Mariner iet zem Yamaha ... sugas brāļi ir Tohatsu/Mercury/Johnson/Evinrude
Man tā bija un kādu laiku atpakaļ bij Mercury 3,5 Hp 4-taktnieks un bija tieši tāda pati problēma.
Tavā variantā ir motors ar vienu cilindru, tad okei bet manam motoram ir 3 cilindri un ja visi reizē atsaka, tad drīzāk būs nevis spole beigta bet tas, kas tās spoles darbina secībā.
Kas Johnsons motoriem ir sugas brālis, Mariners vai Toha ?
To - Veliks : Man tā bija un kādu laiku atpakaļ bij Mercury 3,5 Hp 4-taktnieks un bija tieši tāda pati problēma. Kad noslāpst motors izskrūvē sveci un pārbaudi vai ir dzirkstele. Visticamāk, ka ir izbeigusies aizdedzes spole, kurā iekšā ir elektronika. Spole ir diezgan dārga oriģinālā. Itkā der arī no analoga motora Tohatsu, kas ir lētāk kaut motori ir identiski. Cik lasīju I-netā parasti spoles kompozītmateriālā atšķiebjas stabilitrons, kuru prātīgi sildot ar celtniecības fēnu var dabūt mīkstu un aiz vada, kurš iet uz STOP- slēdzi var izvilkt ārā no kompozīta, kur atrodas vēl kondensators un ja nemaldos arī diode. Nomainot stabilitronu - spolei atkal vajadzētu darboties. Es noskaidroju, ka motoram uzsilstot pazūd dzirkstele, nomainīju aizdedzes spoli un viss aizgāja.
Help!
Mercury 4hp 2 t parūc 2 min un noslāpst. Kad atdziest, tad atkal var pielaist. Kāds zin kur meklēt vainu?
zudkaaa, 5.maijs 2018, 08:53
Pirmais kas nāk prātā ir ūdens pumpis, man arī tā bija. Galvenais ilgi nemoki lai nesavelk švīkas gilzās.
Help!
Mercury 4hp 2 t parūc 2 min un noslāpst. Kad atdziest, tad atkal var pielaist. Kāds zin kur meklēt vainu?
Es pirku Rāmavas darbnīcā materiālu un taisīju pats.
Sveiki.
4hp 4t yamahai pa ziemu izžuvusi degvielas sūkņa blīve(vai membrāna). Kur vēl (bez yamaha centra) tādas varētu dabūt?
Man būtu vēl viens jautājums.
Tām laivām kurām ir jāsēž priekšpusē pie stūres bet kurām nav motoriem elektriskā pacelšanas mehānisma, ar kādu metodi pieceļ motoru braucot krastā ?
Gumijas pūslī sēžot aizmugurē šāds jautājums nebija aktuāls, jo piecēlu ar rokām, bet kā tas notiek, kad jāsēž laivas priekšpusē ?
Ir divi varianti-bākai propķi atgriez vaļā, vai degvielas sūknītis sāk niķoties.
Paldies, pārbaudīšu šo versiju.
Pienākošā šļauciņa ir caurspīdīga, tad vajadzētu redzēt kā burbulis stiepjas garumā ja vakumu rautu?
Sveicināti !
Varbūt kāds var ieteikt kur griesties pēc palīdzības lai sadakterētu Johnsonu 35 zirgi ar tālvadības pulti.
Varbūt ir jau kādam tā bijis, pastrādā minūtes 15 un noslāpst, drusku atdziest un atkal tas pats, pastrādā un apstājas. Dzesēšana iet, benzīna padeve kārtībā.
veliks, 4.maijs 2018, 21:43
Ir divi varianti-bākai propķi atgriez vaļā, vai degvielas sūknītis sāk niķoties.
Sveicināti !
Varbūt kāds var ieteikt kur griesties pēc palīdzības lai sadakterētu Johnsonu 35 zirgi ar tālvadības pulti.
Varbūt ir jau kādam tā bijis, pastrādā minūtes 15 un noslāpst, drusku atdziest un atkal tas pats, pastrādā un apstājas. Dzesēšana iet, benzīna padeve kārtībā.
Pirms ziemas, kad beidz lietot motoru jānomaina eļļa gan motorā, gan reduktorā un miers....
Es visu laiku izmantoju parasto 80/90 eļļu un nekādas problēmas ar reduktoru nav bijušas, kaut motoram jau vairāki desmiti gadu. Ja rudenī rodas šaubas par blīvslēgiem un iespējamo emulsiju - uz ziemu nevajadzētu atstāt aukstā garāžā.
skiperis, 2.maijs 2018, 22:20
Sveiki. Varbut lasa kads kurs braukajas ar merkuriju 4t 4z. Veletos pakonsulteties viena jautajuma. Ja ir ludzu atsaucas.
Es visu laiku izmantoju parasto 80/90 eļļu un nekādas problēmas ar reduktoru nav bijušas, kaut motoram jau vairāki desmiti gadu. Ja rudenī rodas šaubas par blīvslēgiem un iespējamo emulsiju - uz ziemu nevajadzētu atstāt aukstā garāžā.
No cik zirgiem vajag tieības?
Laivu motoriem speciālās eļļas ir it kā mazāk toksiskas un tā arī ir vienīgā atšķirība no auto eļļas. Nokļūstot ūdenī auto eļļas rada lielāku skādi dabai bet motoram ne, ja ieteicamie cipari atbilst.
DSV [02.05.18]: Ja niknaiz zina labák ,tad lej tik iekshá.
Es tikai izteicu domas,ka vajag ísteníbá darít.....
Més jau esam vienmér gudráki par specialistiem,kas to ir izgudrojushi.
Krievu laikos léja visu ko,bet tas bija tápéc,ka nevaréja neko dabút.
Nav jáizgudro no jauna,kad viss jau ir izgudrots.
Daudz smejamies par árzemniekiem,ka baigie duraki un visu dara pec instrukcijas.Já,brízham arí uzrauj smieklu,bet shiem viss sanák.Mums ne.Dívaini,vai ne?
Statoilos bija 4T eļļa laivu motoriem un zāles pļāvējiem.. nekas slikts manam motoram nenotika. :)
Ok, bilde daudz maz skaidra! Paldies par komentāriem!
Bet ja par remontiem, tad tie tomēr būs no gumijas blīvju mechāniskajiem bojājumiem, ne eļļas...tomēr.
Jon-Hill, 2.maijs 2018, 15:29[/quote]
Tápéc ari bija piebilde...pie zinámas labvelígu apstaklju sakritíbas.Labvélígu,ne mums.
Man ir LO chart,piem. Shell,péc kuras arí vados.
Ir arí compatibility chart,lai zinátu kádu jaukt kopá.Ar kádu ne.
Ja nedzīvo Rīgā, nopirkt brenda eļļu var būt problemātiski, ja kas !
Bet domāju, ka ielejot nebrenda Hipoidālo reduktoru eļļu SAE#90 strādās Ne-sliktāk un par litra pudeli tik pat cik par 75cm3 brendīgās!
(Hipoidalā - zobratu pārvada tips. 90 grādos)
Bet ja par remontiem, tad tie tomēr būs no gumijas blīvju mechāniskajiem bojājumiem, ne eļļas...tomēr.