Nu takš Lacukam kas tagad jāpartaisa viss stiprinājums....ne jau vis laiku kaut kur lidos, sevišķi 2-tā. Mierīgi pukšķināt jau tas netraucē nemaz.
Es neiespringtu.
Interesē puslīdz sakarīgs benzīna motors priekš 3 metrīga busha kādu labāk, varbūt kādam ir piedāvājums par sakarīgam naudām, domājams līdz 5 hp, ja ir tad sūtiet pm
coplietdraug !
Ja pacelsi tranci augstāk,tad kā būs ar kavitēšanu?Manuprāt dzenskrūve raus gaisu ar pilnu krūti.
lacuks007,
ja laiva delfine, tad uzcel transi lai plaksne ir viena līmenī ar dibenu.
Lielam un smagam laivam plaksne jāliek drusku zem dibena, bet kad laiva ir viegla, tad var sanakt ka tā iet uz motora un delfinēs.
lacuks007
dzinēja pareizais novietojums uz laivas ir tāds, lai antikavitācijas plāksne (plāksne virs dzenskrūves) atrastos 0-2collas (apm.5cm) zem laivas "dibena" ,bildēs redzamais dzinējs manuprāt ir uzstādīts nedaudz par dziļu!
atvainojos stiprinajumi pieliekami kur piestiprina motoru
vai kads ir meginajis holiday laivai pielikt bezin motoru 2,5 ZS saprotams ar pilnu gazi nebus ieteicams, stiprinajumi pieliekami kur piestiprina laivu
Ko te cepjaties par benzīna kvalitāti, jāliek gāzes iekārta un aidā.
Pārējiem noteikti viss nostrādā galvā kad ielej e98, liekas kad uzreiz pa 5hp jauda klāt :D Nerunāju par tiem kuriem ir 2t - tiem toč varētu liet e98. Vairāk runāju par 4t motoriem.
Es pa ūdeņiem pārvietojos ar 15 HP Suzuku un darbinu to ar 95 degmaisījumu nekādu problēmu ne gaitas ne palaišanas procesā nav bijis,intereses pēc ir liets arī 98 ,bet nekādu uzlabojumu gaitas ziņā nav novērots.Mazais 2T 3,5 HP Mariners gan ar 98 degmaisījumu ir niķojies piešķiļot.
Ko jūs šeit tik nelejat un nejaucat, leju savā 4hp jamahā 4t e95 un 25hp 4t e95 un nekādu sūdzību, ne sūdīgi lec ne raustās un maziem apgriezieniem. Tā ir kad lejat "kruto" statoil ķīmiju :D
Nēsmu gudrs par oktāna līmeņiem un degvielas kvalitati vienā vai otrā DUS. Bet es savā 5zs motorītī jaucu 95 ar 98. Iemesls ir gaužām vienkārš. Ar tiru 95 sliktāk lec. Ja sajaucu, tad nav problēmu piedarbinat pat aukstā laikā. Varbūt motora īpatnība, kaut gan visas apkopes ir veiktas regulāri.
jā izmeiģināju :) vienam vajag tieši taisni bet ja 2 tad pa vienu pacelt. bet vairāk jautājums vai motors nav par dziļu? jo braucot bieži izplūdes trubas zem ūdens .....
lačuks
Izmēģini visus gaitā. Pats manīsi kurš labāks. Mēs arī vienreiz Hondas 10 ar 360 laivu patestējām....atšķirība ir jūtama.
Vis atkarīgs kā du kravu ved...:-)
Kas man pa daļu ...vari kaut mīst bākā.:-)
Statoilā? Ar ko tur degviela labāka kā lauku bodē? Līdz šim NEVIENS man nav spējis pamatot, kas tur ir savādāks, ja neskaita augstāku cenu. Nekā prātīgāka par "ja dārgāk, tad labāk" nav gadījies dzirdēt. Tikpat labi es varētu pateikt, ka Statoilā degviela ir vissliktākā - un tas būtu tikpat pamatoti kā apgalvot, ka vislabākā.
Ta tiem mazajiem motoriņiem 2-3,5 vajag vismaz divas reizes gadā apkopi taisīt un vis būs kārtībā. Jūtīgi viņi pret piesārņojumu.
Tiko vienu Merkūrīti 3.5 aizvedām uz remontu (pie personīga meistara) ...neleca. Istīrija karbūzi, nomainija eļļas un dzied kā lakstīgala. Meistars teica ka karbūzi piedirsts ar tādu kā piķi. Džeks gan bija lējis bendžu kaut kādā lauku bodītē pirktu. Lejiet Statoilā un tāds kā paredzēts papīros un viss ies.:-)
Savukārt vecajiem "krieviniekiem" taisni otrādi jāgāž iekšā cik mazu oktānskaitli vien var atrast... Viņi ražoti un "optimizēti" 76tajam :)