Assaka
Gribu redzēt kā divatā var iesēsties ufimkā!!! :D
Dulkanu lietoju jau dažus gadus.Vienam OK.Divatā nav ne vainas.Trijatā labāk nevajag-būs pašauri.Tas ja spiningot.Ar pludiņnieci ok pat trijatā.
Sveiki, vai kāds var kaut ko iekomentēt par Dulkan laivām? Interesē laiva ar kuru var tikt uz priekšu airējot, motors pagaidām netiek apspriests. Pagājušogad nopirku savu pirmo laivu - Ufimku 21. Vienam ir ok. It kā divvietīgā, bet kad divatā iesēžamies,tad ir pašauri , + vēl inventārs. Bezvējā vēl kaut kā, bet vējainā laikā (kāds ir parasti) diez kas nav. Iemīļotā copes vieta ir Usmas ezers. Skatījos uz Dulkan Gauju, bet varbūt der arī Raft. Gribētos tomēr dēļu grīdu, tomēr stabilāk.
Biedrss
man liekas, ka yamaha vektor viņš saucas, tikai ss reklāmā. Patiesībā tas ir tīrasiņu ķīnietis. tā es domāju
nekrietnelis,
par saprātīgu naudu to nav iespējams izdarīt.
kads var ko ieteikt. ir lotta 430, vajadzigs mators domaju ka 10zs bus labs, 5 suzuks vienam ok, diviem trijiem pa svaku. kads ir saskaries ar yamaha vector 15zs nekas ka amerikanis, zato letaks stipri. Kā ar apkopem, rezerves dalam utt?
Labsrīts!
Vai kāds gudrenieks nav iemanījies Bush Kaimanu par Rib pārveidot?
A to dēles pa caumuriem pie pēdām sūcas braucot...
:o))
adriatico - a tu kādu glābt brauc, vai copēt? :DD ...visi traleri ir ar cieto bortu, nevis "pūšļi" :))
adriatico,
nejauc RIB ar pūšļiem,
ar normalu 5 m garu RIBu var triekt pat 2 m augstos viļņos
Interesanti, kāpēc gan glābšanas dienesti lieto RIB laivas, nevis Pellas...
kad trāpīsi ar pūsli lielākos viļņos un vējā tad sapratīsi.Līdz šim braukāju ar Bushu -viss OK bet baigi šļakstās ūdens iekšā braucot pret vilni un vēju.Tagad ir Pella Mini 4metri un tāda problēma atkrīt un jūtos daudz komfortablāk un plašāk.Piekrītu ka pūslis ir nedaudz stabilāks,bet iedzert var arī krastā :).Mans ieteikums -paprovē pats gan vienu gan otru un pats izvērtē.Lai veicas
AndrisABC,
patlaban esmu uzsacis 4 m garas laivas prototipa izstrādi,
platums būš 1,55 m, bortu augstums 0,6 m
motoram līz 15 ZS
bet tas vasaras beigās tik būs gatavs
Liepāja, Durbe. Pats jau it kā nobriedu uz Bush ar cieto grīdu un motoru, jākrāj tik kapeikas.
domaa, kad ar pelaam varees taalu aizaireeties?Vieglaak jau ir airet pellu, pa kurieni domaa kugot?
Baigā dilemma, jo ar Kaimanu bez motora diez vai būtu patīkami airēties, bet šosezon motoram nesanāk. :D
gapp viennozimiigi nem kaimanu....varbuut vietas mazaak, bet doties stabilaaka, drosaaka(bet gumijas) un ar 5zs neko tai laivai daudz necelj augsaa! nju tad krameejat savaas pelaas kartupelju maisus vai kiegeljus, lai nav jabraukaa gliseejot!:) Tai pelaa pat iisti nostaveel nevar kajaas(vieniigais lielajaa pelaa) liigojas, suupojas, kaa bumba uz uudens!!
kautgan bezveeja laikaa var jau braukt un pa ezeru, bet pie veeja 7m/sek nemaz nedomaa kaat ieksaa!!:D
Tad kura ir stabilāka, 3 metrīgā Bush Kaiman vai Pella Cargo, Nova? Cik saprotu, tad arī Pellām ražotāji ir dažādi, EGO būtu tas ražotājs, kuru izvēlēties?
Un vēl. Pūšliem trancis iebīdīts uz iekšpusi ne jau skata pēc. Kāda iespēja kaut ko tādu realizēt arī šada tipa laivai? Tādā variantā borta augstums vairs nebūs tik kritisks.
Gribētos tomēr to laivu redzēt darbībā viļņos. Kas notiek ja vilnis ir garāks? Kādas iespējas viņu ir uzbūvēt 3,7-3.9 m, ar augstākiem bortiem un ar gana augstiem sēdekļiem, lai sēžot nav ceļus jābāž padusēs? Taisna grīda jau ir labi. Vēl viena fīča. Lai ūdens nebūtu jāsmeļ no katra nodalījuma atsevišķi, ar caurulēm, grīdas līmenī savienot tos.
Neiesaistīšos šajā auglīgajā diskusijā, bet izskatās, ka ir parādījies vēl viens "stabilitātes garants" :)))