Es Tava vieta smuki uztaisiitu uz datora pirksanas pardosanas aktu kā jau minēju, ieraksti piekabes serijas nr ja ir uz rāmi un ražotāju. Latvijas ierednji mīl ar acim skatīties uz smukiem papīrīšiem ;) mēs neesam pieraduši pie špargalkām. Saku no pieredzes, dazus gadus stradaju kā ierednis.
Dokuments paliek dokuments, vai ar roku rakstīts vai uz datora. Parakstam tikai ir spēks. Ja māc šaubas, tad uztaisi pats pirkšanas aktu smuki uz datora, kur mini konkreto laivu un motoru ar visiem numuriem ja tadi ir.
Jurcik, 3.augusts 2016, 23:40
Un kā ar piekabi ?
Anglim piekabei neko nevajag, ne pirkšanas dokumentus, ne reģistrācijas dokumentus , ne numura zīmes. Tālos gabalus braucot noņem no mašīnas aizmugurējo numuru, piestiprina pie piekabes vai kutera aizmugures un aizbrauc kur vajag.
Pie mums Latvijā ir tikai tāda glupība, ka laiva ir laiva un tās pašas laivas treilis ir atkal cita pozīcija. Varētu padomāt, ka ir vēl kāda cita iespēja to laivu dabūt līdz upei. Piemēram vilkt pa zemi vai nest uz muguras :)
Dokuments paliek dokuments, vai ar roku rakstīts vai uz datora. Parakstam tikai ir spēks. Ja māc šaubas, tad uztaisi pats pirkšanas aktu smuki uz datora, kur mini konkreto laivu un motoru ar visiem numuriem ja tadi ir.
Šodien kā reiz ar to nodarbojos. Pusi dienas pavadīju CSDD un piereģistrēt izdevās tikai laivas. Treiļi uzkārās.
Tādēļ arī uzdevu tādu jautājumu šeit, vai kādam ir izdevies ar šādu dokumentu piereģistrēt visu komplektu, gan laivu, gan treili.
Pirms kāda laika, tieši ar tādu špargalku gāju un piereģistrēju savu laivu. Tu ar parakstu apliecini, ka esi pircis nevis zadzis un viss
Tak uzzvani uz CSDD un uzjautā, kur problēma? Nezinu par laivu, bet piekaramo motoru varot piereģistrēt ar dajebkādu špargalku, kas apliecina pirkuma faktu.
Ja laivai sture labā pusē tad nevarēs piereģistrēt :D
Joks, bet problēmai nevajadzētu būt ja ir iegādes dokumenti, tas ir tapat ka pirkt Vācija vai Zviedrijā.
Jurcik, 3.augusts 2016, 22:59
Vācijā pirktajiem visiem prasīs pilnu dokumentu paketi. Šeit iet runa par Angliju, kur vienīgais dokuments ir, ar roku rakstīts uz baltas lapas, ka tāds un tāds pārdod tam un tam, to un šito. Un ar to tu dodies uz CSDD un visu savu pirkumu reģistrē.
Ja laivai sture labā pusē tad nevarēs piereģistrēt :D
Joks, bet problēmai nevajadzētu būt ja ir iegādes dokumenti, tas ir tapat ka pirkt Vācija vai Zviedrijā.
Vai ir kāds, kurš var padalīties pieredzē, ar no Anglijas atvestas motorlaivas un treiļa piereģistrēšanu ?
Man apgalvoja, ka problēmu piereģistrēt neesot nekādu, taču tā gluži vairs nav. Kādreiz tas viss gāja cauri uz urrāā. Šobrīd vairs nē. Tāpēc gribētu painteresēties un uzklausīt vēl kāda viedokli.
Kā tur ir ar BUSH laivām. Rokasgrāmatā rakstīts, ka nedrīkst sēdēt uz beņķīti braucot ar motoru. Pārbraucienos vēlams uz borta sēdēt vai alternatīva sēdekļa? kāda citiem pieredze?
Jurcik, 3.augusts 2016, 20:20
Man Dulkanam 1x ir gadījies, ka izraujas beņķīts no stiprinājuma, bet pofig, uzstūmu atpakaļ.
vairāk uztraucos vai mani copes kolēģi, kas ir ~120 - 130kg neizraus no līmējuma vietām tos kreslus :D
tas tā. lai pa max drošība. galvenais, lai sarkanais motora vads tev ap roku vai kkur pie ķermeņa, īpaši ja jauďīgs motors. citādi laiva atā atā un pats buļ buļ :)
Kā tur ir ar BUSH laivām. Rokasgrāmatā rakstīts, ka nedrīkst sēdēt uz beņķīti braucot ar motoru. Pārbraucienos vēlams uz borta sēdēt vai alternatīva sēdekļa? kāda citiem pieredze?
Ja motors ņiprāks aizmugurē sēž tas kam tiesības
multiplikators, 3.augusts 2016, 17:08
Neobligāti. Laivā gan tādam jābūt! Ir taču vajadzība apmācīt nākamos ņipro motoru valdītājus.
o.
Ja motors ņiprāks aizmugurē sēž tas kam tiesības
sintraM taisnība. manā gadījumā, kad ir progress4 + 20zs motors, tad labāk, ka svars pakaļā. ja sasēžas priekšā, tad stum ūdeni un nespēj izcelties. atziņa - 20zs+progress = domāts tikai praktiski vienam smagsvaram :)
tādai laivai jāliek vismaz 30zs.
marti, 3.augusts 2016, 10:13
Man uz Progres-4 stāv 50 zs (2-taktu), manuprāt optimāla jauda šai laivai.
Jautājums bija par Bush :) Bet taisnība ir, ja tur galā ir 5zs, tad ja glise nespīd, tad priekšā sēžot būs ne tikai ūdens stumšana, bet arī normāla slapjuma uzņemšana, ja vilnītis. Ja motors ir jau jaudīgāks un glise izceļās, tad gan smagumu priekšā.
sintraM taisnība. manā gadījumā, kad ir progress4 + 20zs motors, tad labāk, ka svars pakaļā. ja sasēžas priekšā, tad stum ūdeni un nespēj izcelties. atziņa - 20zs+progress = domāts tikai praktiski vienam smagsvaram :)
tādai laivai jāliek vismaz 30zs.
Kāds tad ir aptuveni pareizais izsvarojums BUSH tipa laivai, ja laivā sēž divi copmaņi. Smagākais aizmugurē un vieglakais pa vidu??
Jurcik, 2.augusts 2016, 17:23
Atkarīgs no motora, ja gana ņiprs tad smagākais pašā priekšā un otrais arī cik var novirzās uz priekšu. Bet vispār tas ir ļoti individuāli, vājāka motora gadījumā var nākties novirzīties arī uz vidus daļu, citādi ūdenī iespiestais deguns līp pie viļņa un nelien tam pāri.
Lielākais smagums būtu jānovirza max uz priekšu.