Tā kā nodarbojos ar celtniecības tehnikas remontu un servisu,ir tranšeju blietes ar tādu pašu principu,2T eļļas bāciņa atrodas atsevišķi.Interesanti ,ka 2T eļļas padeve nenotiek pie tukšgaitas apgriezieniem,tikai pie vid.un max.Nepateikšu vai laivas motoriem līdzīgs princips,bet iespējams ,ka nav ieteicams ilgi tukšgaitā darbināt,kloķenes gutņi var nograbēt un gredzeni švīkas cilindrā savilks.
Dakterp. Ir gan. Bet tam vairs nav nozīmes. Jo 2T ari āfrikā ir 2T. Jauc benzīnā eļļu uzreiz, vai caur automātisko padevi. Tas jau ir navorots. :)
Tad Tev ir automātiskā eļļas maisīšana ar benžu. Bet nu tad tas nav 4T, bet gan 2T. Līdzīgi kā jaudīgāki evinrudes, tie paši vecāki 2T mariner, yamaha kuriem sistēma līdzīga. Tev vnk regulāri jāpielej eļļas bačokā eļļa, kas paredzēta 2T motoriem, tādu vari nopirkt jebkurā laivu veikalā, arī benzīntankos ir 2T outboard motoriem eļļas, citi maisa kopā ar to pašu motorzāģu eļļu, bet par to viedokļi dalās, jo tur citas viskozitātes. Bet tas gan tikai tādā gadījumā ja pareizi sapratu Tavu motoru. Ja tas ir 4T, tad Tev ir vajadzīga pilnīgi cita eļļa, kura nav paredzēta, ka tā tiks jaukta kopā ar benzīnu.
Un 2T bīdelim ar 4T bīdeli daudz maz vienāda var būt eļļa kura ir reduktorā. Jo 2T bīdelim salīdzinot ar 4T bīdeli nav kartera. Tātad 4T bīdelis eļļojās ar eļļu kas ir karterī. Savukārt 2T bīdelis eļļojās ar eļļu kura ir piejaukta pie degvielas. 2T bīdeļiem paredzēto eļļu var iegādāties ari DUS-degvielas uzpildes stacijās.
urmaas, 8.marts 2016, 15:39
Urmaas,
Ir jau arī divtaktu dzinēji, kuriem tā pat četrtakterim ir atsevišķa eļļas bāka. Un benzīnam nekas klāt nav jālej...
Es jau to starpību starp 2T un 4T motoriem saprotu, tikai ir tā ka man ir SELVA 5Hp. Uz motora vismaz ir rakstīts ka 4T bet kartera ta nav - bet zem vāka ir atsevišķa bāka uz kuras rakstīts 2T Oil. Nu tad kā tas tur viss darbojas nezinu tā īsti. No manas puses rauju striķi un braucu - braucis esmu ļoti maz, šogad ir doma pabraukt tā pavairāk.
Un 2T bīdelim ar 4T bīdeli daudz maz vienāda var būt eļļa kura ir reduktorā. Jo 2T bīdelim salīdzinot ar 4T bīdeli nav kartera. Tātad 4T bīdelis eļļojās ar eļļu kas ir karterī. Savukārt 2T bīdelis eļļojās ar eļļu kura ir piejaukta pie degvielas. 2T bīdeļiem paredzēto eļļu var iegādāties ari DUS-degvielas uzpildes stacijās.
Var kāds apskaidrot tās visas eļļas lietas - NMMA TC-W3 SAE J 1536 Grade 3 - sintētiskā (pēc manuāla). Eļļa 2T ko lieto iekš 4T motora. Veikalnieks tamborē ka nav svarīgi ka eļļa sintētiska - varot arī minerālo kas atbilst NMMA TC-W3 prasībām. Un kur tādu vispār var nopirkt pieRīgā. Man bija 1l iepakojums bet tukšo taru pazaudēju, eļļa bija bez īpašas firmas uzlīmes no iepriekšējā saimnieka.
snitraM, 8.marts 2016, 14:15
http://www.4x4klubs.lv/2010/01/ella/
Var kāds apskaidrot tās visas eļļas lietas - NMMA TC-W3 SAE J 1536 Grade 3 - sintētiskā (pēc manuāla). Eļļa 2T ko lieto iekš 4T motora. Veikalnieks tamborē ka nav svarīgi ka eļļa sintētiska - varot arī minerālo kas atbilst NMMA TC-W3 prasībām. Un kur tādu vispār var nopirkt pieRīgā. Man bija 1l iepakojums bet tukšo taru pazaudēju, eļļa bija bez īpašas firmas uzlīmes no iepriekšējā saimnieka.
snitraM, 8.marts 2016, 14:15
ar eļļām ir tā- ja virzuļos nav speciāli urbumi zem gredzeniem vai zem eļļas gredzena minerālis iecepās........... gredzens utt. sintētika ir speciāli ūdens transportam kas nav dabai kaitīga( drīzāk nosacīt nafta paliek nafta) un labāk notek un necep gredzenus
kaut kā tā ..........
Eļļa 2T ko lieto priekš 4T? Šis izklausās kkā interesanti. Tev vajag eļļu priekš 2T motora, ko jaukt kopā ar benzīnu?
Var kāds apskaidrot tās visas eļļas lietas - NMMA TC-W3 SAE J 1536 Grade 3 - sintētiskā (pēc manuāla). Eļļa 2T ko lieto iekš 4T motora. Veikalnieks tamborē ka nav svarīgi ka eļļa sintētiska - varot arī minerālo kas atbilst NMMA TC-W3 prasībām. Un kur tādu vispār var nopirkt pieRīgā. Man bija 1l iepakojums bet tukšo taru pazaudēju, eļļa bija bez īpašas firmas uzlīmes no iepriekšējā saimnieka.
a.bob
Reģistrē kā pašbūvētu laivu un aizmirsti bēdu.
Labvakar! Gribu iegādāties laivu "Dzintars", bet CSDD pateica, ka jāved uz numuru salīdzināšanu. Vai kāds nevarētu pateikt priekšā, kur šie numuri atrodās? :D Paldies jau iepriekš! :)
a.bob, 7.marts 2016, 20:44
Meklē uz aizmugures borta plāksnīti. Ja plāksnītes nav ,tad ir slikti. Bet Ir viena izeja - tad gan tev jāpiezvana man pastāstīšu kas jādara.
Labvakar! Gribu iegādāties laivu "Dzintars", bet CSDD pateica, ka jāved uz numuru salīdzināšanu. Vai kāds nevarētu pateikt priekšā, kur šie numuri atrodās? :D Paldies jau iepriekš! :)
Bravo pumpji - ir uz vietas 3 dažādi, eholotes.lv
Vabale.... laivu (sūdu, saidjot, varciest,jau labāk,,,,) šai tēmā ir apspriests gana daudz, neslinko !!!
Pumpim ieraksti google: Bravo pumps,,un siekalojies, līdz nelabumam !!!
Progress2016.. un Tu vēl naudu par to maksāji ? :)
Bet vispābā, jāmeklē kuļibins!
To Marti-Iespējams ,ka startera rotora gala gultnis iet uz beigām un ievelkot pie slodzes nobīde neļauj ieiet spararata sazobē.Viens no variantiem ir padauzīt pa starteri un parasti tas ielec savā vietā:)
imantsk, 28.februāris 2016, 13:07
Neaizmirsti arī krievu maģiskos vārdiņus dauzot ,..citādi nekas nesanāks :)
Biju boatshop.lv, bet vini nelabo krievu motorus. Varbut kāds zina, kur es varetu salabot savu neptun motoru ? It ka visam vajadzetu stradat (pardevejs teica), bet gan jau kaut ko bus jalabo..
Labdien,
Kādas ir atsauksmes par AVIKS laivām? Doma iegādāties šo, virsū likt 5 zs motoru.
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/other/the-sailing-charter/rubber-boats/fgjkl.html
Priekš 3.10 m garuma tie 42 kg liekas patīkami, BUSH vai DULKAN uzreiz būs 52+.
Un varbūt kādam ir kāds konkrēts links, vai nosaukums labam pumpim, ko no aizpīpējamā var piešķilt. Doma ir laivu pārsvarā bagāžniekā vadāt.
vabale, 17.februāris 2016, 14:51
Nav nevienam ne par laivu, ne pumpi nekāda infa?