Labs rits ! Vai SAE 80w 90 ella bus deriga motora reduktoram jau samera pavecam Yamaha 10hp divtaktniekam ?
DsKs, 7.februāris 2015, 07:35
Es tādu leju gan Veterokam, gan 9.9hp Evinrudem. Var jau pirkt speciālās eļļas, kurās nerodas ūdens emulsija, bet man nav bijušas problēmas arī ar šo.
Meklēju Hondas BF 5A 2004 gada reduktora korpusu,
ap 2004 gadu, varbūt kādam ir saglabājies.
Paldies
šasijas Nr. BADS 2005757
Labs rits ! Vai SAE 80w 90 ella bus deriga motora reduktoram jau samera pavecam Yamaha 10hp divtaktniekam ?
DsKs, 7.februāris 2015, 07:35
Tāda pēc papīriem bija paredzēta manam Evinrude. Ielēju un viss ok.
Ja kāds vēlas zāles pļāvēja motoru uzlikt uz krieva kājas, par simbolisku samaksu var pārdot Priboi, kāja ir praktiski jauna, darbojies max 15h, ir neitrāls un uz priekšu.
Ar to merkuru tāpat kā ar veco Družbu jāapietās,skatos.
Cik es zinu tie visi motorīši ir jau auksti piestrādāti,var maukt uzreiz. Un regulējuns ar ir uz treknāku maisijumu.
Kurrsh ir licis 4taktu dzinēju(zāles pļāvēja)kādam krievu laivas motoram?
Taka esmu izvēlējies iegādāties merkury 3,5 vai kāds jau iepriekš nepastāstītu kā iebraugt labāk motoru un veikt apkopes jo katru reizi jau negribas viņu uz Rīgu sūtīt gribas pašam ar visu tikt galā...varbūt ir kādi knifi kam japievērš uzmanība ,jo tas man būs pirmais laivas motors. Jau iepriekš paldies
Lauritio, 4.februāris 2015, 00:54
Uz ezera arī piebrauksi. Pirmās 2 stundas tukšgaitā īslaicīgi nedaudz paceļot apgriezienus. Tad 10 stundas pie ieslēgta roba arī nedaudz paceļot apgriezienus.
Atlikušās 8 stundas apgriezienus var pacelt līdz maksimumam ne ilgāk pār 5 minūtēm.
Jaunam motoram defekti pirmkārt izlien uzreiz lai nezaudētu garantiju pirmo apkopi noteikti izdari pie pārdevēja.
Labs rits ! Vai SAE 80w 90 ella bus deriga motora reduktoram jau samera pavecam Yamaha 10hp divtaktniekam ?
Ir vajadzība pēc akuča lādētāja. Doma bij pasūtīt ebay, bet takā elektromotora agrāk nav bijis, gribēju padomu kādu labāk izvēlēties un kam jāpievērš uzmanība. Vai varbūt kāds var pa saprātīgu ciparu ko iešķiebt, jo kkā neceļas roka pirkt piem minnkota pa 60 naudiņām :/
Taka esmu izvēlējies iegādāties merkury 3,5 vai kāds jau iepriekš nepastāstītu kā iebraugt labāk motoru un veikt apkopes jo katru reizi jau negribas viņu uz Rīgu sūtīt gribas pašam ar visu tikt galā...varbūt ir kādi knifi kam japievērš uzmanība ,jo tas man būs pirmais laivas motors. Jau iepriekš paldies
Lauritio, 4.februāris 2015, 00:54
Parasti pērkot motoru līdzi nāk baigais penteris ar a4 formata lapaam un tajās var atrast par to, kā jāiestrādā motors. Pagājušo gadu pirku 2.5 zs mercury, vismaz man deva lapas. Es reāli darīju visu kā rakstīts. Viena diena man pagāja lai to visu izdarītu :-)
Ja nu kas, tad pērc 98 benzīnu, tici man!!!
Lai labi skrien un nerīstās!
Taka esmu izvēlējies iegādāties merkury 3,5 vai kāds jau iepriekš nepastāstītu kā iebraugt labāk motoru un veikt apkopes jo katru reizi jau negribas viņu uz Rīgu sūtīt gribas pašam ar visu tikt galā...varbūt ir kādi knifi kam japievērš uzmanība ,jo tas man būs pirmais laivas motors. Jau iepriekš paldies
Nopērc pāris pakas Lāču ledu un atdziesti RELIKVIJA ;)
ZA RIBALKU
melnais, pērku Tavu motoru par 4 brendikiem, jo tas verķis ir 1 brendiku vērts!!!?????
Ha :) Isstās ka manam nemaz nav ģeņģera.
Tā ka jāatslābst vai arī jānoslīcina "vardīte", ieliekot šo mega mezglu, kurš gan jau pie mums LV, maksās trešdaļu motora vērtības :( Gan jau ka ražots no tīra sudraba ar zelta pārklājumu.
Po... lādēšu aķi garažā ;)
Viņi visi apmēram vienādi, ap 18-20v pie max apgriezieniem, dod ārā.
P.S. Iesākumā būtu jāzin cik tas ģen. V dod ārā un kā drīkst slogot!
Ir viens gatavs risinājums arī uz shēmas AIMTEC AM6TW-2415SZ