atgādināt paroli atcerēties
 
 
Ienāc ar Draugiem.lv profilu

Ekonomika un politika

MV-F 02.12.20
Vispār "interesanti"! Darba diena, 2. decembris, 13:00, saimniecības veikalā senukajā gandrīz visas ailes pilnas, vairums metrus neievēro, stāvvieta kopumā pārpildīta. Ļaudis pēta spilvendrānas, jaunākos fēnus, durvju rokturīšus, telpaugus ar tādu sparu, kā pirms pavasara dārza sezonas. Kas tie ir? Bezdarbnieki? Nakts maiņas strādnieki? Pat bez visas pandēmijas dīvaini - jāstrādā nav?

abrakadabra, 2.decembris 2020, 13:30


Skaidrinieks kaut kur taču jāiztērē. Kad būs bezskaidra nauda 100% varēs tapešu vietā līmēt, ja neiztērēs.
udens2 02.12.20
Vispār "interesanti"! Darba diena, 2. decembris, 13:00, saimniecības veikalā senukajā gandrīz visas ailes pilnas, vairums metrus neievēro, stāvvieta kopumā pārpildīta. Ļaudis pēta spilvendrānas, jaunākos fēnus, durvju rokturīšus, telpaugus ar tādu sparu, kā pirms pavasara dārza sezonas. Kas tie ir? Bezdarbnieki? Nakts maiņas strādnieki? Pat bez visas pandēmijas dīvaini - jāstrādā nav?

abrakadabra, 2.decembris 2020, 13:30
nabadzīgā tauta:DDDNaudu nav kur likt,būtu pietaupījuši ja nu krīze turpināsies vēl ilgi
abrakadabra 02.12.20
Vispār "interesanti"! Darba diena, 2. decembris, 13:00, saimniecības veikalā senukajā gandrīz visas ailes pilnas, vairums metrus neievēro, stāvvieta kopumā pārpildīta. Ļaudis pēta spilvendrānas, jaunākos fēnus, durvju rokturīšus, telpaugus ar tādu sparu, kā pirms pavasara dārza sezonas. Kas tie ir? Bezdarbnieki? Nakts maiņas strādnieki? Pat bez visas pandēmijas dīvaini - jāstrādā nav?
mjuniors 02.12.20
"..kravu plūsmas kritums ir gadiem ilgstošas, mērķtiecīgas Krievijas politikas rezultāts."

"Kravu kritumam ir vairāki būtiski iemesli – sen pieņemts Krievijas lēmums izbūvēt savas ostas un plūsmu pārvirzīt uz tām, kā arī ekonomiksās sankcijas par Krimas okupēšanu un karu Ukrainā. "

Pasaki, kur šeit ir mūsu darības nopelns, ja tu izsakies kad mēs paši no..* un tagad lūdzamies???
MV-F 02.12.20
MV-F [11:50]: kļudas labojums: nevis līgumu, bet lūgumuPastāsti man nozari kur tirdzniecība notiek lūguma formā? Labi, lv runā "man lūdzu maizi, divas desas luņkus.."
Un tev neienāk prātā tādas sarunas uzņēmejiem ar potenciāliem partneriem notiek visu laiku. Kāds lūgums?? :))
Un kāds mūsu Latvijai sakars ar viņiem uzliktām sankcijām?

mjuniors, 2.decembris 2020, 12:50


https://puaro.lv/politika/satiksmes-ministrija-krievijai-ludzas-apturet-kravu-plusmas-kritumu/
mjuniors 02.12.20
MV-F [02.12.20]: kļudas labojums: nevis līgumu, bet lūgumu
Pastāsti man nozari kur tirdzniecība notiek lūguma formā? Labi, lv runā "man lūdzu maizi, divas desas luņkus.."
Un tev neienāk prātā tādas sarunas uzņēmejiem ar potenciāliem partneriem notiek visu laiku. Kāds lūgums?? :))
Un kāds mūsu Latvijai sakars ar viņiem uzliktām sankcijām?
MV-F 02.12.20
kļudas labojums: nevis līgumu, bet lūgumu
MV-F 02.12.20
Pirmais kāpēc kritums ir protams covids, Tallinks aizveras Rīgā, lidosta tā pat. Bet Ventspils ir īpaša, tur salūtu pat šauj citos laikos.
slinkums meklēt info, bet utānija jau bez visām sankcijām kratās nost no baltijas ostām. neparvelti mūsejie centās ķīniešus piesaistīt, bet cieta fiasko. bet sankcijas ir pamatā lohatronijas informācija, kas ir vainīgs.

mjuniors, 1.decembris 2020, 23:50


Bet Linkaitis jau sūtīja vēstuli ar līgumu Krievijas valdībai , lai saglabātu tranzītu. Paši vispirms ap...š, pēc tam lūdzas.
Ok, tranzīta nebūs, ko piedāvājat vietā gudrinieki???
raihs 02.12.20

.
7up 02.12.20

Nu tik tālu mēs esam. :)
7up 02.12.20
Lūk te arī redzams uz kuriem tas mēness iedarbojas un kuri te gvelž sviestu pa naktīm! :DDDD
jegersz 02.12.20
Loģistika sen jau nedzīvo viena pati un tam apkārt ir ļoti daudz servisu, ko ikdienas cilvēks nemaz nenojauš - ieskaitot direct debit utml. , līdz ar to tavi pieņēmumi ir puspatiesība.
Bet jā loģistikas un pasta uzņemami transformējas, jo B2B piegādes krītas, B2C aug, bet kā jau minēji uz pakām, ne uz rēķiniem vai avīzēm, C2C ir nomiris, B2B servisu piegādes prasības aug, bet cena par tiem krītas un to grib par brīvu.
LP tiek subsidēts no valsts, kā daudzi pasti pasaulē, tikai retais pelna naudu valstij, pieļauju ka tas mainīsies.
Bet ņemot vēra tevis pieminētos piemērus par lidmašīnām un kuģiem, tie skaitļi ir smagi pārvērtēti - vienīgais, kam es varu piekrist, bez savu 50% pasažieru aizpildījuma tas nav rentabli, tāpēc arī veras ciet reisi gan lidmašīnām, gan kuģiem, kas pārvadās sūtījumus vvz, cik tas maksas vvz.

Davis-Di, 2.decembris 2020, 00:43


Trādirīdi rallallāā, kas ielīda šeit. Pasūtītu tevi na* un par dalbajo* nosauktu , ja nezinātu ka esi bik saistīts ar to.
Tavi vvz ir dēļ tā ka tu neredzi reālo loģistiku, un tur ir dirsā, neviena veca shēma nestrādā, taisa jaunas un izmaksas būs uz pircējiem vai pārdevējiem, gan jau vienosies :)))))) kurš maksās par visu...
mjuniors 02.12.20
Smalkais joprojām ASV vainīga? Vai tomēr izslēgsi krievu polisko domāšanu, kad uz zemes ir tikai vatlande un amerika..
Davis-Di 02.12.20
Kaimiņzemes lēmumus nevada ekonomiski apsverami, bet iegribas un politika.
Loģistika bez viņiem ir sačakarēta, cilvēku pārvadāšana ir samazinājusies, vēstuļu vai papīra piegādes ir samazinājušas, parcel vai paku piegādes strādā kā Ziemassvētku režīmā - nav kas to pārvada, jo iepriekš 60% peļņa no pasažieru lidmašīnām bija tieši dēļ parcel, tā arī pasažieru kuģiem rentabilitāti nodrošināja komerciālu mini konteineru un paku sūtījumi.
Tagad tas viss stāv, piegādes kavējas, bet pieprasījums aug - tirgus transformējas, bet ticiet arī piegāzu cenas augs!

jegersz, 2.decembris 2020, 00:10


Loģistika sen jau nedzīvo viena pati un tam apkārt ir ļoti daudz servisu, ko ikdienas cilvēks nemaz nenojauš - ieskaitot direct debit utml. , līdz ar to tavi pieņēmumi ir puspatiesība.
Bet jā loģistikas un pasta uzņemami transformējas, jo B2B piegādes krītas, B2C aug, bet kā jau minēji uz pakām, ne uz rēķiniem vai avīzēm, C2C ir nomiris, B2B servisu piegādes prasības aug, bet cena par tiem krītas un to grib par brīvu.
LP tiek subsidēts no valsts, kā daudzi pasti pasaulē, tikai retais pelna naudu valstij, pieļauju ka tas mainīsies.
Bet ņemot vēra tevis pieminētos piemērus par lidmašīnām un kuģiem, tie skaitļi ir smagi pārvērtēti - vienīgais, kam es varu piekrist, bez savu 50% pasažieru aizpildījuma tas nav rentabli, tāpēc arī veras ciet reisi gan lidmašīnām, gan kuģiem, kas pārvadās sūtījumus vvz, cik tas maksas vvz.
jegersz 02.12.20
Pirmais kāpēc kritums ir protams covids, Tallinks aizveras Rīgā, lidosta tā pat. Bet Ventspils ir īpaša, tur salūtu pat šauj citos laikos.
slinkums meklēt info, bet utānija jau bez visām sankcijām kratās nost no baltijas ostām. neparvelti mūsejie centās ķīniešus piesaistīt, bet cieta fiasko. bet sankcijas ir pamatā lohatronijas informācija, kas ir vainīgs.

mjuniors, 1.decembris 2020, 23:50



Kaimiņzemes lēmumus nevada ekonomiski apsverami, bet iegribas un politika.
Loģistika bez viņiem ir sačakarēta, cilvēku pārvadāšana ir samazinājusies, vēstuļu vai papīra piegādes ir samazinājušas, parcel vai paku piegādes strādā kā Ziemassvētku režīmā - nav kas to pārvada, jo iepriekš 60% peļņa no pasažieru lidmašīnām bija tieši dēļ parcel, tā arī pasažieru kuģiem rentabilitāti nodrošināja komerciālu mini konteineru un paku sūtījumi.
Tagad tas viss stāv, piegādes kavējas, bet pieprasījums aug - tirgus transformējas, bet ticiet arī piegāzu cenas augs!
jegersz 02.12.20
Tu pārāk nopietnus faktus šai sadaļā centies fokusēt, te galvenais : krievi nāk!
:DDD
Kaut paši sovjetikuma atraugas un to tik vien dara, kā krievu neta miskasti publicē.

7up, 1.decembris 2020, 22:59


Kur šai tekstā argumenti vai oponēšana. Skatos esi atpakaļ skapī ielīdis un kautko vaukšķi un nevienu argumentu, faktu nevari pateikt, izņemot atzīmējies, ka vel esi dzīvs!
jegersz 02.12.20
Aptauja par šo tēmu:

https://strawpoll.com/x93j8722o

jegersz, 1.decembris 2020, 13:00


Nu ko 77:23 (noapaļojot), es nebalsoju, nezinu kā 7up.
Bet 7up tu vari man pateikt kur man iet, bet tad izdzēsies un nelien atpakaļ!
:D

Nebija gluži Bidens vs Trumps, bet ņemiet par fun!
mjuniors 01.12.20
Pirmais kāpēc kritums ir protams covids, Tallinks aizveras Rīgā, lidosta tā pat. Bet Ventspils ir īpaša, tur salūtu pat šauj citos laikos.
slinkums meklēt info, bet utānija jau bez visām sankcijām kratās nost no baltijas ostām. neparvelti mūsejie centās ķīniešus piesaistīt, bet cieta fiasko. bet sankcijas ir pamatā lohatronijas informācija, kas ir vainīgs.
udens2 01.12.20
[quote=637059Vai tavs Ventspils elks ir pamanījis, ka šogad pasauli ir pārņēmusi covis krīze?

raihs, 1.decembris 2020, 23:03[/quote]tik daudz smadzeņu smalkajam nav lai tik vienkāršas lietas saprastu:DDD
raihs 01.12.20
7up [01.12.20]: smalkais [17m]: Šeit parasti cenšos nediskutēt. Informācija visiem šeit rakstošajiem raihveidīgajiem nodokļu pisē...u zābakiem, uldēnveidīgajiem un troļļiem, visiem lielajiem pediņu faniem un rusofobiem. "ASV sankciju un izcilās vadības dēļ Ventspils ostas apgrozījums krities par 41%" . Jauku vakaru.
https://m.youtube.com/watch?v=ESfqATQtGe4Tu pārāk nopietnus faktus šai sadaļā centies fokusēt, te galvenais : krievi nāk!
:DDD
Kaut paši sovjetikuma atraugas un to tik vien dara, kā krievu neta miskasti publicē.
Lutrers vienā video, šajā sadaļā...
https://youtu.be/i3s8kIgneb4

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!

Ja reģistrēsies, arī Tu varēsi piedalīties portāla CopesLietas.lv aktivitātēs!

reģistrēties

skaidrs