Scrūve saucas :
throttle friction adjustment screw
regulē,cik viegli gribi pārbīdīt gāzes kloķi.
Nedrīkst pārvilkt,jo atbidīgā momentā var sanākt tūdi
Cik atceros tas bija slēdzis aizdedzei
Laba diena, jautājums šāds, kam nepieciešama šī "skrūve" iezīmēta!!!
Internetā meklēju nevaru atrast.

Pirms ziemas jānomaina eļļa motorā un reduktorā, japadarbina ar 98. benzīnu kam pievienots degvielas stabilizātors.
ZobensArnis, 19.novembris 2020, 08:52
Kurā brīdī sākas ziema? :) 2019-2020. gadā braucu līdz pat 29. februārim, kurš iekrita sestdienā un atnesa 4.3kg līdaku.
Pirms ziemas jānomaina eļļa motorā un reduktorā, japadarbina ar 98. benzīnu kam pievienots degvielas stabilizātors.
Par benzīna atstāšanu/noliešanu arī domas dalās!
Agrāk ziemoju ar tukšu bāku (gan laivas motoru, gan pļāvējus) tagad vairs ne, jo neesmu guvis konkrētu apstiprinājumu, ka tam ir kāda jēga.
Mainu divtaktu Tohatsu 9,8 darba kārtībā pret jaudīgāku laivas motoru darba kārtībā,vēlams 20 vai vairāk z.s.
Nebija nemaz tik slikti,khe,khe....
Tieši tā! Visu laiku braucu ar 95-to un nav nekādu problēmu, jo pēc lietošanas vienmēr atstāju tukšu kaburatoru. Vienreiz gadījās atstāt ar benzīnu un pēc mēneša nevarēju piešķilt. Izrādījās, ka bija ielipusi adata.
skiperis, 16.novembris 2020, 12:58
būtu ar 98,visticamāk nebūtu problēmu,agrāk kad man bij moči ar karburatoru,krāniņu nekad negriezu ciet,pat uz ziemu.Tagad ar špricēm nav problēmu,bet tāpat leju 98 lai pa ziemu nenoslāņojas tā bio piedeva
Tieši tā! Visu laiku braucu ar 95-to un nav nekādu problēmu, jo pēc lietošanas vienmēr atstāju tukšu kaburatoru. Vienreiz gadījās atstāt ar benzīnu un pēc mēneša nevarēju piešķilt. Izrādījās, ka bija ielipusi adata.
nepietiekams oktānsskaitlis radītu detonāciju, nepietiekamu jaudu, pārkaršanu utt., par to neiet runa.
Iet runa par to, ka 95 benzīnam ir vairāk bio piedevu nekā 98, tāpēc reti lietojamām ierīcēm (laivas motoram, trimmerim u.c.) tādēļ var rasties problēmas - iztvaikojot benzīnam paliek piedevas. Ja laivas motors tiek lietots 3x nedēļā nevis reizi 2 mēnešos, visticamāk starpību 95/98 nesajutīsiet.
Ieskatijos Instrukcijā par mazāko YAMAHA 4Hp motorīti.
Minimums ,ko prasa ir oktānskaitlis - 90
norāda minimālo oktānskaitli ko drīkst liet
udens2, 16.novembris 2020, 11:06[/quote]
Atbilde pareiza.
Pērkot laivu Somijā bija 2 pilnas bākas benzīna ar ko brauca svilpdama.
Kad sāku pildīt šeit vairs neiet tik labi.
Nopērkot auto Vācijā un atdzenot to (2000km) uz LV ar vācu benzīnu bija forši.Pēc tam vairs ne.
Pagājušajā gadā nobraucu uz pa SWE ap 1000km ar zviedru LPG.Varu pateikt,ka ar zviedru LPG gāja auto svilpdams ar foršu skaņu.Labāk nekā ar mūsu benzīnu.
Šie ir tikai 3 mazi piemēri.
Var gadīties,ka pildoties Nestē ir labāk.Neesmu mēģinājis,jo neredzu tam ekonomisko pamatu t.i. braukt uz Rīgu speciāli pēc benzīna tos 45km.
Jebkurš,kas dzīvo vai strādā ārzemēs vai ir tālbraucējšoferis piekritīs šim.
Tad kāpēc savos mazajos motoros gāžiet iekšā 98 benzīnu.
Instrukcija prasa 95.
Tāds retorisks jautajums,ja benzīns ir tik labs?
DSV, 16.novembris 2020, 10:31
norāda minimālo oktānskaitli ko drīkst liet
Tad kāpēc savos mazajos motoros gāžiet iekšā 98 benzīnu.
Instrukcija prasa 95.
Tāds retorisks jautajums,ja benzīns ir tik labs?
DSV, 16.novembris 2020, 10:31
Jā jautājums retorisks, bet instrukcija neaizliedz lietot labāku un ja kabata atļauj tad kāpēc ne. :))
Kāpēc kātus pērkam par 100+ ja to pašu zivi var noķert ar kātu pa 30.
Laikam jau tāpēc ka pērkot labāku preci atbalstām progresa attīstību. :)
Lejot 95 nekas nenotiks, bet 98 labāk sadeg, mazāk detonē un ja atstāt 95 vairākus mēnešus bākā, tad biopiedeva var izveidot želeju un būs jātīra vai niķosies nesaprotami motors.
Yamaha 2.5 neko citu, kā 95 nav ostijis, no 2014, problēmu nav bijis.
Tad kāpēc savos mazajos motoros gāžiet iekšā 98 benzīnu.
Instrukcija prasa 95.
Tāds retorisks jautajums,ja benzīns ir tik labs?