Urbis, spēcīgi pārlasījos Tavu komentāru :D
350 Ls NAV OK tādā gadījumā :D
Ar starta gāzi biju domājis tos aerosolus "pš-pš" gaiseniekā un tad rauj!
350 ir OK! Ja laiva tiešām labā kvalitātē.
Braukt pie ūdeņiem ar krievu motoriem un bez štrumiem ir tas pats, kas braukt makšķerēt bez makšķeres :)))
Atceros arī, kad citreiz nācās stundu motoru regulēt, kamēr pie dzīvības dabūja :D Bet mums bija labs pagadījies, reti taisīja tādus pigorus :)
Kā domājat 350ls ir lēta cena priekš tādas laivas? Laiva nav ideāla, 20 gadi nav litota ārā stāvējusi. un motoram ar kautkādas problēmas.
Galvenais neaizmirst mājās instrumentu kasti ar plaķenēm,izoleni un visu pārējo.Pat aizdedzi kādreiz uz vietas nācās pārregulēt.
Citreiz ar visu starta gāzi nelec. Mēģini uzgriezt vairāk, kad pielec, tad rēciens pa visu ezeru :D
bet ir gadiijies uzraut arii uz pirmo! bet tas bija otrajaa lietoshanas dienaa.
uzraushana ir iipashs pasaakums :D ir labi, ja ir kas nomaina, jo kad saak just, ka tuliit buus - nav vairs iekshaas :) trakaakais, ir kad vienam noslaapst uz uudens.
jā, 2M ir modeļa apzīmējums. Skaitās labākā un stabilākā no kazankām!
Kronis visam bija ieraušana ar striķi.
man ir vecs vihr motors. vecaa apaljiigaa bundzha. lietots tik tik cik iebraukts. sencis jauniibaa pabraucis vienu vasaru paaris reizes pa usmu un nometis bija shkjuunii. bet bija palicis iekshaa uudens un ziemaa atlauza aareejo apvalku dzesei. aizliimeeja ar epoksiidiem un nekaada vaina ;) pagaajusho pavasar aizvedu uz raamavu meistaram lai sataisa, jo nevareeja pielaist. shis saakumaa pateica vai maz ir veerts taadu remonteet. teicu, lai dara ko var! kad aizbraucu pakalj tad shis jau dziedaaja citu dziesmu :D ka esot knapi iebraukts, iekshaa viss kaa jauns. nomainiijis tik kondensatorus, sveces (vai sveci) un gatavs lietoshanai. taa arii lietojam - uz sveetkiem pie kazankas kaa retro izklaides braucieniem. tipa tviida brauciens uz uudens ;)
2M-tas ir modelis.Ar spārniem-nevis kā lidmašīnai,bet stabilitātei.
Vēl tiem krievu motoriem interesanta parādība, ka mēdz spiest benzīnu ārā pa visām iespējamām vietām (īpaši, ja pārsūknē). Reiz tēvam tādēļ Vihrs aizdegās. Noskrūvēja aši no laivas, iemeta ezerā (seklumā), pēc tam izmakšķērēja ārā, pieskrūvēja atpakaļ un brauca tālāk :D
Jāsaka kā ir - Vihrs ir labākais no CCCP motoriem. Kā viņš uzvedīsies - loterija. Cits var iet daudz maz ciešami, cits plīsīs pie katras iespējas. Abos gadījumos - ir jābūt kastei līdzi ar instrumentiem, rezerves svecēm, taisnām rokām un gatavībai motoru labot tur pat ezerā :D
2metrīga kazanka??? liekas, ka tādu nemaz redzējis neesmu :)) bet nu pārdomā kārtīgi savu izvēli...kā arī ar tādu motoru braucot ir jābūt tiesībām :)))
Fātera bračkam bija šitas komplektiņš.Pa Gauju braucām tikai pret straumi,lai vieglāk atairēties atpakaļ,jo gandrīz vienmēr kaut kas noplīsa.Pagājušo gadu Sirmajā viena kazanka ar krievu motoru bija ieklīdusi-dūmi bija tādi,ka var padomāt,ka motors deg.No aizmugures vilkās zila eļļas strīpa.
Burtniekam 30nieks ideali..
urbīt,nu tu dod...piesieses noteikti...
Vēl gribās zināt vai var braukt ar tādu motorlaivu, bez dokumentiem un tiesībām, vai par to nevar piesieties ūdens policija?