Nestrīdos...bet tādu motoru nav daudz....reāliem copmaņiem...
Nekur, nevienā EU regulā nekas nav minēts par 2T vai 4T. Ir ekoloģijas un trokšņu normas kuras ir jāievēro. Klasiskie 2taktu, karburātoru dzinēji šīs normas nespēj ievērot.
Ir 2-taktu dzinēji EVINRUDE e-tec, Mercury Optimax, Yamaha HPDI kur degvielu iesmidzina pa taisno cilindrā.
domā tos oranžos zāles pļāvējus ? :D es domāju, ka oficiālie veikali 2T jaunus nepiedāvā - čaina un ss.lv protams piedāvā.
Vēl mazajiem parasti nav pilnvērtīga atpakaļ gaita ( te gan atkarīgs arī no ražotāja). 5 niekiem ir atpakaļgaita.
osscar, 7.augusts 2020, 09:02
Evinruds Amerikā aizgājis ciet....
es labāk 4 taktu ņemtu - nav ar eļļas maisīšanu jāņemas, klusāks, velcei ērtāks. ok, biku smagāks, bet ilgmūžīgāks par 2t. Turklāt jaunus 2t EU nepārdod vairs. tādai laivai ja netaisies gonkot kāds 3,5 -5 hp ar īso kāju būs kā reiz.
osscar, 7.augusts 2020, 08:06
Kā nu EU jaunus nepārdod?! A EVINRUDE.
Arnix333 [08.08.20]: Bush Kaiman R-360 un Dulkan 370 DZ atšķiras ar kaut ko? Iesakiet, kuru labāk ņemt. :rolleyes:
Nevajadzētu būt 10cm aršķirībai?
Arnix333 [08.08.20]: Bush Kaiman R-360 un Dulkan 370 DZ atšķiras ar kaut ko? Iesakiet, kuru labāk ņemt. :rolleyes:
To kuru Tu vari dabút uzreiz! Abas labas!
Bet Ja sola kaut kad uztaisit súti bekot!
Ilgi nãksies gaidít!)))
Ch, kādam varbūt ir kāds Minn Kota uz detaļām?
Didzeeens, 9.augusts 2020, 10:14
Ko no viņas vajag ?
Ch, kādam varbūt ir kāds Minn Kota uz detaļām?
osscar, tās Demon tipa elles mašīnas, ko ss-kā tirgo ar ir 2-taktu un kādi nekādi, bet skaitās laivas motori !! :)
Jon-Hill, 7.augusts 2020, 08:15
Sākumā viņus dzird, tad reeeeeeeeeeeeedz un dzird, pēctam tikai dzird. Kad pirmo reizi to redzēju, domāju ka cilvēkam ar sliktu trimeri ir laba izdoma :D
Bush Kaiman R-360 un Dulkan 370 DZ atšķiras ar kaut ko? Iesakiet, kuru labāk ņemt. :rolleyes:
domā tos oranžos zāles pļāvējus ? :D es domāju, ka oficiālie veikali 2T jaunus nepiedāvā - čaina un ss.lv protams piedāvā.
Vēl mazajiem parasti nav pilnvērtīga atpakaļ gaita ( te gan atkarīgs arī no ražotāja). 5 niekiem ir atpakaļgaita.
osscar, tās Demon tipa elles mašīnas, ko ss-kā tirgo ar ir 2-taktu un kādi nekādi, bet skaitās laivas motori !! :)
Suzuki 20hp 2 taktu kkāds deviņdesmito gadu vidus. Kā šim ar detaļām? Uz ātro meklēju un neko īpaši vairāk par impelleru internāts nepiedāvā vai arī nemāku meklēt.
Dikti plaša tēma,, ekonomija, apkopes īpatnības, trokšņa līmenis, resurss, svars... utt.
Es ( man arī ir ) 4-taktu.
es labāk 4 taktu ņemtu - nav ar eļļas maisīšanu jāņemas, klusāks, velcei ērtāks. ok, biku smagāks, bet ilgmūžīgāks par 2t. Turklāt jaunus 2t EU nepārdod vairs. tādai laivai ja netaisies gonkot kāds 3,5 -5 hp ar īso kāju būs kā reiz.
sveiki, kadam motoram dotu priekšroku 2takt vai 4takt, doma, ka motors staves visu laiku uz laivas, stiklšķiedrenes. par cik buus pirmais bendzina dzinejs, neko nerubiju no vinjiem. kaadu labak buutu njemt ja gribu stumt laivu liidz 360cm??
Motoram jābūt petpendikulāri ūdens virsmai, kad tas maksimālā jaudā. Iespējams neesi pareizi ievietojis fiksējošo štifti un motors ir stipri sagāzied uz aizmuguri.
Pārliecies pār bortu un paskaties kādā līmenī ir ūdens
kaut kā neticas, ka 5niekam var veidoties tāda bedre....
Sūkņa darbību mucā pārbauda šādi.
Tava gadījumā ielejot ūdeni 7cm virs kavitācijas plāksnes viss būs ok, pa kontroles atveri varēsi novērot ūdens cirkulāciju. Tad pazemini ūdens līmeni līdz nosedzās ūdens uztveres ,,žaunas,, kādus pāris cm virs. Domājams Tavā gadījumā cirkulācija pazudīs. Tas varētu nozīmēt, ka sadilis pats sūkņa korpuss vai pats vārpsts.