Es pārvadāju ar dibenu uz augšu un purns uz priekšu. Līdz 85 km stundā viss ir OK, pēc tam nedaudz purina, var laivas degunu atsaitēt pret auto degunu - izmantojot vilkšanas cilpu (bet ar apaļu striķi nevis siksnu). Ja izteikti garos gabalos tad mana doma ir ka jāved izjauktā stāvoklī bagāžniekā.
Mašīna gara. 5serija bmw universaals. Kā labāk ar tām štropēm nostiprināt, kaut kadus polsterus likt lai needas laivas materiālā un kārtīgi lai var pivilkt?
Ir kādam kādi labi ieteikumi, kā pārvadāt laivu Bush 330 uz auto jumta garos gabalos? Laivu likt ar dibenu uz leju vai augšu? Nopirku 2 štropes, vakar pamēģināju līdz vietējam ezeram. Likās tā nestabili.
Vakar visu dienu nodzīvoju pa Lielupi ar jauno Suzuki DF 20AS. Laiva - Dulkan 400. Pirmie iespaidi pozitīvi - strādā kā pulkstenis, tikai nedaudz kretinē tas pacelšanas mehānisms, nevajadzīgi sarežģīts. Katru reizi pēc ielaišanas ūdenī jāatceras atslēgt pacelšanas bloķēšana, kas automātiski ieslēdzas.
Vēl nezinu kā citiem ar ātrumu, bet man laiva glisā 2/3 gāzē iet ap 25 km/h, ja iedod pilnu gāzi - 30 km/h. Iekšā 2 pieaugušie un 1 bērns. Cik lasīju krievu forumos, tur tauta runā par ~37 km/h, bet daudz kas droši vien no laivas atkarīgs. Skrūve laikam viņam standartā nāk ar 10' soli, diemžēl virsū uz viņas nav rakstīts nekas.
ivog, 31.jūlijs 2016, 15:52
Pilnā ručkā vajadzētu iet pa kādiem 4-6km/h ātrāk ar orģinālo skrūvi. Pamēģini paregulēt motora leņķi.
37km/h ir vidējais ātrums. Vienam, vajadzētu iet ap 39km/h.
No laivas tas nedomāju ka stipri arkarīgs. Man bija 3,6m Hibo, bet čomam 4m Bush. Ātrums bija pec GPS vienāds (+/- 1km/h).
Vakar visu dienu nodzīvoju pa Lielupi ar jauno Suzuki DF 20AS. Laiva - Dulkan 400. Pirmie iespaidi pozitīvi - strādā kā pulkstenis, tikai nedaudz kretinē tas pacelšanas mehānisms, nevajadzīgi sarežģīts. Katru reizi pēc ielaišanas ūdenī jāatceras atslēgt pacelšanas bloķēšana, kas automātiski ieslēdzas.
Vēl nezinu kā citiem ar ātrumu, bet man laiva glisā 2/3 gāzē iet ap 25 km/h, ja iedod pilnu gāzi - 30 km/h. Iekšā 2 pieaugušie un 1 bērns. Cik lasīju krievu forumos, tur tauta runā par ~37 km/h, bet daudz kas droši vien no laivas atkarīgs. Skrūve laikam viņam standartā nāk ar 10' soli, diemžēl virsū uz viņas nav rakstīts nekas.
ivog, 31.jūlijs 2016, 15:52
Solis manam motoram dzenskr. ir 12 vai pat13. Tāda jau bija virsū pērkot. 10tais būs lēnāks.
Vakar visu dienu nodzīvoju pa Lielupi ar jauno Suzuki DF 20AS. Laiva - Dulkan 400. Pirmie iespaidi pozitīvi - strādā kā pulkstenis, tikai nedaudz kretinē tas pacelšanas mehānisms, nevajadzīgi sarežģīts. Katru reizi pēc ielaišanas ūdenī jāatceras atslēgt pacelšanas bloķēšana, kas automātiski ieslēdzas.
Vēl nezinu kā citiem ar ātrumu, bet man laiva glisā 2/3 gāzē iet ap 25 km/h, ja iedod pilnu gāzi - 30 km/h. Iekšā 2 pieaugušie un 1 bērns. Cik lasīju krievu forumos, tur tauta runā par ~37 km/h, bet daudz kas droši vien no laivas atkarīgs. Skrūve laikam viņam standartā nāk ar 10' soli, diemžēl virsū uz viņas nav rakstīts nekas.
Bums-
Tas viss ir skaidrs un zināms. tāpat kā hibrīdi ar veķerok kāju utt...
bet baidos, ka ķīšezera policisti šito jaunradi neatbalstīs. attiecīgi riskējot palikt bez ne tikai laivas tiesībām.
un long shaft nez kāpēc eiropā ir pilnīgi neizplatīts.
es runāju par pašu dzesēšanas sistēmu. visvairāk mani mulsina tieši dūņas. tikt cauri var 10 minūtēs, bet ko par to teiks impellers un dzinēja bloks?
Teiksim tā, pārfrazēšu-
"vai kādam no jums ir izdevies ar dūņām un zālēm nokaut laivas dzinēju?"
ļoti labi der mazajiem, esmu licis gan 9,9 gan 20 un 25
50niekiem var arī pa taisno šļūteni piespraust
Man tāda herņa bija nopirkta Vācijā gadus 7 atpakaļ
viņu lietoju tiki 50 un vairāk zs motoriem /kuriem pašlik klāt neķeros/Mazajiem viņa neder ,jo mazos vieglāk ir testēt mucā