Plicis un breksis ir kaa pirksts un p....., liidziigi tikai pa gabalu :):), it sur tur brekseeniem zviinai taads saartums, bet ne spuraam, plicim spuras ir saartas, lielaakaa arskiriiba ir mute, breksiitim, pat mazam, mute ir veersta uz leju kaa karpai, plicim mute ir taisna, plicis standartaa ir liidz gramiem 300, reti kur ir monstri pa 500-700 gramiem, bet lielie jau pavisam nav breksukam liidziigi
Par tiem pličiem lai pastāsta (coijs),kas ir kas...!Viņš man pāris gadus atpakaļ ļečīja,kad es atļāvos Alauksta plicēnus nosaukt par breksīšiem!:)))Ja ņe zlapametnij,no vsjo pomņu!:)))
ir plichi ar sarkaniigaam un vienkaarshi ar parastaam spuraam... tie Gaujaa ar sarkaniigajaam spuraam ir ar taadu pabiezaaku muguru...
Pareizāk būtu - kaut kas līdzīgs mazbreksim, tikai ar rozīgām spurām :D
Blicca bjoerkna - latīniski,
Plicis - latviski,
густера - krieviski.
kā pareizi pa latviski būs "gustorka, gustera" nesapraptu kā tā par zivi, kaut kas līdzīgs plicim, bet ar sarkanām spurām apakšā, tas nav rudulis... :D
Visiem B&S motoriem apakšā pie naža ir korķis eļļas izliešanai. Pie tam vēl ar magnētu skaidiņu savākšanai. Es uzlieku uz divām taburetām un izlaižu eļļu. Atslēga gan vajadzīga īpaša - 4kantīga,bet kaut ko jau var pielāgot. Nazis gan nav jāskrūvē nost.
daddy_j pareizi saka, apgaaz uz saaniem un iztecini, gaaz tad jauno iekshaa un viss aizies ruukdams. Tikai liekot ziemot neizdomaa to verkji vertikaali apgaazt - vietas ekonomijai. buus tuudi - viss eljaa buus un nevarees tik vienkaarshi piedarbinaat, kameer viss nebuus no eljljas izskalots (ieskaitot benziina baaku) - tas no personiigaas pieredzes..
jā. nu negāz viņu pavisam otrādi par 180 grādiem, bet par 90, tikai lai eļla tek ārā. un vēlam to darīt ar tukšu bāku/karburatoru, jo bāka/karburators tad ceļās uz augšu un benzīns satek iekšā.
Gāzt nevajadzētu darbojošos aparātu AR eļlu, jo tad viņa nonāk cilindrā un kādu brīdi dūmo
Silikona tūbiņa-lieliski! ar to arī man patīk padomju cilvēki-ko tik neizdomā!:)
Tu domā-apgāzt to aparātu otrādi un izliet pa augšējo(ielejamo) caurumu? Nekas slikts nenotiks? It kā jau šos nedrīkst gāzt riņķī.
P.S.Man tā manta vēl tāda nepazīstama,saproties...
Izlietota silikona (santehniskais) iepakojums, tikai darbība pretējā virzienā. Attiecīga izmēra elastīga trubiņa. Gumijas trubiņai pašā galā nogriezt slīpi, lai ar vakuumu nespiež ciet un ja kādi gruži, lai neiesprūst. Vajag arī izskalot un ja vēl ar magnētu izbrauc...
pag, a iekšā kā Tu to jauno eļlu dabūsi?? brigs&straton pļāvēja motoriem es izleju veco pa ielejamo caurumu no augšas un viss
daddy
Man,lai izlietu eļļu,jāskrūvē nazi nost-slinkums.
Klizma-tā varētu būt štelle:)
es vēl nesen nopirku šprici, ar ko ieliet laivas motorā eļļu, tā bija 100 ml
Lielo klizmu :D Vai arī pumpīti no asisvadu mērāmiem - attiecīgi modificētu (pirmais, kas ieskrien prātā). Domāju, ka abām lietām aptiekās vajadzētu būt :D
es atskrūvēju korķi pa kuru lej iekšā, sagāžu uz sāniem un izleju ārā bez problēmām :DD
Priekš kam speciālu šprici, var taču pats sameistarot kaut ko no veikalā viegli atrodamiem elementiem :)))
A, viņiem vai tad nav speciālas atskrūvējamas atveres, caur kuru var normāli to lietu izdarīt, nevis ar špricēm niekoties? :) (nezinu, nav man benzīna zālespļāvēja).
Tak maziņas-vairāk par 50ml nav. Būtu tāda uz 500ml kā ""Šurika piedzīvojumos" ,tad būtu ok:)))
raihs
Tās pašas šprices/pipetes no aptiekas neder?