Parsuna25 lietotājam Propellera centrā gaišais segments ir demfers
Vienīgā izeja kā pārbaudīt ir uzlikt citu tādas pašas kāpes dzenskruvi Ja defekts pazūd tad vaina ir tur Man vismaz 10-15 motori ir bijuši ar šādu defektu
Vai kādam gadījumā nav nevajadzīgs trancis priekš ķīniešu labākās laivas Navigator II, es labprāt nopirktu. Man liekas, ka no citām nederēs, jo dažādi attālumi starp piekabes vietām.
Iepriekš paldies.
Sveiki....neiet PARSUN 25 HP MOTORS.....uz vienas un taas pasas gaazes mainaas laivas aatrums....te 15 km h ,te uz pusi aatraaks paliek..un taa leekaa....kas par vaini??paldies...
Vēl kāda viltība Ja esat nomainījuši ūdens sūkņa impleri ,tad nesteidzaties motoru stellēt kopā Vispirms paņemat urbjmašinu un iepiediet galvenā kardāna asi tajā Tad visu reduktoru ūdeni un vērojat ar kādu spiedienu strādā sūknis Tas saīsinās laiku Protams dzenskruvi neuzliekot :)
Vispirms par Suzuķa 2,5 dzesi Tie 2 caurumi nav ūdens cirkulacijas kontrolei Motoriem līdz 2010 gadam /gadu skaitli varu nedaudz jaukt/jūs varat daļēji redzēt kas nāk ārā pēc termostata Jaunākiem modeļiem jau ir cirkulācijas vizuālā kontrole Savam 2006 gada Suzuķim šo kontoli izveidoju 2013 gadā un viss notiek
Vai kas ir mainījies par glābšanas riņķi pakaveidā? Laiku atpakaļ bija diskusijas ka to izmantošana būs aizliegta... kaut pašu policlaivas ir aprīkotas (bija) ar pakaviem:)
kaspars71, 20.jūlijs 2016, 12:03
Kā reizi tagad ar jaunajiem noteikumiem pakavus "legalizēja", minot tos atsevišķi, pirms tam noteikumos bija tikai jēdziens "riņķis" un jebkuram pakavam pie lielas vēlēšanās varēja piesieties.
Vai kas ir mainījies par glābšanas riņķi pakaveidā? Laiku atpakaļ bija diskusijas ka to izmantošana būs aizliegta... kaut pašu policlaivas ir aprīkotas (bija) ar pakaviem:)