lauric, ražotājs gēla AKB garantē līdz 2000 ciklu, pie nosacījuma, ka izlāde ir 80% (10.2V) - ievērots temp. režīms, lādēšanas režīms utt. Tas ir 4 gadi katru dienu!!! Parējais viss bojā AKB vairāk vai mazāk!
Pēc manas info un praktiskas pieredzes ,īslaicīga izlāde, U>7,5V (pie slodzes) neradara lielus neatgriezeniskus procesus, bet dot papildus enerģiju!!!
:DD
čomi arī vēl spļaudās un gaida kad izlaidīs garu pavisam, lai bez sirdsapziņas pārmetumiem var nopirkt ko citu vietā :)))
tik traki nav bijis nekad, braucu trešo sezonu un ne maz.... vārstiņi jāpieregulē, karbuuzis japatiira un viss parejais - kas pienakas pie šīm lietām. p.s. bet nākošais motors toč nebūs parsun!
maza gan, it sevišķi laikam makšķernieku pasaule :DD
bet no kolēģiem esmu līdzīgas kaprīzes dzirdējis, reiz pat ir bijis, kad gatavi mest pār bortu :DD jo gabals bija norullēts baigais, a pēc tam maita vienkārši negāja un nācās pielietot diezgan pamatīgu muskuļspēku, lai tiktu mājā :DDDD
kaut kur reiz dzirdēju - ar Parsunu var braukt tik tālu, cik esi gatavs airēt atpakaļ :DD
pasaule ir maza... bet motors uzvedaas kaa jauna meita, te iet viss oki, te nedraudzeejas ne par ko.
zivnieks, ja nemaldos, tad Osiitis tev šodien varees pastaastiit!!!
a kā Tev iet vispār Parsuns, pēc kolēģu pieredzes liekas, ka tam arī 98 nelīdzēs...
riit ar japamegina 98 ieliet Parsunam :).... pa Lielupi
jā, 98 nav klāt spirta laikam, kas ir 95 ar bio piedevām. Spirts var saēst tās blīves.
ielēju 98 tiešām palīdz, nez kā tas atsaucas uz motora resursu, bet iet labāk :))
jāpāriet tikai un vienīgi uz 98 :))
Nu, es jau nepretendēju uz vienīgo patieso viedokli, tik dalos pieredzē :-)
Par to gumiju man teica Guntars līdaku atklāšanā. Un tas perfekti saskan ar problēmām, kuras bija pagājušaja vasarā, bet Gunča par tām nezināja. Jā, un vēl jau degvielas kvalitāte. Motors pieder čomam. Varbūt kādu reizi ekonomijas nolūkos bākā ir iegāzts kas nesasprotams :-)
Juris10 merkurs, normals motors sakuma bij2,5 sogad iegadajos 5.nekadu problemu nau bijis.
aiwa,7,5V???Man bija nedroša info par 11,5V.Bija reiz darīšana ar pašvaku AKB.Nolaidu to līdz 9,5V.Uzlādējot augstāk par 12,2 tā arī nesanāca uzlādēt.Cik zinu,tad AKB normālais spriegums ir 12,6V.12,2 jau liecina par to,ka AKB ir tuvu miršanas stadijai.Var būt Tev ir cits viedoklis?
oho...neko šitādu gan līdz šim nebiju dzirdējis :((( dīvaini....bet viss kas jau var būt :))
juris
pērc tik nost...merkūrim nav nekādas vainas :))
Juris10
Merkūriem esot viena kopēja vaina - mūsu benzīnā izšķist blīvīte karburātiorā un motors pārlejas. Mums ar čomu ar tā bija. Pavasara apkopē to elementu nomainīja un tagad viss strādā normāli. Veikalā tas štrunts maksājot 3-4Ls, pats ar varot nomainīt.
P.S. Man pašam un visiem saviem paziņām sataisīju AKB sprieguma mērītāju-pīkstuli, kad U
lauric, automatikā -rezerves barošanas AKB (slodzes un auto) nepieļauj izlādi zem 7,5V. Nedrīkst turēt AKB izlādētu.Ja nelieto,tad regulāri vajadzētu palādēt!
P.S. Brīvdienās lietoju 1997.gadā ražotu profi AKB no GSM bāzes stacijas-vēl normāls tilpums!!!!!!
Esmu nobriedis iegādāties 5 hp mercūri. Vai varat padalīties kā kalpo motors, ja ir kāda info.