ar tiem grādiem tu vari iegūt labāku sajūtu, bet apgriezienus neceļ tāpēc, ka motoram nepietiek jaudas. Ja uzliksi lēnāku dzenskrūvi, paātrinājums būs mazāks, bet līdz galam(vai gandrīz) un parasti ātrums par 0.1km/h arī palielinās
motors sen ir piebraukts! un apgriezienus labi ceļ tik jēga pēc pus ručkas nav.... apgriezieni paceļas bet ātrums nē.... pamēriju man ir pa50mm! bet mazāk īpaši nevaru tad trancis jāceļ uz augšu! kā ir ar grādiem? tieši 90 jābūt vai var nedaudz mazāk?
nevar dabūt jaudu, priekš kam tas jums?
No tā mazā nīkuļa var izkausēt virzuli, ko jums vajag? Jaudu, ko meklēt nepiedzītam motoram, vai vārstu regulēšanu, piesakoties pie manis, ekspluatējot 98-to bencīnu
tas, ka neceļ apgriezienus dodot pilnu rokturi, ir jaudas trūkums. Vajag lēnāku dzenskrūvi. Motors cels līdz galam, bet no mazajiem motoriem ātrumu lielāku, cik viņš dod ārā NEVAR DABŪT. Tā nu tas ir.
ko tu te tirgojies ja tevi nevar dabūt rokā?!!!! uz pm iemācies atbildēt!
Lota 2M garums 3.15 m laikam
nu jā, Pellai cita forma...toties Lotu es viens pats iemanījos autiņam uz jumta uzcelt :))
Par lotu nav jābrīnās, ja tā ir trīsķīlniece. Tomēr viņām gaitas īpašības sāk izpausties pie glises, ūdeni tomēr ar savu plakano apakšu nešķeļ kā Pella...
Un vispār - ne tikai ar leņķi, bet arī tos pāris cm paceļot uz augšu vai uz leju var dabūt kādu kilometru ātrumam klāt.
+ ir svarīgs cilvēku izvietojums laivā, katrai laivai savādāk un tas arī dod pāris kilometrus ātruma klāt :) Manam pūslim ar diviem cilvēkiem laivā tie ir 2-3km/h. Otram sēžot laivas priekšā ir mazāks ātrums (lielāka berze purnam pret ūdeni), atvirzoties uz aizmuguri - lielāks :))
Tā arī jābūt, jo pellai dupsis ir ovāls, bet lata toties ir stingri stabilāka
vairi, vispār es lasu 0-25mm, a merkura manuālī 25-50mm...
problēma tur, ka ar īrēto Pellu mans motorīts iet uz 12-13km/h, a ar manējo Lotu tikai uz 9-10km/h, kas ir bišķi abidna...
Daddy, bet jau arī ir rakstīts - 1 colla vai 25mm
vairi - interesanti, par kādu motoru tā rakstīts? man merkūra manuālī teikts, ka kavitācijas plāksnei jābūt 1-2 collas zem laivas dibena...
vairi - interesanti, par kādu motoru tā rakstīts? man merkūra manuālī teikts, ka kavitācijas plāksnei jābūt 1-2 collas zem laivas dibena...
vairi - interesanti, par kādu motoru tā rakstīts? man merkūra manuālī teikts, ka kavitācijas plāksnei jābūt 1-2 collas zem laivas dibena...
vairi - interesanti, par kādu motoru tā rakstīts? man merkūra manuālī teikts, ka kavitācijas plāksnei jābūt 1-2 collas zem laivas dibena...
Piemēram manam mazajam Suzukam arī tā ir,ka apgriezienus ceļ aptuveni līdz 5/8 no gāzes roktura gājiena.Tālāk praktizki izmaiņu nav.Dzird tikai,ka rīkle lielāka paliek.Man šķiet,ka tas ir taisīts ar nodomu.Tā kā deforsēts motors lai dzīvotspēja būtu lielāka.Iemaukt lielāku dīzi un cels līdz galam.Un tad vairs nebūs 2,5zs. :) Vienīgi resurss kļūs mazāks.Vienīgi šadā original izpildijumā sanāk,ka līdz galam griežot ir liesais.Varbūt kļūdos?Temperatūrai pēc idejas būtu jākāpj.
Ok paeksperimentesu uz udens!
Paldies!
Atradu šādu:
Большое влияние на сопротивление воды оказывает высота крепления мотора. При слишком высокой установке мотора возникает тенденция к кавитации,- винт начинает вращаться в водно-воздушной среде, что приводит к снижению скорости лодки, завышенным оборотам мотора и в конечном итоге – к перегреву мотора. При установке мотора слишком низко - растет сопротивление воды, что приводит к потере мощности. Мотор должен быть установлен таким образом, чтобы расстояние от днища лодки до антикавитационной пластины мотора составляло 0-25мм (0-1 дюйм).

Лодка в неподвижном состоянии с грузом и с мотором имеет наиболее стабильное и устойчивое состояние при угле дифферента (угол между поверхностью воды и килевой линией) – 3-5 градусов.
