Sveiki. Tikko CL žurnālā ieraudzīju, ka MinnKotai ir pretzāļu dzenskrūves. Man ir Endura Max40. Apskatījos mājas lapā rakstīts par esošo MKP-2* Power Prop: papildus jauda, kas palīdz izbraukt cauri smagam aizaugumam, tad nesaprotu, vai ir jēga mainīt pret pretzāļu MKP-6* Weedless Wedge Prop, par kuru reklāmas bukletā rakstīts: 100% pretzāļu dzenskrūve. Vai kāds ir izmēģinājis to pretzāļu padarīšanu? Kādi rezultāti?
Normāla manta, pats lietoju, šogad būs ceturtā sezona. Man ir Yamaha 8zs motors ar diviem cilindriem, pieliku pie viena svečvada, skaita precīzi.
Sasha1974, 1.aprīlis 2017, 22:58
Paldies.
Labs vakars, jautajums spečukiem.
Kā liekas šāds "motorstundu skaitītājs" uz 2 cilindru motora (viena cilindra mazajam uz viena sveču vada piesēji un strādā).
1. Arī liekas pie viena cilindra sveču vada un viss
2. liekas pie abiem
Nu nekādas sajēgas :D
Tohatsu 9.8 4t
trokiis, 1.aprīlis 2017, 21:46
Normāla manta, pats lietoju, šogad būs ceturtā sezona. Man ir Yamaha 8zs motors ar diviem cilindriem, pieliku pie viena svečvada, skaita precīzi.
Labs vakars, jautajums spečukiem.
Kā liekas šāds
"motorstundu skaitītājs" uz 2 cilindru motora (viena cilindra mazajam uz viena sveču vada piesēji un strādā).
1. Arī liekas pie viena cilindra sveču vada un viss
2. liekas pie abiem
Nu nekādas sajēgas :D
Tohatsu 9.8 4t
Fishmen, a bet Bolderājas aborigēni savās "čaumalās" joprojām dzīvi. Šad tad tiešām apbrīmojami, kā viņi to vilni iztura :)
Pūslī točna droshāk.....tāpēc....
Arī ,es, esmu nobriedis nopietnākam pirkumam. Kāds ieprieks, jau, rakstīja par Gladiator laivām, kuru Latvijā var nopirkt ''Laivu Namā''. Izstādē redzēju un iepatikās. Ipazīsanās cena + patīkams aprīkojums Gladiator 420 ACTIVE 1099Eiro.
Bush vai Dulkans tikpat nopakots maksā krietni vairāk.
Doma arī par Honda dzinēju BF20SHU (tagad motoram (līdz 1.maijam) laba akcija)
Ir kādas labas, sliktas atsauksmes, par laivu vai motoru?
Skiperis, pilnībā piekrītu! Vēl varu piebilst, ka reizumis pat nevajag jūru, lai noķertu asas izjūtas. Te pat Daugavā, Bolderājas pusē, "Pilot" kuteriem dikti patīk nobraukt pilnā hodā gar pašiem airiem, it sevišķi, ja esi noenkurojies pa tuvu forvāterim. Tas "pilot" kuģis nav liels, bet taisa tādu cunami aiz sevis, ka ar visu pūsli izjūtas ir uz robežas...kā amerikāņu kalniņos. Ja man būtu tādā situācijā kocene vai kas līdzīgs..nu nez kā būtu. Katrā ziņā piepūšamajā laivā jūtos neskaitāmas reizes drošāk jebkuros laika apstākļos un situācijās.
Manam 3,25Dulkan ir īsie grīdas fiksātori un montāža ļoti viegla bet pie tranča riteņi un visas mantas sakrāmēju pie mašīnas neko nestaipot, tā arī ietaupas laiks.:)
kutis, 30.marts 2017, 22:12
kas tie par īsjiem fiksatoriem?
Piekritīšu urmasam. Piepūšamo izmantoju galvenokārt jūras copei un izmantoju treileri lai nevajadzētu sipties ar salikšanu utt. Nekad nemainīšu pret cieto laivu vienkārša iemesla dēļ - atnāk krasta apsardzes katamarāns un noiet tev garām tādā ātrumā, ka Bas laivai jāsmaļ ūdens ārā. Mans pūslis tikai palecas uz viļņa. Ja tevi jūrā apgāž cietajā laivā - sūti atvadu sms, ja pūsli apgāž - zaudē pričendāļus, bet apgriez viņu atpakaļ un rāpies iekšā.
Manam 3,25Dulkan ir īsie grīdas fiksātori un montāža ļoti viegla bet pie tranča riteņi un visas mantas sakrāmēju pie mašīnas neko nestaipot, tā arī ietaupas laiks.:)
Pūšļa salikšana paņem apmēram 15minūtes ar visu pumpēšanu ja lieto el. kompresoru un par granteriem vasarā vedot uz piekabes vispār laivu nevar pazīt, nemaz nerunājot par slipu nabadzību ūdeņiem bagātā valstī.
kutis, 30.marts 2017, 13:13
Ar visu loriņu un motora iekrāmēšanu? Man ar 3m Bush aiziet 30-40 min līdz viss ir salikts, ieskaitot parpalas un rūcinu motoru. Laiks loti atkarīgs cik labi ieliekas grīda. Citreiz sipies līks. Tad vēl tā mantu staipīšana. Baigi nogurdina. Tapēc nopirku kajaku un pūsli izmantoju, ja divatā, pilnas dienas vai vairāku dienu copei.
5zs par 1670 EUR??? Tikko jauns Mercury ieksh eboat.lv bija zem 1000.
5zs ar 4m ir galigi garaam. Mekle 10+zs
Atradu motoru 5zirgi par 1670 eur, ka kombinācijā ar 4 m pūsli varētu būt, vai kārtot tiesības un ņemt 15 zirgiem.
Viss atkarīgs no prasībām pret laivu, glabāšanas apstākļiem un plānoto vešanu, kā arī cipes biežumu (tad laiks pumpējot sāk palikt vērtīgs). Ar pūsli iegūstama mobilitāte, divatā var izvilkt caur krūmiem, palaivot pa upi, (caur krācēm, sanesumiem utt). Pašam ir pūslis un nekad nemainīšu pret cieto, vadāju L200 kravas kastē un salocīšana 4 daļās un iemešana kravas kastē, pie nosacījuma ka gaiss ir izlaists, aizņem ne vairāk kā minūti, salikšana pie ezera max 15-20 minūtes. Cietajai laivai vajag vairāk pričendāļu, tos pašus slipus, piekabes utt. Laivele man gan ir vienkārša dulkan gauja 300 pagaidām pietiek jo copes apgriezini nav no augstajiem, taču sliecos jau uz ko lielāku. Bet būs arī pūslis jau manis minēto iemeslu pēc. Tā kā katram savas iespējas un vajadzības.
Visa veida laivām ir savi plusi un savi mīnusi. Kaut vai tā pati slipu neESAMĪBA. Pumpēšana- nav tak olimpiāde, lai 15min piepumpetu laivu. :) Par agrāk celšanos-es labāk ilgāk paguļu un no rīta nepiedalos olimpiādē. Ir ari vakara copes. Pēc šeptes sagribās aizbraukt pacopēt, i nav jāuztraucās, ka laiva vēl jāpumpē. Reizēm sanāk piebraukt pie upes kur tuvākais slips ap 20km. Jūs domājat, ka tas mani atturēs pūsli i9elaist tur pat-smagi šaubaties. Pamēģiniet to ar cietkorpusu laivām. :)
Pūšļa salikšana paņem apmēram 15minūtes ar visu pumpēšanu ja lieto el. kompresoru un par granteriem vasarā vedot uz piekabes vispār laivu nevar pazīt, nemaz nerunājot par slipu nabadzību ūdeņiem bagātā valstī.
klops_G
Tas it kā no vienas puses, bet cietai laivai jau vajadzēs slipu, kuri ir tik cik ir. Pūsli toties var iestumt praktiski jebkur, īpaši ja copē divatā.
Ja pūslis jāvadā uz piekabes, tad manuprāt zūd visa pūšļa jēga...vai tādā gadījumā ērtāka nav ''cietā'' laiva?
Var jau pierēķināt to laiku (rezervīti) klāt. Atbrauc uz copi stundu pirms saullēkta un saliec.
Vēl tāda lieta, ko esmu ievērojis, ka, pārvadājot pūsli saliktā veidā uz piekabes, ja brauc pa granteni, tad grants un akmentiņi no pakaļējiem auto riteņiem kā ar karteču bliež pa laivas bortu apakšu, kas, domāju, laivai par labu noteikti nenāk. Bet, nu katram savs, izklāstu tikai savu viedokli, balstītu uz savu pieredzi.