citiem airus nevajag, viņiem jau ir kādi airi, vai arī netaisās nemaz tos lietot, vai arī paši tos grib izgrebt no kāda cēla ķirškoka
duļļi arī ir dažādi
tad jau varbūt laivas cena jānorāda arī ar piekabi un dzinēju ?
:) mani vienkārši iespārda, ss-kas un arī mūsu laivu *taisītaji - rūpnieciskie*,,,ka airu laivai tirgojot, airus piedāvā, kā extras opciju !!!
Ta jau autiņiem riteņus ari var tirgot atsevišķi !!!
bushmans, 31.oktobris 2016, 08:59
Diemžēl mūsu pircēji ir kapeikjākļi, tapēc katrs eiro ir no svara. :)
:) mani vienkārši iespārda, ss-kas un arī mūsu laivu *taisītaji - rūpnieciskie*,,,ka airu laivai tirgojot, airus piedāvā, kā extras opciju !!!
Ta jau autiņiem riteņus ari var tirgot atsevišķi !!!
Sveiki.
Jautājums par piekabēm.
Laiva Progress 4
Šobrīd stāv uz piekabes Tiki BS 600
Vārdu sakot piekabe ir pa īsu, pirms tam bija Krimam, tad bij ideāli.
Kādu piekabi jūs izmantojat savam progresam?
reāli pieredze, kuras firmas piekabi ir vērts skatīt?
Tiki man patika, bet ir jau vēl citi ražotāji (respo, brentex)
Paldies par pieredzi
Mums Latvija ir iespejams kaut kur iegadaties solar gumijas laivas??
,, cik EU naudiņas esi gatavs nolikt, lai Tavs HONDA 20HP izskatās, kā no veikala?
bushmans, 23.oktobris 2016, 15:41
Nav ne jausmas. Ja ir varianti, labāk PM
,, cik EU naudiņas esi gatavs nolikt, lai Tavs HONDA 20HP izskatās, kā no veikala?
Iesakiet lūdzu sakarīgāku servisu, kur aizvest motoru uz apkopi! Honda 20HP motors
P.S. Vai kaut kur kāda nodarbojas ar vizuālo restaurāciju? Motors vizinot un staipot diezgan pabružājies.
=== Ienāca prātā doma, ka varētu izveidot arī šajā portālā rubriku "Lietotājs neiesaka". Citādi parasti tikai Salmo šeit saņem kritiku par kaut ko (vai par ne ko).===
Insanti,,,to gan laikam tik NG varētu (vai gribētu) pateikt,,vai šeit izskanējusī Salmo kritika ir iesitusi pa kabatu!
No otras puses, piekritu KKAS, ļaudis reizēm paši nezin, ko grib! Man piemēram pa 40 maksķernieka gadiem nav *salūzis* neviens kāts vai spole.... SALAUZIS esmu gan :) Tapē tas nav tik viennozīmīgi :)
Vajadzēja prasīt rakstisku atteikumu. Tagad visi baigi gudri. Ieliec te to dokumentu kas tur īsti bija darīts. Paša servisa komentārs arī būtu vietā. Mums darbā klienti citreiz arī atnes tipa uz garantiju lietas. Mati ceļas gaisā, kas ar tām lietām darīts.
Morgen,
Stāsts par Honda servisu. Manam nepilnu gadu nobraukušajam 10Hp motorītīm sāka tecēt eļļa. Aizvedu un Honda servisu Krasta ielā. Sataisa rēķins biški virs 100 EUR, jautāju, kas par lietu, tas un šitas - tehniska problēma. Saku - veči, ja tehniska, tad garantija, atbilde - nē, kaut kas par to ka degvielas vaina, kaut kas par to ka reta vaina, kaut kāds sviests, utml. Vienvārd sakot - ej tu....
Nu neko, samaksāju un prom.
Secinājumus varat izdarīt paši.
oceola, 17.oktobris 2016, 09:28
Secinājums par to ka degvielas vaina, visai dīvains pie eļļas tecēm, vēl saprastu ja kas būtu izdedzis, nu tad var būt par degvielu varētu aizdomāties. Bet tīri no zila gaisa apvainot klientu ka (benzin aslinnoj mačoj razbaļal) ārpus kritikas.
Gribās novēlēt Jums, lai ar to motoru nekas vairāk nenotiek.
Ar cieņu.
Ienāca prātā doma, ka varētu izveidot arī šajā portālā rubriku "Lietotājs neiesaka". Citādi parasti tikai Salmo šeit saņem kritiku par kaut ko (vai par ne ko). Ņemot vērā, ka izsakās reģistrēti lietotāji, tad fleitēt pa tukšo diez vai kādam gribēsies, jo tas var ietekmēt businesu un var nākties atbildēt.
Es laikam prasītu rakstisku atklāto defektu uzskaitījumu un arī rakstiski pamatotu atteikumu garantijas remontam.
doks1959, 18.oktobris 2016, 09:59
Prasīt jau vari, bet nav teikts ka Tevi ar visu prasību vienkārši uz "3 burtiem" nepasūta :D
ivog, 18.oktobris 2016, 11:08
Nu nebūs tik vienkārši. 1) nav jau kaktu garāžas serviss; 2) pārstāv pazīstamu zīmolu, kuram ir kaut kur mamma ar priekšniecību. 3) ir kāds atbildīgais arī tur pat Honda centrā. Var visas sarunas ierakstīt mobīlajā vai kā Kaimiņš visu nofilmē un aizsūta mammai uz Japan un vēl ar tulkojumu ievieto Yootubē.
Man arī bija slikta pieredze ar dīleru servisiem, tā kā pareizi vien ir, ka tādas ziņas publicējam. Viņiem pa lielam ir pilnīgi vienalga tavs motorīts, jatik neesi pazīstams . Ir gan medaļas otra puse, kāds nelabvēlis var uzbliezt sliktu rakstu par to vai citu servisu, bet kā jau teicu, arī tas viņiem ir pie kājas.
... figņa tas viss! Nu paņems to motorīti uz expertīzi..un expertīzēs - ,,,apmēram gadu,,,sēdēsi bez motora un beigās tapat rezolūcija būs tāda, ka katrs var interpretēt, kā pašam patīk! Varētu būt,,iespējams...utt ! Tirsā nervi,,nauda un laiks un materiāls!
Es laikam prasītu rakstisku atklāto defektu uzskaitījumu un arī rakstiski pamatotu atteikumu garantijas remontam.
doks1959, 18.oktobris 2016, 09:59
Prasīt jau vari, bet nav teikts ka Tevi ar visu prasību vienkārši uz "3 burtiem" nepasūta :D
Morgen,
Stāsts par Honda servisu. Manam nepilnu gadu nobraukušajam 10Hp motorītīm sāka tecēt eļļa. Aizvedu un Honda servisu Krasta ielā. Sataisa rēķins biški virs 100 EUR, jautāju, kas par lietu, tas un šitas - tehniska problēma. Saku - veči, ja tehniska, tad garantija, atbilde - nē, kaut kas par to ka degvielas vaina, kaut kas par to ka reta vaina, kaut kāds sviests, utml. Vienvārd sakot - ej tu....
Nu neko, samaksāju un prom.
Secinājumus varat izdarīt paši.
oceola, 17.oktobris 2016, 09:28
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs, pieprasi neatkarīgo ekspertīzi
Lai citiem nebūtu jānokļūst līdzīgā situācijā, kāds, kurš vairāk pieredzējis (vai piem. jurists) varētu pamācīt kā pareizi rīkoties šādos gadījumos.
Es laikam prasītu rakstisku atklāto defektu uzskaitījumu un arī rakstiski pamatotu atteikumu garantijas remontam. Pēc tam, ja būtu doma, ka taisnība man, iesniegtu Patērētāju tiesību aizsardzības centram iesniegumu, lai izskata.
Kaut gan šāda ziņa tepat portālā vien jau nodara Hondai visai ievērojamu skādi. Es šo izlasot diez vai izšķirtos par labu Hondas motoram (ar garantiju).
Morgen,
Stāsts par Honda servisu. Manam nepilnu gadu nobraukušajam 10Hp motorītīm sāka tecēt eļļa. Aizvedu un Honda servisu Krasta ielā. Sataisa rēķins biški virs 100 EUR, jautāju, kas par lietu, tas un šitas - tehniska problēma. Saku - veči, ja tehniska, tad garantija, atbilde - nē, kaut kas par to ka degvielas vaina, kaut kas par to ka reta vaina, kaut kāds sviests, utml. Vienvārd sakot - ej tu....
Nu neko, samaksāju un prom.
Secinājumus varat izdarīt paši.
oceola, 17.oktobris 2016, 09:28
njā neizklausās pēc servisa pie tam Hondas, bet gan uzvedās kā šķūņa darboņi!
Morgen,
Stāsts par Honda servisu. Manam nepilnu gadu nobraukušajam 10Hp motorītīm sāka tecēt eļļa. Aizvedu un Honda servisu Krasta ielā. Sataisa rēķins biški virs 100 EUR, jautāju, kas par lietu, tas un šitas - tehniska problēma. Saku - veči, ja tehniska, tad garantija, atbilde - nē, kaut kas par to ka degvielas vaina, kaut kas par to ka reta vaina, kaut kāds sviests, utml. Vienvārd sakot - ej tu....
Nu neko, samaksāju un prom.
Secinājumus varat izdarīt paši.