atgādināt paroli atcerēties
 
 
Ienāc ar Draugiem.lv profilu

Laivas un to motori

ivog 09.05.17
antonsb 09.05.17
arvis_an 09.05.17
Kaut vai šeitan-
http://www.laivupreces.lv/katalogs/bakas-un-slaukas.html
šļauka+štekeris = 45 eināri + vēl bāka savi 30, tāpat kopā salasās priekš tādas it kā nosacītas "ekstras".
arvis_an 09.05.17
ivog
tādā gadījumā sorry. Man informācija bija tāda. Izņēmums pavisam mazie 2.5 un 3.5 tie toč bija tikai ar iekšējo bāku. Bet vēl 2015.gadā čoms paņēma 5zs mercūri ar ārējo bāku.
Par tiem štekeriem, domāju tos kurus pārdod tai pašās vietās kur bākas ar visām šlangām. Tagad ātrumā nevaru atrast i-netā, kur biju sameklējis lētākās bākas. Ja pērk oriģinālo štekeri, tad gan visam jābūt kārtībā, bet pieļauju, ka tas arī ir atsevišķi jāpasūta, jāuzzvana uz Laivucentrs.lv viņi taisa mercury apkopes un gan jau kaut kas viņiem uz vietas arī ir.
ivog 09.05.17
Atliek pirkt neoriģinālās, bet par tām atsauksmes tādas, ka savukārt tie stiprinājumi, kas savieno motoru ar bāku nojūdzoties un izļurkājas diezgan fiksi.
arvis_an, 9.maijs 2017, 08:20

Paga, a kāds sakars bākai kā tādai ar stiprinājumu (štekeri)? Bāku pērc atsevišķi, trubas atsevišķi un štekeri (oriģināl) atsevišķi piepērc klāt.
ivog 09.05.17
Mercury/Tohatsu modeļiem līdz 2016.gadam bija tikai ārējās bākas.
arvis_an, 9.maijs 2017, 08:20

Nav taisnība. Bija modeļi ar iekšējo (bez iespējas pieslēgt ārējo). Pašam ir kādā 2005. gadā pirkts Tohatzu 5zs ar iekšējo bāku. Toreiz likās, ka iekšējā ir parocīgāka, ar tagadējo pieredzi noteikti būtu ņēmis ar ārējo.
arvis_an 09.05.17
Šis izskatās jau advancēti :D Bet kā Tu pamani, ka bāka pilna? Es māžojos ar trekteri, bet normālā vilnī tāpat pārlīst pāri, kad bāka pilna, bet vēl vilnis iedod pēdējo šļuku.
addd 09.05.17
īstenībā pilnīga taisnība - ar tām iekšējām bākām tikai lieks čakars, jo tāpat parasti ar tiem 2-2.5 degvielas ir par maz un vienalga laivā kanniņa līdzi jāņem. Un tad vēl tā uzpildīšana uz ūdens, īpaši pie lielākiem viļņiem. A tā - paņem ārējo, kas parasti ir vismaz 10-12L, tankā pielej līdz lūpai, piespraud pie motora un brauc bēdu nezinādams.

ivog, 8.maijs 2017, 20:16


Labdien!
Labākais ko varētu ieteikt laivu motoru lietotājiem ar iekšējo bāku, ir degvielas kanna Husqvarna 6l. Nekas nešļakstās, no paša 12 gadu lietošanas pieredzes.

www.husis.lv/lv/zagu-piederumi/degvielas-kannas/degvielas-kanna-husqvarna-1

Cieņā.
arvis_an 09.05.17
Vo par šito tēmu tas ir vāks. Mercury/Tohatsu modeļiem līdz 2016.gadam bija tikai ārējās bākas, kas nāca līdzi komplektā (laikam līdz 6zs). Kopš 2016 gada jaunajiem modeļiem ir iebūvētās bākas un ārējās līdzi nenāk (labi, ka vismaz var ārējo pieslēgt), bet nu tā iekšējā bāka ir 1!!!! litrs. Labi, jā, ar to litru var nobraukt daudz, tas gan no laivas atkarīgs, bet ar 5zs, 5m alumīnija laivu, braucot pilnā gāzē (ap 17-19 km/h), var nobraukt apmēram 10km. Bet nu tā laistīšanās ir kosmoss uz ūdens. Aber oriģinālām bākām cipars arī ir kosmoss. Atliek pirkt neoriģinālās, bet par tām atsauksmes tādas, ka savukārt tie stiprinājumi, kas savieno motoru ar bāku nojūdzoties un izļurkājas diezgan fiksi.
ivog 08.05.17
īstenībā pilnīga taisnība - ar tām iekšējām bākām tikai lieks čakars, jo tāpat parasti ar tiem 2-2.5 degvielas ir par maz un vienalga laivā kanniņa līdzi jāņem. Un tad vēl tā uzpildīšana uz ūdens, īpaši pie lielākiem viļņiem. A tā - paņem ārējo, kas parasti ir vismaz 10-12L, tankā pielej līdz lūpai, piespraud pie motora un brauc bēdu nezinādams.
urmaas 08.05.17
Arvi. Tev laivā vietas pietiek. Jem ārējo bāku un nesipies.
urmaas 08.05.17
Es ļoooti ilgi vecajam motoram nodragāju ar plastmasas kannas vāciņu (jāpameklē tik izmērs īstais). Viņš nepiespiežas līdz galam, līdz ar to benzīns ārā nešļakstās, bet tai pat laikā gaiss tiek klāt un neslāpst. Tas gan ja nesanāk bieži motoru vadāt, citādi bākai jābūt tukšai. Jauns vāciņš man liekas maksāja ap 50 EUR.

arvis_an, 8.maijs 2017, 16:57
ivog 08.05.17
Pameklē aliexpress, ap 15 eur cenā iet
arvis_an 08.05.17
Es ļoooti ilgi vecajam motoram nodragāju ar plastmasas kannas vāciņu (jāpameklē tik izmērs īstais). Viņš nepiespiežas līdz galam, līdz ar to benzīns ārā nešļakstās, bet tai pat laikā gaiss tiek klāt un neslāpst. Tas gan ja nesanāk bieži motoru vadāt, citādi bākai jābūt tukšai. Jauns vāciņš man liekas maksāja ap 50 EUR.
ARCHA 08.05.17
Sveiki,
Vakar pamanījos pazaudēt benzīna vāciņu Parsun 5zs motoram.
Varbūt kādam ir varianti ko piedāvāt.
Piemēram izbeidzies motors un var pārdot vāciņu :D
Fishmens 08.05.17
Ok. Paldies visiem par komentāriem un viedokli! Vis ticamāk, ka jums ir taisnība! Mani tik nedaudz samulsināja daži noskatītie video, kur džeki runā par to, ka motoram 5500 ir optimālie apgriezieni, un ja pilnā ručkā dabon tik 4600, tad neesot īsti labi. Motoram pa lielu slodze esot.
ok. pa lielam jau ir labi! Un, cik noprotu jau pēc iepriekšējā dzinēja, tad mana laiva ar nau ar tām izcilākajām gaitas īpašībām!
Ne asakas!
skiperis 08.05.17
Viš meklē kašķi ;)). Ja 330 laivu ar 100kg veselīgas masas iekšā var uzraut uz 30km stundā - viss ir štokos. Vēl jau jāņem vērā arī ūdens stāvoklis, viļņi, vējš, straumes. Ar 8hp man šķiet viss ir kārtībā un nevajag censties dabūt maksimālo apgriezienu skaitu - tie būs atkarīgi no noslodzes. Iesēdini 50 kg vadītāju laivā un būs 5000...
kutis 08.05.17
Fishmens
5500 ir motora maksimālie apgriezieni ko spēj izgriezt bez slodzes bet ar slodzi būs mazāk, tomēr savus piecus vajadzētu griezt.
ivog 08.05.17
Laivu motoriem parasti iesaka liet 98, jo tam mazāk visādu piemaisījumu. Es arī leju, gan 2-taktu gan 4-taktu motoriem.
BrunoL 08.05.17
Fishmens, benzīnu lej 95 vai 98?

Janciigais, 8.maijs 2017, 09:25

leju 98

Fishmens, 8.maijs 2017, 09:33

Negribas ticēt,ka šim divtakteris būvēts 98

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!

Ja reģistrēsies, arī Tu varēsi piedalīties portāla CopesLietas.lv aktivitātēs!

reģistrēties

skaidrs