

Ko labāk ņemt? BMW vai AUDI? :)))
Tā jau gaumes lieta, abi labi.
Un jebkuru motoru var nobendēt pāris gados, ja to neapkalpo kā pienākas. Vai arī - ja uztrāpa uz brāķi :))))
P.s. Yamaha ar to balto vāku laikam skaitās jaunais modelis.
Tā jau gaumes lieta, abi labi.
Un jebkuru motoru var nobendēt pāris gados, ja to neapkalpo kā pienākas. Vai arī - ja uztrāpa uz brāķi :))))
P.s. Yamaha ar to balto vāku laikam skaitās jaunais modelis.

Tikai un vienīgi Suzuki - perfekti motori. Draugam ir tevis rādītais Yamaha - noplīsa pēc gadiem 2. Manuprāt, tas priekš motora nav ilgs kalpošanas laiks.

Vajag padomu, kuru no motoriem izvēlēties
Suzuki DF4S

vai
Yamaha F4AMHS

Suzuki DF4S

vai
Yamaha F4AMHS


Netaisa tāpēc, ka ar rokām līmējot process aizņemtu daudz vairāk laika. Tāpēc arī vairums laivu ražotāji veido laivas uz kaiman-tipa bāzes.
Bush laivas tiek līmētas ar metināšanas tehiku - kastais gaiss+līme+automātika, var izveidot laivu ar labākiem parametriem, strauji nepalielinot izdevumus.
Krabis skaitās uzlabots Kaiman-tipa variants, mazāka slodze balonos, kad ir sitieni pret viļņiem, labākas gaitas īpašības vējainā laikā.
Kāpēc Krabis lētāks par pašu bušu ražoto Kaimanu? Lasīt augstāk :))))
Un vispāŗ - www.lpr.lv forumā bija baigi labā sadaļa, kur pats Igors Bush atbildēja uz jautājumiem par savām laivām. Daudz kas interesants tur atrodams.
Bush laivas tiek līmētas ar metināšanas tehiku - kastais gaiss+līme+automātika, var izveidot laivu ar labākiem parametriem, strauji nepalielinot izdevumus.
Krabis skaitās uzlabots Kaiman-tipa variants, mazāka slodze balonos, kad ir sitieni pret viļņiem, labākas gaitas īpašības vējainā laikā.
Kāpēc Krabis lētāks par pašu bušu ražoto Kaimanu? Lasīt augstāk :))))
Un vispāŗ - www.lpr.lv forumā bija baigi labā sadaļa, kur pats Igors Bush atbildēja uz jautājumiem par savām laivām. Daudz kas interesants tur atrodams.

produkts ir tirgotājam bet izstrādājums statistiķim un dažreiz ražotājam - tas tā no dzīves pieredzes ))
Vēl to metināšanu var saukt par vulkanizāciju :)) Metināšanu var attiecināt tikai uz metināšanu bet līmēšanu ar karsto presēšanu man šķiet tikai uz mīkstajiem materiāliem. Dulkanamarīir labs risinājums uzrautajam galam - piepūšamais ķīlis kas priekšgalā ir ar uzrautu formu . Pašipagāšgad pa jūru ar tādu figurējām uz ašukiem.
Vēl to metināšanu var saukt par vulkanizāciju :)) Metināšanu var attiecināt tikai uz metināšanu bet līmēšanu ar karsto presēšanu man šķiet tikai uz mīkstajiem materiāliem. Dulkanamarīir labs risinājums uzrautajam galam - piepūšamais ķīlis kas priekšgalā ir ar uzrautu formu . Pašipagāšgad pa jūru ar tādu figurējām uz ašukiem.

Ja nemaldos Busham ir uzrauts gals, bet Dulkanam nav. Arī būtiska lieta.

andriskkk- par to purnu jau tāpēc arī bija jautājums, kādēļ DULKANS to netaisa, nevis, priekš kam tas vajadzīgs! :)))
A par "produktu"- tas ir Tavs termins!!! :DDD
A par "produktu"- tas ir Tavs termins!!! :DDD

sagittario, pirmkārt abi pieminētie nav produkti, bet izstrādātāji. Nevar taču salīdzināt Bush Favorīvu un Dulkan raftu :)))
Ja tiktu konkretizēts jautājums, varētu arī kaut ko saprātīgāku atbildēt :D
Ja tiktu konkretizēts jautājums, varētu arī kaut ko saprātīgāku atbildēt :D

Purna uzliekuma esamībai pavisam vienkāršs izskaidrojums - daudz labāk "uzņem" vilni. Vējainā laikā daudz mazāk būs jāizbauda šļakatas. Un metināšana tā pati līmešana vien ir, tikai ar automātiku.

andriskkk- vai es Tevi pareizi sapratu?- abi pieminētie nav līdzvērtīgi produkti?

Dzhi, lai varētu izveidoties cenu atšķirībai, ir jābūt divu līdzvērtīgu produktu cenām, starp kurām tā atšķirība veidojas, ne? Tālāko izfunktierēt nav grūti...
Īsumā šādu pasākumu izskaidrot ir vairāk kā neiespējami, jo cenu nosaka dikti daudz faktori.
Īsumā šādu pasākumu izskaidrot ir vairāk kā neiespējami, jo cenu nosaka dikti daudz faktori.