zogs...
CSN 186. punkts
Ceļu satiksmes drošības direkcijā nav jāreģistrē tehnoloģiskie agregāti - piekabes (kompresori, ģeneratori, celtnieku dzīvojamie vagoniņi u.tml.), kuru pamatfunkcija nav saistīta ar piedalīšanos ceļu satiksmē un kas pēc savas konstrukcijas ir paredzēti īslaicīgai pārvietošanai pa ceļiem.
piebilde .....
Ja jums vaajag piekabi vilkt netālu no mājas atļauties braukt ar ātrumu 30-40km/h tad varat lietot pašbūvētu , bet tikai dienakts gaišajā laikā.
+ jābūt visām gaismām
tataars_, 19.marts 2013, 21:49
Kur par šo tēmu varētu palasīt info,ko saka likumdošana?
piebilde .....
Ja jums vaajag piekabi vilkt netālu no mājas atļauties braukt ar ātrumu 30-40km/h tad varat lietot pašbūvētu , bet tikai dienakts gaišajā laikā.
+ jābūt visām gaismām
tataars_, 19.marts 2013, 21:49
nu arī ne gluži... zem "tehnoloģiskās piekabes" ar tiem 30 km/h laivu piekabe īsti neiet, tas domāts specifiskām lietām tipa betona maisītājam vai vēl kaut kam integrētam... Protams realitātē, ja ments nebūs nokaitināts, tad klāt nesiesies...
Bet nu par pašbūvētajām, negribu jau baigi kūdīt, taču likumdošanā ir iespējas... Mums uz ziemeļiem ir vecās ES valstis, kur laivu piekabes netiek reģistrētas vispār... Tālāk paši secinājumus izdariet...
EDGARINS77...
Ko nozīmē labāka? Nosaki prioritātes... Abas ir maksimāli lētas budžeta laivas izspiežot cenu uz max zemu, tā kā superkvalitāti gaidīt būtu naivi... Taktiski tehniskie parametri tipa celtspēja, bortu augstums utt, ir vienādi, atšķiras garums un platums... Latrex īsāks, platāks un mazliet vieglāks, Ambers garāks un šaurāks (attiecīgi varētu būt vieglāk airējams, bet sliktāks stāvēsanai kājās)...
zaraza- mans darba aprīkojums, un nepiesaucot pat māti, vienkārši tagad vedu uz mašīnas jo dienā ja 3- 5 reizes dienā tas jādara slinkums paliek.
piebilde .....
Ja jums vaajag piekabi vilkt netālu no mājas atļauties braukt ar ātrumu 30-40km/h tad varat lietot pašbūvētu , bet tikai dienakts gaišajā laikā.
+ jābūt visām gaismām
Par piekabem runajot-sodien biju uz Csdd,pastaisitu piekabi pieregistret nav iespejams,mums ar draugu ari bija doma pasiem uztaisit.Vispar piekabju jautajums ir loti sapigs,lai piedod razotaji,bet 150kg metala ar 2 riteniem nu nekadi nemaksa 450ls.
stakeris, 19.marts 2013, 20:46
:DDDDDD lūdzu tad man pasaki cik izmaksā uztaisīt piekabi pašam ja materiāli jāpērk,cinkošana utt. nevis nozakti vai pirkti par polšu ??????
osscar...
Da kompresors, ne kompresors, bet vismaz šeit pieminētajam Bush Crab 330 (man tāds pats skumst garāžas stūrī un gaida vējenes, tā kā zinu par ko runāju) ar roku jātur truba pie ventiļa saliecoties burtā "zju", ja nav palīga...
Sākumā arī jaucu ārā, bet ja brauc divreiz, trīsreiz nedēļā copēt tad vairs nav velme krāmēties! Atbraucot mājās pāris min. ar karcher un laiva tīra. Nevis pelē salocītā veidā.
Malikis2011...
protams... laika ziņā 10-15min, tikai pa vidu māte bieži tiek pieminēta ... čakars - jālocās, mugura sāp, grīda neliekas nemaz tik ērti un viegli utt. 2vatā ar atstrādātu komandu vēl OK, bet vienam.. cilvēkam raksturīgi censties no čakara izvairīties vai vismaz nomainīt vieno čakaru pret citu :)
stakeris...
es tak saku, ka čakars :) bet izdomāt var...
nu 10 min ar kājas pumpi - neticu. bet ar jaudīgo kompresoru tāds laiks ir reāls. vismaz man apm. tik vajag ar sūkni kur var iestellēt spiedienu. tiesa protams, ka ir dažreiz rbesis piem. vēlā rudenī jaukt, salikt, apžāvēt, notīrīt un iemest automašīnā.
Crab 3,3 salikt un piepūst aizņem 10min darba, ja ar kājas pumpi pūš, vai tāda tipa laivai vajadzīga vispār piekabe, un no savas pieredzes ar piekabi grūti piebraukt lielākai daļai ūdenstilpņu.Zinu ka puiši ņem parasto vieglās mašīnas piekabi, sānos piestiprina dēļus un uz tādas veidā ved, bet motoru tāpat liek bagāžniekā.
stakeris...
Nu gluži tā gan nav... Iespējams ir viss, arī piereģistrēt paštaisītu piekabi... Taču sertifikācija + čakars kopumā sanāks dārgāk kā jaunu nopirkt...
zaraza, 19.marts 2013, 20:54
Ieprieks neregistretu pastaisitu piekabi pieregistret nav iespejams.Var but pastaisita,bet tad ar citas valsts registraciju,tad var parregistret.
stakeris...
Nu gluži tā gan nav... Iespējams ir viss, arī piereģistrēt paštaisītu piekabi... Taču sertifikācija + čakars kopumā sanāks dārgāk kā jaunu nopirkt...
Man arī ar torsoniem, tukša lētā, bet ar manu 345 gumijnieci nekādu problēmu.
A vispār Krabiss pareizi saka... Ja laiva ir cilājama ar rokām un nav būtiski ielaist to ūdenī no piekabes, tad vislētāk noteikti būs piemodificēt kaut kādu "Zubrjonok" vtml. tipa piekabi.
Par piekabem runajot-sodien biju uz Csdd,pastaisitu piekabi pieregistret nav iespejams,mums ar draugu ari bija doma pasiem uztaisit.Vispar piekabju jautajums ir loti sapigs,lai piedod razotaji,bet 150kg metala ar 2 riteniem nu nekadi nemaksa 450ls.
gintssp...
Jaunu piekabi dajebkuru reģistrējamu CSDD lētāk pa 450Ls nopirkt praktiski nav iespējams ... Sekundārais tirgus ir ļoti ierobežots un visi sakarīgie varianti, cik novērots, no ss.lv pazūd pirmo stundu laikā... Varbūt vari noķert momentu, bet nu sarežģīti...
Otra lieta, ka lētākie varianti praktiski vienmēr būs ar torsionu amortizāciju... Neesmu baigais specs šajos jautājumos, bet man uz pirkstiem paskaidroja, ka tas ir savērpts stienis, kas amortizāciju nodrošina tikai teorētiski a praksē piekabe lekā kā puņķis uz drāts... Tipa zapiņiem tāda amortizācija esot bijusi... Pie tam, jo vieglāka laiva, jo vairāk lēkā - mazāk masa piespiež... Skaties pats...