NG, ar to starta gāzi gan nevajag aizrauties, it sevišķi pie lieliem saliem, var šaizes sanākt. Tā jau tāda ekstra vienreizēja palīdzība, neesmi tik advancēts šai ziņā, bet ir pieredze negatīva pašam, ka kompensatora šeibe bija piesalusi pie sadalenes un izleca ārā startējot, pa asu esot sanācis starts, servisā teica, ka ar to ļoti jāuzmanās, jo sanāk piespiedu startēšana un ar sausu degvielu. nju kaut kā tā, tiešām labus meistarus laikam nevarēšu ieteikt, bet gribās teikt ka tevā galā jkau Cēsīs un Valmierā jau toč jābūt spečukiem.
Tas nav dakteris kurš tikai ārstē,bet ārsts ir tikai tas kurš nosaka diagnozi-pareizu Bet neņemsim to pēdējo dakteri kura diagnozes vienmēr ir pareizas -tas ir patalog anatoms Viss tas pats attiecās uz auto atslēdzniekiem -diagnostiķiem :DD
NG-NG,Man bija tādi pat problem ar palaišanu,kamēr ilgi griežot nenosvilināju sūknim elektronikā divas mikroshēmas mazā naga lielumā un ar tikai caur lupu redzamām kājiņām/diezgan dārgas/.Mūsu laikos ir daudz specu kas,bez piecām minūtēm beidz skolu,nokačā internetā kreiso prorammu un aiziet diagnozēt,atvainojos ĪSTAJIEM speciem.Tur var būt n-tās vainas, novēlu sameklēt ĪSTOS,lai veicas
Es tur sprauslas pavasarii atjaunoju, tik un taa labaak napalika, nu veel ir palicis nenomainiits baakas suukniitis :):), kurs teoreetiski varot aukstumaa neuzsuukt degvielu, jo nakhichevan nostaavot servisaa lec no pus apgrieziena, kaa nostaav aaraa, taa griez super, bet nelec, iepuut gaazi un airier :):):), buusu jau pieradis pie saadas riita proceduuras, Jo maniem servisa puikiem idejas ir izbeigusaas :):):), bet puiki ir gudri :):).
Peec sveetkiem veel meeginaasu ar jeepistiem par visbiezaako diagnostiku runaat, ja ne, tad puutiisu gaazi no riitiem un gaidiisu vasaru :):) un.... Kraasu naudu Suburbanim :):):)
Katram sava pieredze-man laikam paveicās.Viņi gan parasti veic diagnostiku un ar klientu vienojas par ''laimes'' izmaksām
man arī busiņš vēsā laikā negribēja piešķilties,aizdzinu uz dīzeļcentru un tur augsti kvalificetie puiks par nieka 1300 lasveidigam ādiņam sačinij,pec pirmas reizes gan gāja vēl sūdigak kā sākuma,nācas dzīt vēlreiz, piemet vēl pārsimt rubuļ un pagaidam otrā nedeļ ka vēl iet,nezin vai es ir laimigs pec šitād remont...
to NG-NG
aizbrauc uz dīzeļcentru pie piena kombināta,tur džeki zin ko un kāpēc dara.Es arī mocījos ar veca dīzeļa(+elektronika) palaišanu.Pirms tam braukāju no servisa uz servisu-veči tik gudri runā-nomainīsim to un pieregulēsim šito,kamēr zē-bē.Nebija lēts prieks,bet otrā dienā dīzelītis atjēdzās un lec Ok joprojām.Ja vajag precīzāk,kaut kur ir arī koordinātes(jāpierakstās gan apm.1-2 ned. iepriekš)
Tai rakstā minēts,ka kopā noslīkušo,nevis tikai bļitkotāju,skaits no 2005-2011g ir 840.
Virsraksts gan tur galīgi šķērsām.
Gadās ka netur ieliek komatu vai pieliek nullīti kurai nav vērtības.Ja ņemtu visu bijušo savienības teritoriju varbūt izdotos tādu skaitli ispiest,tad jau iznāk ka pēc pāris desmitiem gadu bļitkotāji kā šķira būs uz izušanas robežas -fiksi ienesiet mūs sarkanā grāmatā un katram uzraugu blakus citādi pazudīsim kā veids homo-bļitkotājs....
Debīlais TVNETs, no sērijas viena tente teica otrai!!! Normāls bļitkotājs uz aklo nemauc, problēmas rodās ,kad bērni ierauga sežam uz ledus izdomā, ka var uraut hoķītu uttt.... Sargāsim sevi un viens otru!!!
Labs....,visus slīkoņus piepluso bļitkotājiem!
Vot vot!!! Ai hrens ar visu - ZA RIBALKU!!!
Toties kad noņem izplūdes kolektoru vai EGR vārstu tad tur iekšā ir viss aizaudzis ciet. Man te viens ar Pajero regulāri mokās ar partikula filtru, ik pa laikam ir ciet. Ekoloģija tas ir labi, tikai ne ar mūsu degvielas kvalitāti.
Piekrītu ir lietās kas neatmaksājās, nākās bez maz visu auto pārbūvēt! Nu ko varu pateikt neveiksmīgs dīls!!! Diemžēl jevrosojuz mums kāpj uz galvas un aizstāv savus vāģus, a ko mums- mums tak ņehrena nav!!!
Visticamāk izmešu normām pie...sās!!!
P.S. Es vispēr ahreņel, jaunajam audim , var dīzeļa izpūtēju ar kabatlakatiņu izslaucīt, un ir tīrāks nekā deguns:))) Sabāzuši tur visādus DPFus un vēl hren zin ko,!!!
Seedoo, netika nedz caur LT, DE, nedz caur FIN. Tur kaut kas ar motoru, neatbilda kaut kādām jevrosojuza prasībām.
micuk -apjautāšos! NG-NG ņem līdz 2000 gadam un nebūs jāčakarējās ar sertifikāciju, un uz ceļiem būsi atpazīstams:)))