atgādināt paroli atcerēties
 
 
Ienāc ar Draugiem.lv profilu

Laivas un to motori

Domāju ka atšķirās tikai amperas, kas jādod tadā vai šitādā aķī. Tāpat kā mašīnas aķim, gribi lādēt visu dienu, dod ieksā 5A, gribi pa fikso iemauc 10, bet ne ilgi
JurisAbols 17.09.12
Par akumulatoriem un lādēšanu ir cita sadaļa http://www.copeslietas.lv/site/sarunas/topic/698/
jeeska 17.09.12
aiwa
Tad iedod risinājumu...kur pirkt(firmas)...mašīnu aķiem, laivu aķiem...
aiwa 17.09.12
iz dzīves, ap 80% (mans sec.) no mūsu veikalos nopērkamajiem 7Ah (želejnieki) AKB jauni veikalā nenodrošina uzrādīto ietilpību. Tā pat ,droši vien, ir ar auto AKB ! Uzrakstam =firmai nav nozīmes!
No Kīnas nāk vienkārši sū..., kuros svina ir pamaz! Salīdzinot parastu ar profesionālu AKB, vienādas ietilpības, svara atšķirība būs 1,5x. Tā kā secinājumus izdariet paši!!
veliks 17.09.12
Cik man zināms, visiem ģeneratoriem ir strāvas regulātori (releji, tabļetkas, u.tt.) Un tie ir domāti, lai padotu attiecīgu lādēšanas strāvas daudzumu uz akumulatoru. Līdzīga situācija ir arī ar pirktajiem lādētājiem. Cik man zināms (normāliem ) lādētājiem ir iebūvētas automātiskas sistēmas, kuras neļauj izvārīt akumulatoru. Akumulatoru uzsilšana liecina par to, ka notiek pārāk strauja uzlādēšana.Un ar jebkuriem laivu akumulatoriem ir viena un tā pati problēma, tie tiek ātri un ilgstoši izlādēti un vienmēr tos gribas vienas sutkas laikā uzlādēt, tā lai var atkal veselu sutku ar to braukt.
Kas attiecas uz impulsa lādētājiem, tie ir izsenis slaveni ar to, ka tie ir vienīgais veids kā reaminēt vecus akumulatorus (skābiniekus), kuriem ir sabirušas plates. Bet pareizākais veids kā uzlādēt laivas akumulatoru kurš netiek pieslēgts pie benzīn motora kuram ir ģenerators, ir to lādēt ar iespējami mazāko uzlādes strāvu un vismaz 3 sutkas. Es nevaru spriest par visiem ražojuma lādētājiem , jo pats sev izvēlējos ar automātiski regulējamu ampermetru, tādēl līdz šim nav bijušas nekādas problēmas uzlādēt gan laivas akumulatorus , gan arī mašīnu akumulatorus līdz 140 amperstundām.
Bet ir patreiz aktualizējusies cita rakstura problēma gan pašam iegādājoties jaunu akumulatoru, gan vēl pāris paziņām un domāju, ka arī citiem copmaņiem varētu būt līdzīga situācija. Par cik Latvija ir inscinētas krīzes upuris, daudziem veikaliem nācās savu preci glabāt visus šos gadus. Un kad pircējs šobrīd iegādājas (itkā ) jaunu akumulatoru, tas ir savu kapacitāti zaudējis un būdams nelietots, tas ir atdeves ziņā puse no tā, kam vajadzētu būt. Ja kāds grib pastrīdēties, lai brauc pie manis, es parādīšu divus pilnīgi vienādus (laivu) aķīšus, viens 4 gadus lietots un otrs tur pat (nesen) nopirkts ar visu garantiju bet elektro motoru stumda uz pusi īsāku laiku kā vecais aķis.
Mainīt tādus nemaina, jo lampiņa (zaļā) deg uzlāde notiek, blīvumi vienādi, tā kā samierinies un krāj naudu citam.
aiwa 17.09.12
Lai būtu pa visam korekti, pie kādiem min motora apgriezieniem tas tiek nodrosināts??
bums 17.09.12
12v un 5 zs Hondai tam pat ir štekeris
Vairis30 17.09.12
Lādēšanas strāva, pie 12V:
Nonda 5 zs - 3A
SUZUKI 5 zs - 6A
daddy_j 17.09.12
jautājumi elektronikas doktoriem:
1. kāda strāva nāk ārā no autiņa vai laivas dzinēja ģeneratora?
2. vai ar to var lādēt akumulatoru?
kkeda 17.09.12
Izmanto tam paredzēto impulsa lādētāju un nebūs tādu jautājumu!
aiwa 17.09.12
Sorry, paceļas vecais jautājums-vajag, nedrīkst utt. Viens lādē ar nelielu strāvu-nepārkarsējot, otrs ar " super-puper" 5 režimu impulsu automātisko lādētāju, bet rezultāts ir viens un tas pats!!
daddy_j 17.09.12
Nez vai tā būs taisnība, drīzāk tas droši vien ir atkarīgs no želejnieka.
Man eholotam ir mazais želejnieks 7Ah, tam internetā atradu pamācību - var gan tā gan tā, lādēt, nedrīkst tik pārsniegt 1.5A strāvu.

Autiņiem arī lietoju želejniekus jau padsmit gadus, ja vajag lādēju ar parastu lādētāju kontrolējot strāvu - trafs, diodes, jā tā ir pulsējoša līdzstrāva.

Nedomāju arī, ka autiņa ģenerators dotu baigos impulsus aķa lādēšanai, parasta līdzstrāva.
ronny 17.09.12
mihails> želejnieku ar parasto ladētāju nedrīkst lādēt, vajag impulsu lādētāju.
JurisAbols 17.09.12
usis 17.09.12
čau aiwa, gaidu profa komentārus:)
1.lād ierīce gela aķim darbojas pēc cita algoritma dodot strāvu 13,8volti, nevis 14,7 kā skābeniekam, un to visu vēl kontrolē procesors 5 lād režimos.
2. lādot ar 14,7 volti var sakarst sākt kust želeja , apakaļ nebiezējot, līdzpat aķa plīsumam.
tas tā prasti cik atceros
aiwa 17.09.12
usi, ja es būtu garantijas sniedzējs, es ne to vien uzrakstītu!!
usis 17.09.12
mihail, akm garantijas talona teksta autori ir citās domās kā aiwa
aiwa 17.09.12
mihails, vari droši!!
mihails 17.09.12
Sveiki vīri - ir problēma man - noklajas mans ladetaijs Minnkota kas bija laivas želeja ākumulatoram - jautajums vai drīkst ladēt želeja āķiti ar parasto lādetaju 12V???
Pārsvarā visiem motoriem ir uzraksts "THIS SIDE UP". Tā var likt uz šana. Ar rumpeli ir tā, ka tas var ūt atšķirīgās pusēs vai pa vidu. Stelle ir tāda ka cilindra var satecet eļļa, tad pie griešanas var gadīties labs sitiens. Ja nu ir sanacis ka satekl eļļa cilindra, tad jāskrūvē ārā sveces un jāgriež lai eļļa tiek ara. Tik velams izraut drošības pogu, lai elektrība neiet uz svecem

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!

Ja reģistrēsies, arī Tu varēsi piedalīties portāla CopesLietas.lv aktivitātēs!

reģistrēties

skaidrs