kāda jēga no 4,2 m pūšļa ar piekabi?
tad jau var paņemt normālu stiklplasta laivu, teiksim
4,5 m uzlikt 20 - 30 ZS motoru un braukt kā cilvēks
Liels paldies!!!
Jātaisa garākas piekabē iestiprināmās sliedes un jāskatās uz 400 vai 420 .
slaists, 2.decembris 2017, 12:02
Liels paldies!!!
Jātaisa garākas piekabē iestiprināmās sliedes un jāskatās uz 400 vai 420 .
-+
Domājot par jaunu laivu rodas jautājums, vai Dulkan 345-370-400 ir liela atšķirība stabilitātē?
Piemēram ķerot vēja zivis jūrā.
slaists, 1.decembris 2017, 22:22
Protams, ka būs atšķirība. +30cm pūslim ir pulka. Dulkan 345 un 370 ir baloni 0,45m, bet 400 0,50m. +5 cm jūrai arī ir pulka. Te izšķiršanās var būt arī tajā, ja 345 vēl var +/- iznēsāt un vadāt salocītu bagāžniekā (ar motoru 5 vai max10HP), tad 370 un 400 jau ērtāk būs pārvadāt ar piekabi. Teorētiski jau var jaukt ārā un staipīt motoru 10-20HP (mazāku nav liela jēga), bet tā jau vairs nebūs atpūta.
-+
Domājot par jaunu laivu rodas jautājums, vai Dulkan 345-370-400 ir liela atšķirība stabilitātē?
Piemēram ķerot vēja zivis jūrā.
slaists, 1.decembris 2017, 22:22
Labu laiku nobraukāju ar 345-to. Iesākumā 5zs dzinējs, pēčāk 15-nieks šamai bij pakaļā. Nu jau esmu pārgājis uz lielāku-4,20m pūsli. Vairāk vietas un stabilāk.
-+
Domājot par jaunu laivu rodas jautājums, vai Dulkan 345-370-400 ir liela atšķirība stabilitātē?
Piemēram ķerot vēja zivis jūrā.
Ja kas,tirgojas komplekts minnkota 34 un bosh lenizlades akumlators.varu mainit pret mazu benzina motorinu.
Ja kas,tirgojas komplekts minnkota 34 un bosh lenizlades akumlators.varu mainit pret mazu benzina motorinu.
Man Suzukam2.5 ar maziem apgriezieniem nekādu problēmu.... gan ar 95 braucu, gan 98 ....
sanva [28.11.17]: Sveiki.interesē viedokļi par benzīna motoriem tohatsu,suzuki un mercury.visi 2,5lopiņi.laiva maza stiklašķiedras,2,6m gara.kuri mazāk jāremontē,kuriem daļas vieglāk dabūnamas,lētākas.serviss lētāks..vēlams no savām pieredzēm,nevis tautas stereotipiem.varbūt cenā līdz 800 eiro kādi labāki ieteikumi ko iepirkt.Lietotu par jēdzīgām naudiņām ar varētu apdomāt.
Tev pm!
98 iesaka arī visi pārdevēji un servisnieki. Un visu vienpodnieku uzvedība uz 95 un 98 ir kā diena pret nakti
To Levis
Brīvgaitas skrūvei piekļuve vienkārša. Kvalitātes labāk neaiztikt un arī nepielīdīsi
Man ari cetrinieks. Svece tira, bus japamegina kaa uzvedisies ar 98, ja ne tad skatisos talak. Paldies
To Levis
Piegriez brīvgaitas skrūvi bik bik.
Nākamais - ja nepalīdz un rokas nav galīgi līkas - noņem karbuli, izjauc un iztīri dīzes.
Pašam ar bij tas pats 4niekam, pietika ar 1soli, pēc 8 gadiem tīrot karbuli, ar bij redzams apaugums dīzēs. Leju vis laiku 95. 98 brīvgaitā stabilāks. Neaizmirsti, ka dzinējam arī svece ir:)
Man merkurijam jaunam ir tada problema, tuksgaita gibst nost, ari pargazejot nekas nemainas. Braucu ar 95to. Tada nojauta ka degvielaa ari ir problema. 98to drosi var liet? Ir dzirdetas visadas versijas
Levis, 29.novembris 2017, 10:15
Es 20niekam ar tikai 98. leju. 95. ir obligātā bioetanola piedeva. Mazajiem bieži to var just. Lielākiem nejūt, bet labāk leju tīro. Par to, ka nevarētu 98. liet versijas neesmu dzirdējis.
Gadus 8 točna leju un kopš tiem laikiem problēmas nav bijis vispār.
Man merkurijam jaunam ir tada problema, tuksgaita gibst nost, ari pargazejot nekas nemainas. Braucu ar 95to. Tada nojauta ka degvielaa ari ir problema. 98to drosi var liet? Ir dzirdetas visadas versijas
Es leju TIKAI 98 benžu un man problēmas nekad nav bijušas uz maziem apgriezieniem, lai gan ar velci nodarbojos līdz max 5 dienām rudenī. Bet pētot eho un meklējot točkas uz maziem apgriezieniem ir nobraukāts daudz.
2.5 merkam problēmas ar tukšgaitu bija tikai ar 95 bendžu. ar 98 viss bumbās. tas pirms gadiem četriem.
Ja tu domā velcēt ar 2,5 HP Mercuru vai Tohatsu tad būs problēmas uz mazajem apgriezieniem. Met ciet sveces. Pa laikam ir jāizgāzē.