atgādināt paroli atcerēties
 
 
Ienāc ar Draugiem.lv profilu

Laivas un to motori

JAnis@L 14.08.11
Nu ar tiem marķieriem arī ir tā...tā..., jo pats mēģināju ar "spirtinieku" pūslim, nu nevar teikt ka nesanāca, bet tā kā bik pārcentos, un uzliku varākas kārtas, bet "iesūcās" tikai pirmā, tas pārējais udenī nomazgājās un nadaudz "ietonēja" bortu un grīdu(ķur lokot saskārās) . Tā kā šķiet ar krāsa baloniņu varētu būt pat sakarīgāk, ja nu vienīgi tā krāsa lokot laivu sāk plaisāt un tad sāk nākt nost...? Nu H V Z
urmaas 14.08.11
Imation
Tev tak CSDD piedāvāja uzlīmes vai šablonu.Tagad vari vest,ja vēlies,uz kādu pūšļu ražotni.Tad šamie tev pa kādām ~20 naudiņām iekausēs numuru.Vai ir lētāks,tas ko pats jau minēji,risinājums - nopirkt marķieri un krāso uz nebēdu.Noteikumos ir punkts - numuram ir jābūt skaidri salasāmam!
:))
imations 14.08.11
Sekojoša problēma, nopirku BUSH laivu piereģistrēju CSDD un dabūtos numurus uzlīmēju uz laivas ievērojot instrukciju (attaukošana, silts laiks utt.). Pēc pirmās reizes jūrā visi CSDD dotie nummuri sāka lobīties nost.
Kāds varētu būt risinājums, jo tie CSDD numuri ir parastas uzlīmes, ko var lietot mājas apstākļos. Varbūt ņemt un ar ūdens izturīgo flaumasteru nummuru uzkleksēt?
Lbruno 11.08.11
Latvijas ezeros pietiek ar 2.Jūrjā labāk 4.
dzhi 11.08.11
Lbruno, es biju domaajis ja jaaizveelas starp 2. un 4. tad par 2. var aizmirst?
Lbruno 11.08.11
dzhi
Kāpēc aizmirst? Progres vienas no labākajām un stabilākajām laivām jeb kuteriem,ko ražoja "padomijā".Ražoja aviācijas rūpnīca no aviācijas alumīnija.Neko tādu un tik kvalitatīvu šodien neražo.(No lumīnija.Nerunāju par stiklaplastu un citiem kompozīta materiāliem)
Vairis30 10.08.11
Man čomam šeit remontēja:

Zīmola RAPALA produktu oficiālie izplatītāji Latvijā
SIA NORMARK LATVIA
Rīga, Ventspils ielā 50, LV-1002
Tel: +371 67 67 22 75
gintssp 10.08.11
Laba diena, vai kāds var ieteikt, kur labāk remontēt laivas elektromotoru. Man ir Rhino motorīts, kuram nikjojas rokturis (ātrum slēdzis) un arī daži ātrumi pazuduši.
Jau iepriekš -PALDIES.
dzhi 10.08.11
respektiivi par Progress 2 arii var aizmirst, ja jaaizveelas starp 2 un 4?
trokiis 10.08.11
Ir kāds saksāries ar šādām laivām ...

Z-ray
Lbruno 10.08.11
TERE!
Progress-4 bisku lielāks par 2. .Mazajam tendence rakties zem viļņa.(liela) Tie laiki sen pagājuši,kad lietoja Neptūnus.Bija ,savulaik, 23.Kamēr jauns ,neko.Pēc 2 sezonu lietošanas rodas visādi brīnumi.Sagatavo visu čikiniekā,te lec uz rāvienu,te pēkšņi uz ūdeņiem,rausti 100x līdz dabū dūmā.Ja nogulējis gadus 30-40,iesaku šīs dullās domas izmest no prāta.Katram braucienam jārēķinās ar 20-30l degvielas + rezerves motors .
dzhi 10.08.11
kaada ir atshkjiriiba starp progress 2 un progress 4? Un ir kaadam pieredze ar neptuunu 23? kaadas atsauksmes?
mlg2 09.08.11
sagittario
Tu man liekas ir lielāks optimists par mani:DDDD
J.B. 09.08.11
pašiem tak galva uz pleca vai tas ko tu grasies pirkt atbilst cenai par to kvalutāti.
J.B. 09.08.11
ķīnieši... ķīnieši apgādā pusi pasaules ar saviem metālizstrādājumiem un patērē pusi betona no psaulē patērētā betona daudzuma gada laikā.

un par kvalitāti... katrai kvalitātei sava cena... tas ka Latvijā pa lielām naudām tirgo lētas ķinas preces tā ir cita runa... kaut kā nauda jāpelna...bet ir arī ķīnas prece pa lielu naudu un kvalitāte ir pavisam cita.
sagittario 09.08.11
Man tas aizdomīgi likās jau sen!!! Un te ir apstiprinājums manām aizdomām no Zarazas- mēs dzīvojam uz ekvatora!!!
:DDD
zaraza 09.08.11
atkal vecaa labaa "diskusija" par baaleelinju rijiigumu un cenaam Mirtina stilaa... Atkal dazhi skaita naudu sveshaas kabataas, bet citiem, kas no taa dziivo tas uzsit asini... Patiesiiba jau ir kaut kur pa vidu... Briivaa tirgus pamatprincips ir, ka cenas veido pieporasiijuma un piedavaajuma attieciiba... Ja pietiekosh daudzums patereetaaju nebuus gatavs par preci maksaat to cenu ko nosaka paardeveejs, tad neviens nepirks, tachu arii sev miinusaa nevien paardeveejs netirgos...
Es kaa ekonomists (magistrs) varu droshi apgalvot, ka muusu banaanu republikaa nekam nav logjiska iemesla buut leetam taa kaa tirgus ir vienkaarshi nieciigs un tie, kas iegadaajoties preces netaa (globalizaacija odnako) veel vairaak sho tirgu grauj... Bet ko var kaadam paarmest? Katrs pa sevi, Dies' pa visiem... Ideaalaa variantaa mums to tik buutu jaadaraa kaa jaapeerk vissadi suu.... vienam no otra, lai ar nenormaali strauju naudas apriti, lai kaut daleeji kompenseetu tirgus apjoma truukumu ar naudas aprites atrumu... Bet realitaatee uz makroekonomikas procesiem katram konkreetam indiviidam ir pajaat... Tikai lielaa meeraa tapeec mees esam tur kur esam starp divaam "puslodeem" :) Peace, brachki...
dzhi 09.08.11
dailjdir... par lielajiem uzcenojumiem. Tirgojiet juus preces ar 10% uzcenojumu, izkonkureesiet visus baalelinjus un kljuusiet pashi staavus bagaati. Kur ir probleema vai arii neviens no dailjdir... negrib palikt bagaats?!?!?!?!
Kastanis 09.08.11
Nu nav tie visi mesli, nav. Par Parsun motoriem gan nekas labs nav dzirdets, bet laivas HiFi ir nav sliktas. Piecu gadu laika neviena ielapa, laizt ir gan pa akmeniem, un nekadas vainas. Tapat ari neviens mans pazina nav par sim laivam sudzejies, jo tiesam labas. Protams kadreiz bija bail pirk, jo tomer Kina, bet nenozeloju nevienu bridi. Taja pasa laika izslavetie Brig... draugs bez sagatavem ielapiem nemaz copet nebrauc...
Bralitis 09.08.11
Jenķi uzliek Nedaudz mazāku uzcenojumu tāpēc ka viņi ir 260 miljoni - un tas jau ir apgrozījums.

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!

Ja reģistrēsies, arī Tu varēsi piedalīties portāla CopesLietas.lv aktivitātēs!

reģistrēties

skaidrs