Vai kādu copmani varētu interesēt motorlaivas / kutera projekts pēc kura var lēnām, atpūšoties, pašrocīgi uzbūvēt laivu kā konstruktoru 2 - 3 mēnešu laikā, kas neatšķirsies no sērijveida kuteriem. Izmaksas materiālos nav lielas, tikai Jūsu darbs un projekts. iespējami dažādi garumi, platumi, dzinēju jaudas, utt.
Ja interesē, tad rakstiet privāti.
Bik sameloju, 1 L uz 7 km pilnā klapē.
Man Yamaha 4hp ēd 1L uz kādiem 9km - pilnā ručkā ar pūsli yamaha 310, un ar diviem cilvēkiem laivā.
yamaha 4 hp maršrutā Bauņi - Salaca - Baznīca- Bauņi- pretējais krasts-Bauņi iztiek ar 1.2 L 98 markas benz.Beigās jau iet uz tvaikiem. kopā ap 30 km. Ja dod ručkā 5-7 km.
Teorija viens, prakse otrs, es par suzuku 2,5 hp
Pilnā klapētas man ēd 1 l uz apmēram 5 km, pukšķināšanas režimā var nobraukt divreiz , ja ne trīsreiz vairāk, nekad nav sanācis dabūt tukšu dienas laikā, ja tikai pukšškina.
2.5zs ar max jaudu tā vidēji iet uz 10km/h, tātad 1L uz 10km vai 10L uz 100km.
PS ja ar autiņu brauktu ar maksimālo jaudu/ātrumu es domāju, ka būtu tieša proporcija motora tilpumam un degvielas patēriņam. Vēl jāņem vērā apgriezieni. Pa ielu jau neviens ar auto uz pilnu jaudu nebraukā :)
piem F1 ir 2.4L motori ar ~750Zs, kas iet uz 19000rpm un "rij" 75L/100km.
Manam auto arī ir 2.4l motors, bet jauda tikai 160zs un ēd viņš tieši 10x mazāk nekā formula :)
Brig450+Suzuki50+3cilveki=~25l/100km
Skatos reklāmās (specifikācijās) raksta, ka piem, Mercury motori pie attiecīgas jaudas maksimāli patērē 2.5ZS=0.95L, 5=1.9L, 9.9=3.76L, 20=7.6L, 40=15.2L stundā.
Kā ir no praktiskās puses, cik tad īsti motori patērē uz 100km (labi, laivām 100km ir daudz, uz 10 vai 1 km:))? Vai tiešām 2x vairāk? Vai arī ņemot vērā, ka ar lielāku jaudu var ātrāk aizbraukt, tad patēriņš ir tikai nedaudz lielāks?
Ja ir info, tad cik apmēram?
P.S. Auto jau arī patēriņš nav 2x lielāks, ja motori 2x atšķiras :)
Biedrss,
diezvai suzuku ūš labi 9,9 , labak 15, maksās tikpat
Var jau paņemt suzuki,vai Hondu, bet salīdziniet ko no Japāņiem par to pašu cenu var paņemt gandrīz 2 reizes jaudīgāku, kam lieki maksāt par firmas nosaukumu?
Staaar taisnību saka, ar pūsli nav airēšana, ja vien nepieliek vismaz metru garākus airus un nekuru, kuru jebkurā brīdī var izmest lai vējā atpūstos. :D
paldies zogs un porto. janem buss suzuks 9,9 ar visam garantijam un mierss.
Assaka, dulkānveidīgām laivām airi ir smukuma elements it īpaši Usmā. Šitās laivas bez motora nav lietojamas. Saku no pieredzes.
Bet, ja starp Crabi un Kaimanu, tad jau labāk Kaimans, cik palasīju.
es ar kādulaiku ar 21 ufi copēju! 2 kad iesēžas ir popa vienkārši! tagad kā karalis braucu :D
Ieteiktu Bush CRAB-330, kā motoru Tohatsu 5 līdz 20ZS dzinēju, 5ZS vienu cilvēku izceļ no ūdens bez problēmā, bet ja gribās var 20ZS uzlikt un iet "lopā". Man tāds darba aprīkojums jau 3 gadus, nekādu sūdzību un nobraukājis ar laivu un motoru ļoti daudz esmu.
Es jau tomēr ieteiktu neņemt to Gauju, tā vairāk ir domāta tūristu braucieniem, bet ja gribi braukt pa Usmu, tad pēc pieredzes varu teikt, ņem ko nopietnāku. Man pašam ir šāda DULKAN 345 laiva un esmu ļoti apmierināts, Usmā esmu braucis arī lielos vējos. Kā iepriekš teica Urmaas, vienam ir ideāla, diviem normāla.
biedrs, nezinu par jamhas vektoru, bet pēc bildes tas ir Vector outboards piedāvājums! Bāzājas UK. Nopirku mazo motoriti, konstatēju,ka tipisks ķīnietis! Kuras firmas no divām, tagad nepateikšu ! Nu motors kā motors, pagaidām neko lietojis neesmu, man nepiemērota laiva un īsajiem copiņiem nav vajadzības. Nav jēgas diskutēt par ķīnīzeru ražojumiem dažādiem tirgiem... palietošu,varēšu ko teikt... Nu ir jau ar UK garantijām,bet kāda te no tā jēga!
Nu kaut kā tā....
vecyor-outboards.co.uk/