mazaakaiem motoriem naak sprostgredzens,manam naaca uzgrieznis,nu ok,tas ir vienalga...uzgrieznis tur nonemts,ass izvilkta aaraa....bet zobrati nesadalaas...
Manas domas ,ka viss ko Tu dari ir lieks

Noņem sprostgredzeni Nr 1
Izvelc asi Nr 2 uz augšu
apskatiit bildi ,var profila bildee....nenaak aaraa zobrati...
Labdien...Kaa var izvilkt aaraa zobratus reduktoram...parsun 25 hp......galvenaa ass atskruveeta un izvilkta...staav ieksaa pliki zobrati ,kustaas ,bet aaraa izvilkt nevar ...
sandza35, 8.augusts 2016, 20:25
Ja tu viņu izvilksi neko prātīgu neredzēsi -gultni un ātruma pārslēdzēja štoka galu
Labdien...Kaa var izvilkt aaraa zobratus reduktoram...parsun 25 hp......galvenaa ass atskruveeta un izvilkta...staav ieksaa pliki zobrati ,kustaas ,bet aaraa izvilkt nevar ...
Labdien lietpratēji un copes kolēği!
Ir doma iegādāt elektromotoru un akb. Laiva 340 PVC.Varbūt varat ko labu ieteikt izņemot Minn kota. Tagad dzinēju tik daudz, visādi fushidas, stormi, outlandi utt kā, lai atrod labāko?
Neesmu neko par šo dzirdējis, bet varbūt var vērsties pie laivas ražotāju pārstāvjiem un moš šie var laivu apskatot atzīt to par savu un iedot papīru,kas apstiprina, ka tā ir konkrēts modelis un uzskatāma par motorlaivu.
arvis_an, 4.augusts 2016, 12:28
Man arī šis variants liekas jēdzīgākais. Tirgonis uzraksta pieņemšanas - nodošanas aktu ar visiem tehniskajiem datiem un ar šo aktu pa taisno uz CSDD. Aizbrauc un parunājies kaut vai Laivu Namā.
Neesmu neko par šo dzirdējis, bet varbūt var vērsties pie laivas ražotāju pārstāvjiem un moš šie var laivu apskatot atzīt to par savu un iedot papīru,kas apstiprina, ka tā ir konkrēts modelis un uzskatāma par motorlaivu.
no UK ar piekabēm ir bēdīgi. viņiem tur viņas kā ķerras - bez identifikācijas. vienīgais veids viņu ir uztaisīt pie kāda piekabju ražotāja. iesitīs sērijas nr. un tamlīdzīgi.
Sveiki vīri!
Mani arī šis jautājums ļoti interesē. Vai ir kādas iespējas piereģistrēt piepūšamo laivu, ja viņai nav nekādu dokumentu, vai ir tikai sens pirkšanas čeks. Arī ir doma iegādāt jaudīgāku dzinēju un nu sanāk, ka jāpērk arī jauna laiva!!! Cik nopratu no sarunām CSDD, piepūšamo kā pašizgatavotu viņi it kā nereģistrē!
Sveiki, kungi!
Kā reiz par šo tēmu jautājums. Pirms 4 gadiem pirkta laiva Outland 320 tepat Latvijā. Pirkta komplektā ar motorīti Honda 2.3 hp. Pie šādas komplektācijas laivai reģistrācijas numuru nevajadzēja, bet ir iespēja uzkarināt Mercury 6 hp - tā uzreiz vajagās laivai numuru, nu lai bez kreņķiem. Lieki piebilst, ka nekāds pirkšanas pārdošanas papīrs nav un laivai dokumntu arī (pirkta no privātpersonas). Ir kāda iespēja šādu laivu piereģistrēt? Paldies.
Piekabei tiesam nav razotajs un kaut kads serijas numurs kaut kur? Tev tapat nav variantu. Ja piekabe atbilst LV noteikumiem, visi lukturi strada utt, ir CE markejums kaut kur, tad jabut ok. LV nav kopeja datubaze ar UK, neko tur parbaudit nevar.
Es Tava vieta smuki uztaisiitu uz datora pirksanas pardosanas aktu kā jau minēju, ieraksti piekabes serijas nr ja ir uz rāmi un ražotāju. Latvijas ierednji mīl ar acim skatīties uz smukiem papīrīšiem ;) mēs neesam pieraduši pie špargalkām. Saku no pieredzes, dazus gadus stradaju kā ierednis.
Jurcik, 3.augusts 2016, 23:57
Izklausās jau tas viss tik viegli un skaisti. Tikai Angļi piekabes pērk kopā ar laivām kā piedevu (navarotu) nevis transporta līdzekli. Līdz ar to, tiem nav nekādu dokumentu, izņemot pirkšanas čeku, kuru praktiski uz reiz izmet ārā vai nozaudē citādi. Un piekabei nav ne dokumentu, ne ražotāja identifikācijas papīra, nekā nav. Un te uzpeld tā lielāka problēma. Nevar neko piereģistrēt, ja nav ko tehniskajā pasē ierakstīt.
Bet visu to, ko tu uz savu galvu ieraksti tajā pirksanas papīrā un pēc tam apliecināšanas dokumentā csdd, to caur kompi un datu bāzi pārbauda, gan tas CSDD kur tu veic reģistrāciju, gan Rīgas centrālais CSDD. Jo nepārtraukti viņi sazvanās un konsultējas, ko tur rakstīt un ko šeit rakstīt vai nerakstīt. Un tiko tu ieraksti, ka tava piekabe ir ražota pie kautkā, tā dators parāda pilnīgi citu ainu. Un ko tad tu darīsi ???
Atbrauksi mājās, uzcepsi jaunu dokumentu un brauksi vēlreiz un teiksi: oi, es aizmirsu, re kur zem gultas atradu citu, īsto dokumentu :) Un ko tādā gadījumā darīt ar jau iesniegto dokumentu, kurš jau ir sakopēts un arhīvos ievadīts ?
Tu jau sākot formēt reģistrāciju un iesniedzot tos dokumentus kuri tev uz to brīdi ir, tu nogriez sev visus atkāpšanās ceļus.
Vienīgais ceļš ir braukt uz Angliju, ņemt ,,džentelmeni" pie rīkles un purināt tikmēr, kamēr viņš izdomā, kur ir viņam kāds dokuments, kurā visi šie reģistrācijai nepieciešamie dati ir iekšā.
Pretējā gadījumā, ir jāiet otrs ceļš.
Formē to kā paštaisītu un ej sertificēšanu un numuru iegūšanas ceļu caur Latvijas kantoriem.
Pardevēja parakstu nedabūsi, bet es domāju man skaļi nav jasaka, kas tādos gadījumos jādara ;) Parējais ir runāšanas māksla rītdien CSDD.. ooo.. biju piemirsis, atradu pardosanas aktu ko sastadijam UK, masina bija pazudis.. te būs ludzu pieregistrejiet LV. :D