Liels paldies.Ja pareizi sapratu,tad skābes AKB bieži ir jāpārbauda elektrolīta blīvums.Taču vismaz pēc rakstītā var spriest,ka Gēla AKB ir stipri pārāki par skābes.Vismaz kāda skaidrība.Par pareizu lādēšanu gan ļoti skopi uzrakstīts.Gudrāks nekļuvu.Var būt ir tāda info,līdz kādam spriegumam drīkst izlādēt dziļizlādes AKB?Pieļauju,ka daudzi mauc,kamēr vairs nevelk un neseko tam līdz,taču tas nav pareizi.
Jā,vairāk tieši no fizikas viedokļa iepriekš minētie jautājumi ir domāti.Tiešām,japalasās,ko wikipedia raksta. :)
Veči,jautājums par elektromotoru akumulatoriem.Jautājums konkrēts.Kā atšķiras akumulators kuru lieto,piemēram,iekš auto(parasts skābes akumulators),no dziļās izlādes/slodzes akumulatora(arī skābes).Svina plates no savādāka svina?Elektrolīts no savādākas sērskābes un un destilēta ūdens?Es saprotu,ka var jau uzrakstīt uz AKB jeb ko,bet reāli kādi ir argumenti tam,ka tieši to AKB drīkst izsēdināt gandrīz sausu,uzlādēt un tas būs gandrīz kā jauns.Jo,piemēram,parastu skābes akumulatoru ko lieto iekš auto atliek nosēdināt pāris reizes un tā kapacitāte ĻOTI samazināsies.Esmu daudz nočakarējies tieši ar auto AKB,tāpēc rodas tāda veida jautājumi.Šoreiz jau laikam jautājums zinātājiem par šo lietu.Paldies jau iepriekš,ja protams kāds spēj uz ko tādu atbildēt. :)
Velcei 4T noteikti labāks.
Paldies.Tu apstiprināji manu domu.
kāds bija jautājums, tā atbildēju :DDD
bet es varu salīdzināt
Tohatsu 2T ar Mercury 4T
abi divi 2.5 zs - tohatsis uz pilniem apgrieizieniem iet nedaudz klusāk, kā merkūris. Merkūris uz minimāliem apgriezieniem praktiski nav dzirdams, ko nevar teikt par tohatsi + Tohatsis uz mazajiem apgriezieniem vairāk raustās, Merkūrim ir smuka laidena dziesmiņa, nu tā kā tā tur "....līganā bērza zarā...." :DDD
Paldies par atbildi.Tas man,kā tehniski domājošam cilvēkam ar palielu stāžu moto un auto lietās ir skaidrs.Es vairāk domāju tīri par tā lietošanu uz ūdens.Laivā.Vai 4T ir klusāks par 2T?Un vai piemēram velcējot var dabūt zemāku ātrumu ar 4T?It kā tā būtu jābūt.Taču vai tā ir reāli?
Lauric
2T lai lietotu, bendža ir jājauc kopā ar eļļu, 4T eļļa ir motorā un jāgāž iekšā tīrs bendžuks. Tās arī galvenās lietošanas atšķirības.
Ja runa iet par mazo Hondu,tad esmu pamanijis,ka ir gan 2T gan 4T.Ir kādas atšķirības lietošanā?Ir kādas atsauksmes un komentāri par šo?
Ja vajadzīgs uzticams darba zirgs ņem 2.3 hondu.Ir nedaudz skaļāks par pārejiem bet tikai nedaudz.No plusiem varu minēt automātisks sajūgs,nav ūdens dzeses un ļoti ekonomisks.Man eksplotācijā atrodas 3 gadus ,diviem kolēģiem 5 gadus.Pa šiem gadiem nekas nav nojucis ,nevienam motoram.Nedēļā regulāri vizmazs 2 reizes esam ūdeņos.Kolēģim ir suzuki 2.5, par to gan negribētos tik siltus vārdus teikt.
2 taktu 3,5 hp ceļ pūsli ārā, protams, ja laivā brauc viens :))
taa kaa uz glisi 5hp taa pat neizcels to puusli aaraa tad skaties uz cenu vairaak.
par lietotu- viss atkariigs no cenas
Un kā ir ar honda 5 hp man itkā piedāvā nedaudz lietotu - tas ir 2 sezonas?
gondai 2,3 ir gaisa dzese un tas ir diezgan paskaļš ...
PaSRUN 5hp izsvītro uzreiz :)
Sveiki visiem!
Vēlējos uzzināt jūsu viedokli par sekojošiem motoriem ;
Suzuki 2,5 hp
honda 2,3 hp
Parsun 5 hp.
Kopsummā jau gribas 5 hp, bet suzuki un hondai cipari pa lielu priekš mana budžeta
Itkā mans limits līdz 500 LS,
Laiva man ir ķīniešu ar alumīnija grīdu- garums 3m,
Mērķis- velcēšana un spiningošana,
Vieta - Lielupe, Daugava
paņēmu šodien lukoilā 98. ceru, ka motors ies labāk.