varbūt kāds var ieteikt kā restaurēt,ar ko nokrāsot vecu pellu
motorins, 3.aprīlis 2018, 15:14
Es savu tieši tā,ar sveķiem un stiklašķiedras audumu uzpucēju,tik nevajag aizrauties ar epoksīda uzjaukšanu uzreiz lielos daudzumos,nepaspēsi uzklāt kvalitatīvi :) un laiku jāizvēlas maksimāli sausu,... Veiksmi.
pa kaut vai minimālu slīpumu uz leju - nav grūti arī pa mīkstu pamatni, atpakaļ gan grūtāk, tad labāk vai nu ar to pašu piekabes vinču vilkties vai paņemt garo štropi, ko uzmetot uz farkopa piekabi izvilkt līdz vietai, kur var uzkabināt atpakaļ.
Visu to var darīt, bet agri vai vēlu apnīk un gribas laisties tikai tur, kur var laivu dabūt uzreiz no piekabes nost :)
Piekabei jau var dēļu galos uzmontēt kautkādus ritenīšus, lai var laivu ripināt augšā/lejā, nedzenoties ūdenī līdz dēļiem.
Nevarēšu objektīvi salīdzināt, jo krabja nava, bet ar D325 viss ir pilnīgā kārtībā. Varbūt izņemot vienu lieto - vietas ta maz :) bet to arī krabis neatrisinās. Tāds normāls egoista komplekts sanāk, vienam ir tīri ok, divatā sanāk bakstīšanās ar elkoņiem.
Kura laiva jums šķiet labāka bush crab 330 vai dulkan 325?
Vēlētos nopirkt motoru Beidzinā vēlams 5-6Zs der yamaha,suzuki,mercury,cena līdz 800e rakstit privāti
Sistēma šāda. Divi oša dēļi(ap 2m un ~90x22mm) ar durvju eņģēm piestiprināti pie jumta platformas. Dēļi savā starpā samaucās slīpā 'egleskājā'. Eņģes viena labā, otra kreisā(lai procesā nenoslīd) piestiprinātas no apakšas(nevis kā bildē). Uzvel laivu uz dēļiem, pelēkais klucis tur laivu vietā, pacel līdz plecam, uzliec uz pleca un ar vienu roku uzstum uz jumta platformas.
Man tas bij ļoti ērti un galvenais ātri(ap 3min un laiva uz jumta).
Ir vēl dažas nianses, bet tās ja sistēma interesēs.

Vienu sezonu vadāju Amber 315 uz Opel Zafira jumta,uz aizmugures uzmet vatētu segu un uzstumj.Tagad ar piekabi,laivai aizmugurē ratiņi un viens var tikt kur vēlas.
Uzskicē es visādi mēģināju bet negribas mašīnu apskādēt. Autiņš volvo v70
Piekabes nav vadāju uz jumta.
[quote=524791]Gribētos samainīt gadu lietotu amber 315 uz normālu gumijas laivu ar cieto grīdu kurai var pielikt motoru.
Diez vai bús vérts,ja vadá vinju uz trailer.Ja uz jumta,tad savádák.
Savu 5m viens pats laizhu bez problémám.
DSV, 3.aprīlis 2018, 10:35
copmanis161, 3.aprīlis 2018, 12:36
Man arī vienu sezonu šis jautājums bij aktuāls(kamēr tiku pie piekabes). Manā gadijumā laiva - tritons 300, domāju svara ziņā tas pats. Vadāju Xsarai uz jumta, tāka tai sīkai utei pat rūpnieciski nav paredzēti jumta reliņi, tad nācās pielietot raķešzinātnes paņēmienus un uztaisīt pašam platformu. Bet tas tā...par dabūšanu uz jumta - arī bieži copēju vienatnē. Tad uzkonstruēju(maksimāli vienkāršu) sistēmu lai viens(nesačakarējot mašīnu) dabūtu uz jumta.
Konstrukcija - divi oša koka dēļi. Nosacijums - jāvar pacelt laivas svaru līdz plecam, ar vienu roku turēt, ar otru uzstumt uz jumta. Ja vajag varu uzskicēt.
Ezs87, 3.aprīlis 2018, 20:17
Piekabes nav vadāju uz jumta.
[quote=524791]Gribētos samainīt gadu lietotu amber 315 uz normālu gumijas laivu ar cieto grīdu kurai var pielikt motoru.
Diez vai bús vérts,ja vadá vinju uz trailer.Ja uz jumta,tad savádák.
Savu 5m viens pats laizhu bez problémám.
DSV, 3.aprīlis 2018, 10:35
copmanis161, 3.aprīlis 2018, 12:36
Man arī vienu sezonu šis jautājums bij aktuāls(kamēr tiku pie piekabes). Manā gadijumā laiva - tritons 300, domāju svara ziņā tas pats. Vadāju Xsarai uz jumta, tāka tai sīkai utei pat rūpnieciski nav paredzēti jumta reliņi, tad nācās pielietot raķešzinātnes paņēmienus un uztaisīt pašam platformu. Bet tas tā...par dabūšanu uz jumta - arī bieži copēju vienatnē. Tad uzkonstruēju(maksimāli vienkāršu) sistēmu lai viens(nesačakarējot mašīnu) dabūtu uz jumta.
Konstrukcija - divi oša koka dēļi. Nosacijums - jāvar pacelt laivas svaru līdz plecam, ar vienu roku turēt, ar otru uzstumt uz jumta. Ja vajag varu uzskicēt.
Amber 430 ir stacionārie beņķi (skatos pēc foto) tos arī vajag izmantot. Es piepūšamajā arī stiprinu pie beņķa kreisajā bortā. Iespējams nāksies izdomāt kādu paliktni uz kura var piestiprināt Skotty pēdu, ja beņķis ir par zemu.
skiperis, 3.aprīlis 2018, 17:49
Sen interesēja tēma par downriger sistēmu. Klātienē neesmu redzējis. Mož var palūgt kādu īsu info, cik efektīva sistēma? Kur to pie mums izmanto? Cik apmēram tāds (vienam kātam) izmaksā?
Amber 430 ir stacionārie beņķi (skatos pēc foto) tos arī vajag izmantot. Es piepūšamajā arī stiprinu pie beņķa kreisajā bortā. Iespējams nāksies izdomāt kādu paliktni uz kura var piestiprināt Skotty pēdu, ja beņķis ir par zemu.
plaisas pellai nav,bet gribas ar kkaut ko labaaku apstraadaat.zinu.ka ir poliuretāns,bet to ar parasto kraasu pistoli uzpuust laikam nevar.varbūt ir kāda cita ķīmija kā un ar kkadiem materiāliem to panākt?
Sveiki spečuki vajaga konsultaciju varbut kads var kautko sakarigu ietejkt ka pie laivas saniem piemontet daunrigeru scotty laiva amber 430
motorins
Atkarībā kas viņai restaurējams... Ja plaisas, tad nezinu vai tas atmaksājās, bet nu ar sveķiem un stiklšķiedru...
varbūt kāds var ieteikt kā restaurēt,ar ko nokrāsot vecu pellu
Smaguma ziņā tas pūslis būs vieglāks par Amberu??? Ja to pūsli pēc katras reizes jauc ārā, tad savādāk, bet nu tas čakars manā skatījumā nav tā vērts. Es drīzāk domātu kā to pašu amberu uz jumta ērtāk dabūtu.
tevocis. Var jau būt, ka ir arī tāda iespēja. Paskatoties specifikācijā cenas - vēl pusmotors!!!
Piekabes nav vadāju uz jumta.
[quote=524791]Gribētos samainīt gadu lietotu amber 315 uz normālu gumijas laivu ar cieto grīdu kurai var pielikt motoru.
Diez vai bús vérts,ja vadá vinju uz trailer.Ja uz jumta,tad savádák.
Savu 5m viens pats laizhu bez problémám.
DSV, 3.aprīlis 2018, 10:35