Ašukaini ,nesaprotu kāpēc tev tāds gāzes patēriņš. Nezinu kāds tev auto. Man ir jota 1,6 L tiešā iešprice - vasarā patēriņš apm 7 l/100km tagad apm 10 l/100km. Tas ka siltums ir būtisks tas ir pareizi .Ir un vajag likt priekšā kaut ko un vēl labāk ja var nosiltināt motora telpu,JO 97% autiņu nav paredzēti šitādiem laika apstākļiem . Man jota ir konservbundža - un tādu ir 97%. Zinu dažādus dzinējus - gan aviācijas gan citus iekšdedzes. Kā teica un mācīja mans tehniķis Viķoks - katram šīs pasaules iekšdedzes dzinējam ir darba temperatūra .Nekad nevajag uzsākt braukt ar aukstu motoru - ja temp.ir zem -5C . Nekad . Vienmēr labāk 5 min pasildīt lai visas detaļas pie maziem apgriezieniem iesilst,eļļa atgūst viskozumu uttt. Nesen viens auns raidījumā Kurbulis teica ka ziemā tik šķil un brauc .Muļķības galīgās - katram iekšdedzes dzinējam ir jāsasniedz minimālā darba temperatūra( tā ir apm +30 līdz +40C un tad jābrauc) Lidaparātus vispār uzsilda pirms lidojumiem ar visiem maksimālajiem režīmiem.
Jāmeklē ir problēma, kādēļ temperatūra neturas, jo tūkstoši brauc un nekrāmē nekādus kartonus, bet dažiem kā krievu laikos gribas ar tām muļķībām nodarboties :D Nākamais solis ir vispār vates rulli iekļaut motortelpā :)
asukaini> tev labi , pēc darba izmetu līkumu, rīga-carnikava -rīga , pie tirdziņa (matīsa) t. bij līmenī atpakaļceļā. S-60 D5 136. volvo centrā kundziņs centās ieskaidrot ,ka tā jābūt, jo it kā beļģijas itālijas tirgum tiek ražoti kkādi dienvidu varianti... nezinu, pirmais dīzelis pa dzīvi, dalaties kungi pieredzē. termostats esot ok...:)
PAldies par padomiem, piektdien tik varēšu kārtīgi notestēt kas un kā pabraucot vismaz kādu tālāku gabaliņu pa šoseju (30km). Pagaidām tā tikai izbraucu no ciema uz šosejas un paskrienu kādi km 5 un sviežu riņķī, jo nevar jau darba laikā ilgi blandīties apkārt :DDD
a par degvielu, tas ir gāzi grūti pateikt šobrīd ziemā, jo vairāk sildu viņu, jāpaslidinās utt. :DDD
litri 15-16 sanāk gāzes, bet nu priekš mana braukšanas stila tas nebūt nav daudz......
tagad mēģinu mierīgāk braukt, redzēs cik sanāks litri uz 100 +-.....
Tātad turpinājums, kartonam pieliku vēl klāt to pie griestiem līmējamo līsti - kvadrātu, mazliet apgraizot, lai kapotu var aizvērt, jau ir labāk, bet nu pēc kāda laiciņa tāpat lēnām krītas tā temperatūra.... jāizdomā, ko tādu nopietnāku ielikt, jo šis pagaidu variants....
it kā viss cirkulē, viss kā tam jābūt.....
Kvoks, noliekot kartonu un to griestu plāksni priekšā man temperatūra nekāpj, kā vajag būt 90+ druska grādi ir un vairāk nekāpj, vienkārši brauco virs tiem 60km/h tagad pateicoties priekšā saliktajiem kartonam tik strauji uzreiz nekrīt tā temperatūra no tiem 90+ uz 60-70 grādiem, kā tas bija, kad neko nebiju priekšā nolicis....
Kas ar jums notiek?Jūs braucat vai murkājaties.Manam "traktoram" ar t*viss ir bumbās.Protams ja sāku pārāk godīgi braukt tad gan t* nedaudz krītās.Nekad neko neesmu sedzis. :))
p.s.
Te biku zemāk lasiju par termostatiem.Tas tiesa ka šamējie ir divu veidu 76*C un 90*C.Ja kļūdos tad palabojiet-neapvainošos.:))
klimatkontrole padaudz siltuma noēd, sevišķi ja ļauj viņam pašam regulēt arī ventilatora spēku. pamēģini uzliec uz min grādiem (16-18) un tad paskaties.
Man iepr. autiņam tā bija, ka ārā -20, bet salonā forši +20, tikai motora temperatūra nokrīt uz "pussešiem", vai ja sāk braukt tad nemaz neuzsilst.
Izslēdzu viņu nafig, jā ... viss Ok bez kādiem kartoniem :)
nu ja man ir no focika! japaprove!pld!
Man te radās jautajums par BIO tualetēm, zinu ka citiem uz pravākas laivas, vai braucot zaļumoes tādas ir līdzi. Ir jāiedāvina ziemassvētkos, bet gribās sakarīgu, vai ir kādam kādas atsauksmes?
http://www.brivi.lv/bio_tualetes/p_308782/
kaut kas šāds?
Ašukaini- ne jau tikai tas rādītajs tev diskomfortu rada, bet arī toč degvielu vairak patērē ja nav darba temperatūra.
Vispār jau skaties toč termostatu, vai ieliki ar pareizo 91 grādu vai cik tur prasa ražotājs. Vēl, vai viņš vispār veras vaļā? paskaties vai kad sāk silt strādā mazais loks, vai arī radiators uzreiz, tādā gadījumā viņš visu laiku valā ir. Es te vienam autiņam reiz vairakus mainīju termostatus, kamēr viens beigās strādaja kā nākas.
Ja pielikot priekša radiatoram kartonu vai ko līdzīgu,temperatūra kāpj,tad manuprāt būs vien jāskatās termostats.Ja termostats noslēdz,tad dzesēšanas šķidrumam nevajadzētu caur radiatoru cirkulēt,bet pa mazo loku notiek cirkulācija.Palabojiet,ja k-kas ne tā!
būs kaut kas priekšā nopietnāks jānopako :DDDD
iekšā mašīnā jau silti utt, viss kā vajag, tik temperatūras datčikā ieskatoties, neforša sajūta :(((
Ljot4ik, es pieliku kartonu -bez izmaiņām, pieliku vēl plāksni, ko pie griestiem līmē, jau labāk, bet tāpat pa druskai nokritas, značit tur tā vaina.... Jāatrod kaut kas biezāks, kas līdīs priekšā radiatoram un būs čikiniekā, cerams :))
ashukainis, 19.decembris 2012, 14:06
tieši tā! līdzīgā problēma bija paziņam tik ar dīzeli, aiztaisīja gaisa piekļuvi radiatoram no priekšas un viss tapat ka vasarā :) jo cits nekas nevar būt, ja tu saki ka visu tur mainīji.. vienīgais kas tur vel var būt tas ir ventilatora termomufta, ja viņš protams nav elektrisks tev.
ku ku kads nepateiksman kpc nevaru vairak pievienot bildes albuma? visu laiku vareju bet nu peksni neka!
erx88, 19.decembris 2012, 12:43
Pārbaudi vai bilžu izmēri atbilst te atļautajiem. Reti kura fočuka bildes bez pārveidošanas var pievienot, ar telefōnbildēm gan problēmām nekādām nevajadzētu būt.
Usi, paziņam arī tad, kad bija tikai benzīns- tāda pat problēma bija.... :((
Ljot4ik, es pieliku kartonu -bez izmaiņām, pieliku vēl plāksni, ko pie griestiem līmē, jau labāk, bet tāpat pa druskai nokritas, značit tur tā vaina.... Jāatrod kaut kas biezāks, kas līdīs priekšā radiatoram un būs čikiniekā, cerams :))
Daddy, 22-24 grādi pārsvarā, varētu būt ar to saistīts?
ku ku kads nepateiksman kpc nevaru vairak pievienot bildes albuma? visu laiku vareju bet nu peksni neka!
a uz cik grādiem Tev klimatkontrole stāv? :)
pieliec normālu kartonu radiatoram priekšā (nevis kādai radiatora daļai) un būs viss labi
nezkapēc liekas ka atslēgvārds- benzīns /gāze, tur tač vienu daiktu papildus silda :)