Laivas un to motori

Vienīgais lai būtu labāka špiningošana stāvot kājās esmu uzbūvējis tilaudas Līdz ar to grīda ir taisna kā Jūrmalas šoseja
9.jūnijs 2012, 22:49 | links
 
Par kuru pellu iet runa ?:DD ja par Novu tad tās ir muļķibas ja par mini Tas ir šo
Tad Tev piekritīšu -ar viņu Usmā nav ko darīt

Ar pellu -nova Tevis aprakstītie briesmu stāsti ir murgs vasaras naktī Braucam tādās vētrās ,ka mati ceļas stāvus un bez problēmām
9.jūnijs 2012, 22:47 | links
 
rapala33,
nav taisnība, man visi saka ka Pella ir labākā laiva pasaulē....
9.jūnijs 2012, 22:39 | links
 
Iepriekš lasīju šeit komentārus par Pellām un pēc šodienas brauciena būs vien jāpiekrīt, ka:
1) Pella ir galīgi nestabila - viens vēl var kaut kā nostāvēt kājās, bet, ja divi sadomā, tad tikai uz savu risku :)
2) Pie nedaudz lielāka vēja (retas ir tās dienas, kad Liepājā nav tāda vējā), laiva ir grūti vadāma ar airiem.
Pēc īpašnieka viedokļa vienīgais pluss esot, ka viegli ejot ar elektromotoru.
9.jūnijs 2012, 21:28 | links
 
0,7mm,nekādu problēmu , pīpēt ir kaitīgi, ļoti, tie kas met ogles laivā vairs neko neraksta:)
9.jūnijs 2012, 19:27 | links
 
tiešām nav nekādu problēmu?vairāk info labāks miegs :)
9.jūnijs 2012, 18:43 | links
 
Man ir laiva Outland 360,nesūdzos,laiva laba.
9.jūnijs 2012, 18:40 | links
 
cik biezi baloni(vai nav tā ka no cigretes nokrīt ogle un tur caurums kā likts?)kā vispār laiva lietošanā?
9.jūnijs 2012, 18:33 | links
 
ilvar,kādi būtu jautājumi papildus kataloga informācijai?
9.jūnijs 2012, 17:45 | links
 
Vīri var būt kāds var pastāstī ko no sevis izsaka laiva Outland IPB-300???
9.jūnijs 2012, 17:31 | links
 
Tohatsu 5ZS, pēc papīriem uz pilnu klapi stundā ēd 1l , bet pēc darba pieredzes braukājot mainīgos režīmos uz mēnesi 20l pietiek, tas kārtīgi braukājot pa ezeriem.
Tikko no zivju fonda līdzekļiem nopirkām 20ZS Tohatsu tam vēl nevaru pateikt par apetīti, bet pēc kāda mēneša pateikšu.
8.jūnijs 2012, 08:51 | links
 
bez darba un projekta nopietna kutera būvei vajag stāpeli. Ja tā nav, tad savu kuģi nedabūsiet līdz ūdenim, būs kā Robinsonam Kruzo :))
8.jūnijs 2012, 08:47 | links
 
Ar reģistrāciju nav problēmu.
8.jūnijs 2012, 08:11 | links
 
A kā tādu kuteri piereģistrēt? Tipa, eju uz CSDD, saku ka šķūnī uzbūvēju kuteri, dodiet nummurus. Un viss, vai kaut kā sarežģītāk?
7.jūnijs 2012, 23:24 | links
 
Vai kādu copmani varētu interesēt motorlaivas / kutera projekts pēc kura var lēnām, atpūšoties, pašrocīgi uzbūvēt laivu kā konstruktoru 2 - 3 mēnešu laikā, kas neatšķirsies no sērijveida kuteriem. Izmaksas materiālos nav lielas, tikai Jūsu darbs un projekts. iespējami dažādi garumi, platumi, dzinēju jaudas, utt.

Ja interesē, tad rakstiet privāti.
7.jūnijs 2012, 19:54 | links
 
Bik sameloju, 1 L uz 7 km pilnā klapē.
7.jūnijs 2012, 10:57 | links
 
Man Yamaha 4hp ēd 1L uz kādiem 9km - pilnā ručkā ar pūsli yamaha 310, un ar diviem cilvēkiem laivā.
7.jūnijs 2012, 10:29 | links
 
yamaha 4 hp maršrutā Bauņi - Salaca - Baznīca- Bauņi- pretējais krasts-Bauņi iztiek ar 1.2 L 98 markas benz.Beigās jau iet uz tvaikiem. kopā ap 30 km. Ja dod ručkā 5-7 km.
7.jūnijs 2012, 10:25 | links
 
Teorija viens, prakse otrs, es par suzuku 2,5 hp

Pilnā klapētas man ēd 1 l uz apmēram 5 km, pukšķināšanas režimā var nobraukt divreiz , ja ne trīsreiz vairāk, nekad nav sanācis dabūt tukšu dienas laikā, ja tikai pukšškina.
7.jūnijs 2012, 09:44 | links
 
Testos uzrādītās līknes ir diezgan patiesas, tās ir jāskatās konkrētai laivai un dzinējam. Piemēram šie testi norāda, ka lielākai laivai vajag lielāku dzinēju, tas nav mazāk ekonomiski lietošanā.
http://www.yamahaoutboards.com/sites/default/files/bulletins/bulletin_4stroke_midthrustjetport_pro_sa6e51.tmp.pdf
http://www.yamahaoutboards.com/sites/default/files/bulletins/bulletin_4stroke_hpv6_pro_skt-zx180-f150tlr-070707.pdf

Apskatot šos divus testus - secinājums - ar 115 šī laiva uz glisi rāpjas ārā, bet ar 150 izceļas 3 sek. Patēriņš - ļoti līdzīgs, spēks- ļolti dažāds, maksimālais ātrums ļoti dažāds.
7.jūnijs 2012, 09:22 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager