Nepiekritu te lielajiem parsuna kritiķiem. Varbūt kādreiz bija slikti bet es 1 sezonu kartīgi pabraucu ar 2.6 un man nav nekādu sūdzību. Tas bija mans pirmais benzomotors. Par to slāpšanu - vajag atskrūvēt gaisa padeves vāciņu, tad nekas neslāps. Parsuns ir Jamahas ķīnas rūpnīca. Ja kas man nav nekāds sakars ar Parsuna tirgotājiem, kad savulaik skatīju pēc motora bija nesapratne kapēc Honda ar merkuru ir 600 ls, Suzuks 500 ls, a parsuns 350, tad pie tā arī apstājos. Protams kā jau visiem tas pēc laika kļuvis par vāju, gribas kādus 10-15 zirgus tagad. Bet parsunu izmantoju vēl arvien kad viens braucu uz svešā vietām. Bet var jau būt man vienkārši paveicies
Par parsun jāzin tikai viena lieta - viņu labāk nepirkt.
Ja esi gatavs ņemt kasti ar rezerves svecēm līdzi, lai mainītu tās, atkarībā no motora noskaņojuma un ir vēlme airēt, kad motoram uznāk niķi, tad gan pirkt ieteicams.
Savā laikā arī palasījos par tiem brīnumiem, atsauksmes nebija labas. Tepat LV vienā forumā bija vērojami jautājumi no tēmas - kas par lietu, tukšgaitā iet, tiklīdz dod gāzi - slāpst nost...
Krievu forumos vēl visādi brīnumi lasāmi, ka blīvju vietā hermētiķis un tā tālāk...
Pēc visiem šausmu stāstiem nosvēros par labu Hondai un savu izvēli itin nemaz nenožēloju :)
Ginca - patreiz cenas uz TIKI jau nu ļoti naidīgas...bet tīri mans viedoklis, ka pūslim, vai, teiksim, Pellai Mini nevajag pirkt speciālo laivu piekabi, jo tā der tikai un vienīgi laivas pārvadāšanai, savukārt standarta piekabe ar kasti ir universāla.
Es jau 3 gadus lietoju Russo Balt piekabi - pilnīgi ne ar kādām problēmām neesmu saskāries. Sākumā arī domāju iepirkt igauņu piekabi , jo cipari it kā draudzīgāki, bet, kad sanāca salīdzināt, kvalitāte ne pārāk patika.
Man Lielupē stāv vecā padomju Pella...trijatā ar Outland 1300 velk uz nebēdu...aķis man ir no motorizētā invalīdu krēsla...tur labi un špannungs ar labs:)