Nu es ar tāpat domāju - bet puiši PP kuterī lēnām garām nobraucot paziņoja ka "vestītei mugurā jābūt" - nu bet tad tas laikam kā ieteikums, jo agrāk neko tādu nav teikuši.
Par motora apkopi vēl nevaru teikt, cerams, ka nav tā ka tikai māk labi pārdod motoru :D
Pie jauna motora pirkšanas apkalpošana lieliska - cepuri nost.
Skaties_daba, 8.jūnijs 2017, 19:18
Tas jau ir tikai normāli un saprotami. Lai "nostumtu" preci, ir jābūt laipnam un jāsmaida!
Un vieta ar super izvēlēta. Lai nogādātu motoru kantorī un pēc tam atpakaļ mašīnā, vai nu jāstiepj laps gabals no tuvākās stāvvietas, vai arī jāriskē dabūt sodu un jānovieto auto uz trotuāra. Cepuri nost! :)
Par motora apkopi vēl nevaru teikt, cerams, ka nav tā ka tikai māk labi pārdod motoru :D
Pie jauna motora pirkšanas apkalpošana lieliska - cepuri nost.
Šodien nomainīju elektromotoru pret benzīnu, un jāsaka tikai tie labākie vārdi veikalam, jo iepriekš nebija nācies sastapties ar benzīnmotoriem. Tad nu Fārvaters veikalā man ļoti izsmeļoši un detalizēti izskaidroja gan motora specifikāciju, gan ar ko tas atšķiras no iepriekšējā modeļa, gan sīki izstāstīja kas tad jādara iebraucot jaunu motoru.
Sanāca neslēptā reklāma, bet man apkalpošana un serviss likās uz 10 ballēm. Rīt braucu iemēģināt motoru.
Skaties_daba, 8.jūnijs 2017, 18:57
Tu tā neslēpti noreklamēji Fārvarteri, ka nevaru nepakomentēt! Personīgi es tai bulku kantorī savu kāju vairs nesperšu! Jau iepriekš rakstīju, ka pavasarī aizvedu savu motoru uz apkopi un tie darboņi mani vairākas nedēļas čakarēja un "baroja" ar solījumiem, ka pēc pāris dienām būs gatavs. Un, kad man pacietība bija izsmelta un aizbraucu savākt savu motoru, tad paziņoja, ka viņiem daudz darba un vispār man ne ko nav solījuši par termiņiem. Kad būšot laiks un sanāks, tad paskatīšoties, bet kad tas būs, to nezin. Perfekta attieksme! Tā kā, ja vēlaties notestēt savu nervu sistēmu, tad jums jāved savi motori uz apkopi tieši uz šo kantori!!!
Ne asakas!
Šodien nomainīju elektromotoru pret benzīnu, un jāsaka tikai tie labākie vārdi veikalam, jo iepriekš nebija nācies sastapties ar benzīnmotoriem. Tad nu Fārvaters veikalā man ļoti izsmeļoši un detalizēti izskaidroja gan motora specifikāciju, gan ar ko tas atšķiras no iepriekšējā modeļa, gan sīki izstāstīja kas tad jādara iebraucot jaunu motoru.
Sanāca neslēptā reklāma, bet man apkalpošana un serviss likās uz 10 ballēm. Rīt braucu iemēģināt motoru.
Sveiki!
Yamaha 4taktu 4hp (ap 2005 g.)motorītim kartera eļļā spiež ūdeni. Motors pagājušajā gadā pabija pie meistariem. Nebija skaidri redzams, kur ir problēma. Tika nomainīta galvas blīve un vēl šādas tādas lietas (precīzi vairs neatceros visas nomainītās pozīcijass, jo tas papīrs ir jau pazudis). Pēc remonta pa vasaru motors nobrauca kādas 70 stundas, pārsvarā velces režīmā, bet bija arī pārbraucieni. Pa vasaru problēmu nebija, bet rudenī atkal parādījās. Pārkaršanas faktam maz ticu, jo dzese darbojas normāli. Varētu būt mikroplaisa dzinēja blokā, vai galvā ? Kur tam vispār satiekas ‘dzesēšanas un eļļošanas sistēmas ? Kur dzesēšanas sistēmā ir lielāks spiediens, nekā eļļošanai ?
Kāds ir saskāries ar šādu kaiti ?
mmartins, 7.jūnijs 2017, 21:23
Ja eļļas līmenis neceļās, un emulsija parādās tikai aukstā laikā, domāju termostats neverās ciet.
Dzinējs vienkārši neuzsilst.
Cieņā.
Sveiki!
Yamaha 4taktu 4hp (ap 2005 g.)motorītim kartera eļļā spiež ūdeni. Motors pagājušajā gadā pabija pie meistariem. Nebija skaidri redzams, kur ir problēma. Tika nomainīta galvas blīve un vēl šādas tādas lietas (precīzi vairs neatceros visas nomainītās pozīcijass, jo tas papīrs ir jau pazudis). Pēc remonta pa vasaru motors nobrauca kādas 70 stundas, pārsvarā velces režīmā, bet bija arī pārbraucieni. Pa vasaru problēmu nebija, bet rudenī atkal parādījās. Pārkaršanas faktam maz ticu, jo dzese darbojas normāli. Varētu būt mikroplaisa dzinēja blokā, vai galvā ? Kur tam vispār satiekas ‘dzesēšanas un eļļošanas sistēmas ? Kur dzesēšanas sistēmā ir lielāks spiediens, nekā eļļošanai ?
Kāds ir saskāries ar šādu kaiti ?
Kur 5 z/s Mercury motoram ir ierobežotājs? Es jaunu motoru pirku 4 gadus atpakaļ - instrukcijā bija rakstīts, ka braucējam pašam ir jāregulē apgriezieni ar ručku. Ja nemaldos, 12 stundas bija jānobrauc ar "pusručku". Ja apskata karburatoru, tur taču var redzēt, ka nekāda ierobežotāja nav. Bet neizslēdzu iespēju, ka jaunajiem modeļiem ir.