Aktīvākie lietotāji

172 video

Jaunākie komentāri

Pievieno video

Arī Tu vari pievienot video šeit. Atrodi video kādā no populārākajiem video portāliem, kuru Tu vēlies parādīt citiem, galvenais, lai tas būtu par makšķerēšanu.

Šobrīd mēs atbalstām video no šādiem portāliem:

Lietotājs:Ingusz

Ingusz

Pāris metieni un @raivisru velk smuku ziemas plankumaino. Domāju šogad vēl pāris šādus redzēsim.
Ingusz | 09.02.23 |
  • Vērtējums ir 5 no 5

17. marts klāt un tā ir diena, kad mēs tikai otro reizi braucam uz Salacu, pirmajā reizē parādījās smuks Taimiņš ap 70cm, taču Karali tā arī nesatikām. Šoreiz pavisam pavasarīga diena, kas deva papildus enerģiju copei. Sākām ap 8:30 un pēc pirmās stundas arī pirmais skaistulis, Raivim PB 98cm un 8kg. Lai arī dažādi video internetos redzēti, šo sanāca krastā dabūt diezgan ātri un bez liekas cīņas. Pluss ar uztveramo to izdarīt ir gana vieglāk. Vēl aizvien nesaprotu, kādēļ tāds trends ir izveidojies, ka uz lašiem iet bez uztveramā. Lai nu kā, zivs ir super skaista un liels prieks, ka pie mums tādas zivis var noķer. Pēc pāris stundām BooM un Raivim atkal galā uz Vācijas karoga krāsas vivingru! Un izmērs praktiski identisks, taču šoreiz atšķirībā no pirmā, šis ir gatavs kauties un to mēs saprotam pēc pirmās minūtes, celties augšā neceļās un kad paceļās, pietuvojas krastam, tā tiek izšauta auklā piesieta torpēda atpakaļ uz dziļumu. Cīņa ilga ap 6 minūtēm un tā viennozīmīgi ir spēcīgākā zivs, kas ir vilkta, jo jau cīņas laikā Raivis saka, ka roka gurst un tā nekad nav bijis. Ar laiku spēki izsīkst un Karalis ieguļas gultā, otrs skaistulis tiek ieskaitīts! Grūti iztēloties vēl labāku scenāriju dienai, protams tāds varēja būt man, jo dienas vidū tiku pie spožā, kas uz Raivja torpēdu fona izskatās kā ikrs, bet tik un tā paldies, viņam par to pašu, nebija jābrauc prom tukšā. Lai dzīvo Karalis!
Ingusz | 18.03.22 |

Šis rudens nebija izņēmums un laidām uz Babīti meklēt lielās trofejas. Turpinot rudens tradīciju arī šogad metrs laivā un ne viens vien. Pirmajā metienā skaists metrs, pēc stundas jau otrs un šķita jau, ka maisam gals vaļā, tomēr turpmākajās vismaz 5 copēs bija galīgs panīkums un neizdevās trāpīt vairs uz kāpjošu un samērā augstu ūdens līmeni, tāpēc labākie kadri savācās no pirmajām divām dienām. Riņķi jau sāk lēnām salt ciet un arī vēlme turpināt medīt lēnīgās zivis ir kļuvusi mazāka, taču uzmetot vēl vienu jaku pa virsu var mēģināt. Veiksmi jums un lai kāti visiem līki!
Ingusz | 24.11.21 |
  • Vērtējums ir 5 no 5

Video no niknā zandarta meklējumiem Zebrus ezerā. Veiksmīga un ļoti vējaina cope, ar ļoti patīkamiem mirkļiem!
Ingusz | 21.08.21 |

Īss OTH sezonas wraps ar pāris labiem atmiņā paliekošiem mirkļiem.
Ingusz | 17.12.20 |
  • Vērtējums ir 5 no 5

Vasara kā parasti paskrien ātri un iespēju robežās centos būt upē. kopā kādās desmit copēs izdevās tikt pie pieklājīgām forelēm un par pārsteigumu arī pie taimiņa. Tika iemēģinātas jaunas takas un izmīcītas vecās, labi zināmās, kas kā jau paredzēts nesa augļus.
Ingusz | 02.09.20 |

Piejūras dabas parkā atrodas daudz ūdeņi, devos spiningot un baudīt dabu garazeros. Kopumā ir trīs garazeri, kas ir izstiepti garā līnijā, katrs no viņiem ir unikāls gan ar apkārtējo vidi, gan ūdeni. Tuvumā atrodas Latvijas viens no un iespējams Baltijas dzidrākā ūdens ezers, Ummis uz kuru šoreiz gan neiznāca laiks aiziet. Superīga vieta, taču pirms kaut ko plānojiet šajā teritorijā, iesaku pārlasīt piejūras dabas parka noteikumus, lai nesanāk pārsteigumi! Veiksmi dabā!
Ingusz | 01.06.20 |
  • Vērtējums ir 5 no 5

Devāmies uz Usmas ezeru pēc līdakām. Kopā aptuveni divās dienaktīs ezerā izbraucām četras reizes. Pirmajā deinā ieradāmies vēlu, bet copēt gribējās, tāpēc nolēmām, ka jālaižās iekšā. Bija ļoti vējains, video to tā nevar redzēt, bet dzīvē ar tā jau diez gan augstiem bortiem, laivā nebija omulīgi. Taču neskatoties uz to Usma mūs pieņēma dāsni un 2 stundās Raivim izdevās izvilkt divas līdakas. pirmā 70+ cm, otrā iespējams mēra zivs, netika mērīta. Ar to arī pirmās dienas vakars beidzās, es paliku tukšā un nācās domāt ko un kā darīt nākamajā dienā. Rīts bija saulains un vējš vairs nebija ne tuvu tāds kā iepriekšējā dienā. Ūdenī bijām ap 6 no rīta un 8 mana gaidīšana beidzās, arī es tiku pie līdakas, savas pirmās Usmā. 83cm un skaistule peld tālāk
Ingusz | 11.05.20 |

Sanāca sezonu atklāt Bābelītī, ar savā ziņā nelielu personīgo rekordu, divos metienos divas zivis. Otra lielākā svarā ap 1.8 kg. Atdevu blakus makšķerniekam, cerams bija garšīga! Patīkami pēc makšķerēšanas pauzes atkal sajust sitienu kātā. Lai jums visiem veiksmīgi lomi 2020 copes sezonā.
Ingusz | 03.05.20 |
  • Vērtējums ir 0 no 5

Šodien, no rīta, ārā nieka 75km/h vējš, nedaudz lietus, tātad ideāls laiks Babītei! Ieturot tradīciju un gandrīz identiskos apstākļos, kā pagājušajā gadā, ar @raivisru nobliezām lielisku copi! Kopā 9 līdakas tika ieceltas laivā dažādos augumos un smagumos, 84 cm un Vairākas 74 cm. Viens rekord liels kukainis nobūra spoli un tā pazaudēja uz brīdi bremzi un jebkādu ietīšanas vēlmi, pretējā gadījumā būtu pa kārtīgo trofeja uz klāja. Lai nu kā, beidzot Babīte bija dāsna! Keep hammering!