Kāds ir kaut ko sūtījis no plat.co.jp kāds atsauksmes?
Sveicināti vīri! Gribētos uzzināt kur nopirkt labu ziemas telti, par adekvātākām cenām, var būt pat kkur polijā vai pie leišiem? Paldies!
Piekrītu,ka jāizmanto, pārbaudītas vērtības.
Ļoti bieži tā "darvas" karotīte sabojā cisternu medus.Itkā jau kas tur daudz,bet "rūgtumiņš"ta paliek.
LV e-veikalos sūtītajam tā divu gadu garantija arī tākā nomierina vairāk,ja kas.Kā tur ar aizjūru pārdevējiem,nezinu.
2PU4JU, 24.februāris 2018, 21:04
Ārzemju bodēs parasti garantiju nedod,,atliek cerēt uz labāko.. :)
Kāds no www.plat.co.jp ir ko sūtījis? Kādas atsauksmes?
Piekrītu,ka jāizmanto, pārbaudītas vērtības.
Ļoti bieži tā "darvas" karotīte sabojā cisternu medus.Itkā jau kas tur daudz,bet "rūgtumiņš"ta paliek.
LV e-veikalos sūtītajam tā divu gadu garantija arī tākā nomierina vairāk,ja kas.Kā tur ar aizjūru pārdevējiem,nezinu.
Latvijas i,neta veikali ir ok,,tik tā izvēle tāda nekāda pamatā, ar spolēm vispār ir dupā, tas ko kārojas nekad nav uz vietas, es ņemu parasti šēit digitaka.com esmu stradiku un jauno ultegru te paņēmis,bez problēmām 5 dienu laikā jau spoli var likt darbā un izvēle arī gana liela+ šīpings gandrīz visam par velti! par mazām lietiņām tepat LV var pasūtīt....!
Es sūtu no lureshop.eu, 2 dienu laikā prece pakomātā, nekad problēmas nav bijušas
Varu padalīties ar savu iepirkšanās pieredzi Neoshop.lv
Pasūtīju preci,tūlīt tika saņemta atbilde un norunāts man ērtākais saņemšanas veids un vieta.
Prieka vietā par saņemto preci,bija tāds neliels sarūgtinājums par tās kvalitāti.Izrādījās,ka tas ir ražotāja brāķis.
Sazinājos ar Neoshop.Mana problēma tika atrisināta ātri un bez liekas birokrātijas.
Pārdevējs samainīja preci,pret kvalitatīvāko,tobrīd veikalā esošo,un ar smaidu sejā šķīrāmies.
Kā saka:"Sīkums,bet patīkami",ka uzreiz nemeklē"blusu tavā kažoka",bet atzīst,ka bija brāķītis.
Pie aizjūru "e"-gigantiem gan jau ka būs lētāk,bet ja kas,ka prece jāsamaina vai nauda jāatgriež, tad kā paveiksies.
Tepat LV, man šķiet, vienkāršāk un ātrāk var "taisnību" sameklēt.
Ne asakas.Lai priecē un palīdz copē,jaunās iegādātās "rotaļlietas".
ir kāds kaut ko sūtījis makšķerēšanai no wish.com? es pāris sīkumus pasūtīju, redzēs, kas atnāks. Pēc atsauksmēm esot labs.
belijs23, 19.oktobris 2017, 19:49
Viss kūl. Ko pasūtīju, tas atnāca. Tagad iepirku vēl šādus tādus niekus.
Sveiki! Vai ir kādas atsauksmes/ pieredze par anglingdirect.co.uk? Ir doma uzsūtīt spoli, bet nevar atrast atsauksmes no Latvijas lietotājiem.
Tikko aljikaa pasuutiiju kastking sharky 2 prieksh gruntenes. Ir kadam pieredze?
MartinsSi, 8.septembris 2017, 17:22
Es sutu leta gala (10-14 )eiro spoles i pitai i mono auklai nau problemu,baitraneru pa 24 eiro ar nau ne vainas.
ir kāds kaut ko sūtījis makšķerēšanai no wish.com? es pāris sīkumus pasūtīju, redzēs, kas atnāks. Pēc atsauksmēm esot labs.
Sveiki, varbūt kāds zin, vai kādā veikalā ir atlaides uz shimano spolēm? Precīzāk - shimano nexave 2500-3000, protams, ja ir izdevīgi tad interesē arī citi modeļi! Paldies!
Tikko aljikaa pasuutiiju kastking sharky 2 prieksh gruntenes. Ir kadam pieredze?
@MZE
es ar esmu pircis daudz un dikti (gan Ebrejā, gan amazonē, gan alie gan vel dazhos citos kjiiniehsu un japāņu veikalos), parasti ir bijis bez problēmām. Bet atminja paliek tieši tie gadījumi kad kautkas noiet greiz un tad tā pišļa ir diezgan liela. nu negribu es kaukādam krāpniekam uzdāvāt savu naudu prosto tak un viss. vienkārši ar to ir jārēķinās ka katram var pienākt tāds gadījums kad būs jāpacīnās lai savu naudiņu dabūtu atpakaļ par nesaņemtu pakalpojumu/preci tas ar viss.
ramex, 8.septembris 2017, 10:03
Padalies pieredzē!... Ko tad Tu tādos gadījumos īsti dari, lai to piķi dabūtu atpakaļ?...
L_John, 8.septembris 2017, 14:14
Lielākoties par izsūtītu pazudušu mantu pārdevējs pats atgriež naudu, kad uztaisi klaimu ka manta nav saņemta, vai izsūta jaunu kā vienojaties (tas par sīkām mantam kam nav trackinga). Ja ir trackings tad liidzshim viss ir atnaacis..
Bet ja pardevejs ignorē (kābija manāgadījumā), tad ebay gadiiuma te epopeja ir tada kā aprakstīju secība kā man gāja:
1) oficiālais klaim pārdevējam ka neesi sanjeemis mantu
1.1)Tas ķēms atbild 1 dienu pirms laika atbildēsanas laiks beidzies (kas ir 2 nedēļas) ka tipo nene izsutijaam vis ok pagiadi veel.
1.2) es p[rotams raksut atpakaļ ka nu nekas nav atnācis un visi estimated delivery laik iir garām jaumēnesi
1.3) uz otro manu claim pārdevējs ieslēdz ignore un neatbild (paiet atkal 2 nedēāls)
2) ja pārdevējs neatbild 2 ned laikā tad kleimu varu eskalēt ebay supportam (normali shini gadijuma ebay buutu jaatgriezh nauda bet man agadijuma vinji tur kauko tizlojaas un sacīja ka nevar/nesanāk vai piedāvāja kaukādu puscenu atpakaļ, ar ko es protams nebiju mierā.) ši epopeja un saraskjte ar viņiem ar vilkās vismaz 2 nedēļas.
3) Tad cēlu augša paypalā issue, par konkrēto pirkumu izksaidroju visu situāciju nokopēju visu sareksti ar datumiem ar pārdevēju un ebay suportu utt. Sākumā mani tāpat sūtija tip uz ebay lai risinu tur lietu, tadvēlreiz nosuutiju visu sarkasti ar ebauy sakot ka vinji mani sūta upās, betes savu mantu neesmu sanjemis un gribu naudu atpakaļ. Beigās savu naudu dabūju atpakaļ tik tā atgriezšana pēctam kad paypals pateica - jā ir viss skaidrs būs tev nauda aizņēma vēl kaukādu nedēļu pēc oficiālā lēmuma pienjemshans.
Kā jau minēju vairumā gadījumu problēmu nav, bet ja ir problēma tad ticēt apgalvojumama ka paypals ta vienkāŗsi atgriezīs naudu ar nevajadzētu - būs biki jāpacīnās un jāpierāda sava taisnība.
@MZE
es ar esmu pircis daudz un dikti (gan Ebrejā, gan amazonē, gan alie gan vel dazhos citos kjiiniehsu un japāņu veikalos), parasti ir bijis bez problēmām. Bet atminja paliek tieši tie gadījumi kad kautkas noiet greiz un tad tā pišļa ir diezgan liela. nu negribu es kaukādam krāpniekam uzdāvāt savu naudu prosto tak un viss. vienkārši ar to ir jārēķinās ka katram var pienākt tāds gadījums kad būs jāpacīnās lai savu naudiņu dabūtu atpakaļ par nesaņemtu pakalpojumu/preci tas ar viss.
ramex, 8.septembris 2017, 10:03
Padalies pieredzē!... Ko tad Tu tādos gadījumos īsti dari, lai to piķi dabūtu atpakaļ?...
@MZE
es ar esmu pircis daudz un dikti (gan Ebrejā, gan amazonē, gan alie gan vel dazhos citos kjiiniehsu un japāņu veikalos), parasti ir bijis bez problēmām. Bet atminja paliek tieši tie gadījumi kad kautkas noiet greiz un tad tā pišļa ir diezgan liela. nu negribu es kaukādam krāpniekam uzdāvāt savu naudu prosto tak un viss. vienkārši ar to ir jārēķinās ka katram var pienākt tāds gadījums kad būs jāpacīnās lai savu naudiņu dabūtu atpakaļ par nesaņemtu pakalpojumu/preci tas ar viss.
ne ko jaunu nepateici
vlDream, 8.septembris 2017, 06:25
Arī neko jaunu nepateici.
Brīnos cik visi te bailīgi un ar mega bēdu stāstiem. Ir ļoti daudz kas sūtīts no amazones, ebay, alibaba un vēl kaudzi LV un ārzemju veikaliem.
Daži jau te skaidro un mierina, bet kaut kā joprojām TĀDA neticība. :)
Gan paypal, gan karte ir totāli ok. Tas ir absurds teikt, ka nemaksājiet ar karti internetā jo nedroši.
Kā jau ar visu dzīvē - domājiet līdzi un paskatieties, kas par veikaliem un kādas atsauksmes.
Amazone, ebay un citi milži ir ar ļoti labiem mehānismiem ja nu kas nobrūk (pazūd pa ceļam, tirgotājs notinas utt).
Problēmas vienmēr ir ar tiem mazajiem interneta kantoriem, kas ir 4 mēnešus veci ar brīnumaini labām cenām (-21% ir tipiska "atlaide" salīdzinot ar konkurentu).
Visvairāk problēmu sanācis kad gribēju ietaupīt un pirku datorpreces vietējos "kaktu" kantoros. Teiksim maxpro.lv vai 2u.lv, kur cilvēki visu dara bez pavadzīmēm, piegādā kaut kāds Jurka savā opelī un nauda tikai skaidrā. Riskēt jau var, bet ne ar ko lielu un dārgu.
Vēl viens padoms ir paskatīties vai interneta veikalam ir drošības rīki (SSL sertifikāts). Tas ir vai pirms pašas interneta adreses ir rakstīts - Secure zaļā krāsā ar mazu slēdzenes ikonu.
Tas nodrošina, ka veikals nopietni attiecas pret maksājumu drošību un, ka tavi kartes dati nenoplūdīs kādā Ķīnas datu bāzē.
Teiksim amazon.co.uk tāds ir, arī 1a.lv tāds ir, bet manis minētajam maxpro.lv tāda nav. Secinājumi skaidri :)
Domājiet līdzi un viss būs ok.
mze, 8.septembris 2017, 00:22
ne ko jaunu nepateici