Paldies, eerglis, vai vecā pārceltuve ir pretī Meinarda salai? Rīt piezvanīšu uz Ikšķiles domi, apjautāšos, kāpēc tur ķiegelītis - varbūt tomēr var noņemt...;)
aiviss, saulkanē man liekas vienīgā vieta ir pretī rūpnīcai. Tas ir nogriežoties uz saulkalni pēc aptuveni 200 m griežoties pa labi var piebraukt pie paša ūdens, bet vai tur var ekselenti laivu ielaist es tiešām nezinu...
Ikšķilē ir vecā pārceltuve, kur pat ūdeni ieiet betona plāksne. Tur daudzi laivu laiž iekšā, bet tur ceļam priekšā ķieģelis, kuru ignorē. Arī es tur esmu vedis laivu, bet kaut kā neomulīgi bezkaunīgi braukt zem ķieģeļa. Nekad nostrāpēts tur neesmu, bet kautkā stulbi jebkurā gadījumā, dzīvo pie ūdens 300 m, bet laivu nav kur ielaist....
Paldies, tiko.no.copes, pie Ako pieminekļa esmu mēģinājis, bet ar savu auto (vieglais, pakaļpiedziņa) tur tomēr nākas iespringt. Ielaist var, bet arā jāvelk atpakaļgaitā ar pagarinājumu (štropi). Laiva ar motoru kādi 400kg+piekabe, it kā nekas smags, bet reljefs in segums tomēr ielas auto par skarbu. Bet negribas mainīt auto:) Cik saprotu - Ķegumā vēl sliktāk. Rakstīšu Salaspils domei iesniegumu, lai uztaisa normālu laivas nolaistuvi, kaut vienu pa visu ciemu;) Ja kāds grib parakstīties, būšu pateicīgs;) Esmu dzirdējis, ka Saulkalnē arī esot, bet neiznu tieši kur, jābrauc būs "ekspedīcijā" ;)
To: aiviss
Pirms apvedcella uz Tallin (kaa beidzaas Salaspils), kur griezz augsaa, uzreizs pa labi,tur ir piemineklis kaut-kam un staavvieta-excelenti var ielaist- uzreizs aiz Keguma-svetafora (benziintanks labaa pusee-bet benziinu tur nevajag liet) pirmais pagrieziens pa labi (gar pasta maaju-maajaa ir copes bode-OK)
liidz galam. Atkariibaa no liimena var ielaist ok -vai netik ok :)
Vai kāds var padalīties ar info, kur var ielaist laivu no piekabes (tiek vilkta ar vieglo auto, ne džipu) Daugavā netālu no Salaspils (der vietas gan virs, gan zem Rīgas HES)?Salaspils/Ikšķile/Saulkalne/Dārziņi/Rumbula?
Cik saprotu, tad tu esi izvēles priekšā - KURŠ ĪSTAIS????? Te nu sistēma domāju ir viekārša, ņemot vērā iepriekšējo info šajā lapā un sevis iegūto info, ņem to kura paām visvairāk ir pieņemama!!!
Lai veicas!
tieši tā, es to crabi pabakstīju, likās dikti trausls...
Nu jā,man jau arī liekas,ka Crabis nav tik rūpīgi un kvalitatīvi uztaisīts kā piemēram tas pats Kaiman un matreāls uz tausti arī plānāks.
kā piemērus, minēja -
garāka alumīnija sliede grīdai
enkura rullītis
vairāk aķu
labāki/biezāki sēdekļi
sēdeķļu stiprinājums alumīnija
trancis esot izturīgāks
pie tam, tas crab, kas bija izlikts, laikam nostāvējis vai kā, nu nepatika kvalitāte...
Tieši par to jautāju -
esot 5 gadu garantija gan materiālam, gan šuvēm.
Tur pat esot darbnīca, remonti neesot kavēti, jo viss esot uz vietas, lai veiktu labojumus.
Ja godīgi, parādija man visādas fīčas, kādēl labāk HIBO izvēlēties nevis crab...
Silent, tu paprasi viņiem kā hibo seabon ir ar garantijas un parasto remontu, šeit es domāju cik ilgi jāgaida, tobiš vai remontē LV uz vietas
Biju iebraucis Laivu namā.
Teicu, ka domāju par sekojošām laivām -
bush crab 330
zebec seabon 320
dulkan 325
puika ieteica labāk hibo seabon. cik paskatijos, tiešām labi nostrādāta, plus 5 gadu garantija. tagad tik atliek apčamdīt dulkan laivu, tad varēs izdomāt. Pašlaik par crabi vairs nedomāju...
JAnis@L- starp Suzukiem 4-5-6zs atšķirība būs dīzēs, dzenskrūves solī un cenā, pārējais vienāds
Savā laikā meklēju mobilu komplektu (laiva, dzinējs) ar kuru copēt divatā vai vienam. Izšķīros par labu BUSH Kaiman K330R un Tohatsu 9.8 dzinēju. Tohatsu dzinējs man tā liekas starp 10 Zs dzinējiem ir pats vieglākais, t.i. 36,5 kg. Neesu nekāds " kačoks" , bet panest, aiznest un uzstādīt uz laivas mierīgi varu. Tā kā Tohatsu 9.8 rullē
Gribētos dzirdēt komentārus no 10 Hp mooru lietotājiem-vai šo var cilāt/vadāt viens cilvēks vieglā bagāžniekā, jet tomēr stipri pa smagu? Dilemma. It kā gribētos 10 Hp motoru bet bail ka būs problēmas vienam staipīt. Tas ka 2 var, skaidrs.
Ps. Un kas ar Suzuki mazajiem motoriem būs reāla atšķirība starp 4-5-6 jo bloks tas pats, cik noprotu, visa atšķirība motora fosāžā.
2,5 Hp atšķirībā no pārējiem motoriem nav degvielas sūkņa, un degvirls pieplūst paštecē
Andžus
kā tu domā,kas to adatu darbina???
:)))
lab, izjaukšu,tad redzēšu ;) Manuprāt, tur ir adata, nevis pludiņš.
Karburators bez pludiņa nemedz but.
Jo motors vēlreiz norīstījās, nodevu koksu, viss kārtībā. jāņem, šajās brīvdienās jājauc laukā.