tādu var salabot vai atsevišķi nopirkt.....

Paldies!
28.jūlijs 2014, 09:54 | links
 
Jau kādu brīdi taustīju un pētīju ukraiņu FAVORIT kātus. Viņi baigi cīnās pa Ukrainu un Krieviju, tagad arī Eiropā rullē pēc šī gada izstādes EFTEX 2014, kur ar savu nākošā gada dārgā gala modeli SOLO arī balvu dabūja arī Eiropā http://favorite-fishing.com/category/news/?lang=en.
Bet ne par to stāsts... Taustīju un taustīju, nevaru teikt, ka visas lietas patika, tur daži modeļi likās jocīgi, bet nu viņu vieglā džiga modeļu sērijai BlueBird naetradu kur piesieties... A es esmu piekasīgs :) Nav nekāds kosmoss, protams, ir kaudzēm labāku kātu, bet tie maksā vismaz 120-150EUR, a šitie 2x lētāki. Nostrādāts forši, blankas nav līkas, Fuji tipa spoles turētājs, rinķi uzlikti akurāti, izvietojums arī kaut kas KR Concept līdzīgs, nav tik viegli kā japāņi, taču arī ļoti viegli savai klasei, asa akcija un labs balanss, praktiski nav spices parazītkustību. It kā jau biju nolēmis budžeta galu uz veikalu neņemt, nav zolīdi balkus japānim, bet šos tagad testam paņemu un toč liekas, ka nebūs kauns tirgot.Tiem kātiem reāli būtu jamaksā vairāk!

A vot viņu zandartu sērija Zander, kas stipri dārgāka man nepatika. Nez ar kuru galu tur domāts un kāda ideja, bet nu tādus lakas klučus uz gala riņkiem uzlikuši, ka man uzreiz atsitās doma viņus ņemt testam, tā vien liekas ka aiz tiem rimbuļiem aukla pīsies. Mož man nav taisnība un es kaut ko tai štukā nesaprotu :(

Smago galu es nepētīju, pašlaik man īsti nav to kur bāzt un nejūtos arī kompetents, bet vēl man iepatikās un iegūlās rokās viņu New Spirit modeļi, cipaŗa ap 80-90 naudiņām. Asas cietas blankas, vajadzētu būt labam skanīgumam un "čuikai", Fuji ručka, Fuji K-Type riņķi. Varētu būt perfekti tviča kāti. Jātestē, es gan tvičoju maz, laikam 1.98m 4-18g modeli paņemšu sev dropšotam, kaut kā baigi rokā iegūlās, nevar tādu zīmi nu augšas ignorēt :)
28.jūlijs 2014, 22:56 | links
 
JIG.LV
Kādu materiālu viņi izmanto riņķiem, tieši to pa kuru aukla slīd ?
Es pagājušā sezonā iepirku divus kātus kuri ievesti LV tirgū no krievijas. Tieši no kurienes nepateikšu. Un štrunts par to kas tos ražo un cik tie maksā bet stāsts ir par to, ka pirmo reiz saskāros ar tādu problēmu, ka aukla sarīvē, vai tiešāk būtu teikt sadrupina spicei riņķi tā, ka tā vienā mirgā spēj pārrīvēt pīto auklu. Sākumā domāju, ka varbūt aukla štruntīga nopirkusies, kaut gan tik pat veca cik pats kāts un spole. Laivā sēžot pacel kātu gaisā un piesien pavadiņu un kamēr kabini karabīnē vobleri, tikmēr aukla pušu.
Padomāju, ka varbūt kāds posms ir trāpijies pa akmeņiem nobraukt, mazums kā gadās un tāpēc pārtrūka. Mēģinu vēlreiz, atkal tas pats. Padomāju uz auklu un noliku kātu malā. Mājās atbraucot jau bez steigas pārbaudu auklu, itkā viss normāli, meģinu siet atkal, kamēr slodzes nekādas nav, izdodas arī piesiet, tad izdomāju pārbaudīt spici un jā, pat nedaudz parīvējot auklu pa riņķi, tā atkal pušu. Un riņķī nav nekāda keramika, drīzāk ļoti ciets plastmas. Tagat tik atliek izdomāt, kā tas tādu bojājumu ir dabūjis.
Uz doto brīdi pirmo rinķi nomainīju un ir okei. Bet uz priekšdienām droši vien pievērsīšu pastiprinātu uzmanību tieši riņķu materiālam.
28.jūlijs 2014, 23:27 | links
 
JIG.LV
Kādu materiālu viņi izmanto riņķiem, tieši to pa kuru aukla slīd ?
Es pagājušā sezonā iepirku divus kātus kuri ievesti LV tirgū no krievijas. Tieši no kurienes nepateikšu. Un štrunts par to kas tos ražo un cik tie maksā bet stāsts ir par to, ka pirmo reiz saskāros ar tādu problēmu, ka aukla sarīvē, vai tiešāk būtu teikt sadrupina spicei riņķi tā, ka tā vienā mirgā spēj pārrīvēt pīto auklu. Sākumā domāju, ka varbūt aukla štruntīga nopirkusies, kaut gan tik pat veca cik pats kāts un spole. Laivā sēžot pacel kātu gaisā un piesien pavadiņu un kamēr kabini karabīnē vobleri, tikmēr aukla pušu.
Padomāju, ka varbūt kāds posms ir trāpijies pa akmeņiem nobraukt, mazums kā gadās un tāpēc pārtrūka. Mēģinu vēlreiz, atkal tas pats. Padomāju uz auklu un noliku kātu malā. Mājās atbraucot jau bez steigas pārbaudu auklu, itkā viss normāli, meģinu siet atkal, kamēr slodzes nekādas nav, izdodas arī piesiet, tad izdomāju pārbaudīt spici un jā, pat nedaudz parīvējot auklu pa riņķi, tā atkal pušu. Un riņķī nav nekāda keramika, drīzāk ļoti ciets plastmas. Tagat tik atliek izdomāt, kā tas tādu bojājumu ir dabūjis.
Uz doto brīdi pirmo rinķi nomainīju un ir okei. Bet uz priekšdienām droši vien pievērsīšu pastiprinātu uzmanību tieši riņķu materiālam.

veliks, 28.jūlijs 2014, 23:27


Konkrēti Blue Bird modeļiem ir standarta SIC rinķi, tipa Korejas ražojums, kādi ir vairumam budžeta klases kātu, citiem (tam pašam minētajam New Spirit) ir arī oriģīnālie Fuji. Tavs stāsts izkalušas pēc mikroplaisas keramiskajā SIC pārklājumā kura tad arī ļauj auklai rīvēt tālāk, kur tāda radusies vai ražošanas brāķis vai trasportējot uzsists to grūti spriest, taču tādi gļuki var gadīties praktiski jebkuram kātam, lai cik tas arī maksātu. Nav gluži tā ka es tikai pataustīju un uz dullo pagrābu, man tiešām reputācija rūp un ar sū... sasieties galīgi nav rezona, prasīju arī atsauksmes no reāliem lietotājiem (arī šai forumā zināmiem) un sportistiem, neviens nelamājās, visi man teica vienu un to pašu, ka tie kāti reāli ir labāks par to, ko vinš maksā...
28.jūlijs 2014, 23:54 | links
 
JIG.LV
Tad tie kātiņi būs pieejami JIG.lv interneta lapā? Pats neesmu no Rīgas un tapēc arī interesē tieši interneveikali.
29.jūlijs 2014, 00:14 | links
 
JIG.LV
Tad tie kātiņi būs pieejami JIG.lv interneta lapā? Pats neesmu no Rīgas un tapēc arī interesē tieši interneveikali.

DavisSe, 29.jūlijs 2014, 00:14


Varbūt pat šovakar ielikšu, ja neuznāks pilnīgs besis, 4 modeļi no 5 iespējamiem man fiziski veikalā ir.
29.jūlijs 2014, 00:17 | links
 
Kur tev bija adresīte ? Tev tur arī gumijas un vobleri bija cik aceros ?
29.jūlijs 2014, 00:24 | links
 
Atradu atradu :)
29.jūlijs 2014, 00:26 | links
 
Kur tev bija adresīte ? Tev tur arī gumijas un vobleri bija cik aceros ?

veliks, 29.jūlijs 2014, 00:24


Avotu 17. Veči, plz rakstiet tādus jautājumus PM, a to admins "iedos pa galvu" par oftopiku un reklāmu un personīgu saraksti. Te davai lamājam un slavējam spininga kātus, diskutējam par tehnoloģijām, riņķiem, blankām, grafītiem un ručkām, ķidājam japāņus pret amerikāņiem un ukraiņiem utml. :)
29.jūlijs 2014, 00:28 | links
 
Poņel, ņe durak :))
29.jūlijs 2014, 00:32 | links
 
Gribu padalīties pieredzē, vairāk jau sajūsmā.
Gadījās tizli un salauzu auto bagāžniekā savam Croixam xtrīmam kātu. Varētu teikt, atdalīju pāris centimetrus no kāta. Patīkams bija man pārsteigums, ka Croix man samainīja pilnīgi jaunu blanku, nevis tikai to daļu, ko salauzu. Protams, bija jāsūta uz štatiem.
Starp citu, ir viņiem uz blankas parādījies āķu turamais, kurš nebija man uz pagājušā gada modeļa. Tā ka, ir arī tagad viņiem kur aizkabināt āķi. PAt nezināju, ka viņi uzlabo sīkumus ;)
30.jūlijs 2014, 09:44 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager