Ja viss tik rožaini, tad kādēļ Latvijas dzelzceļš atlaiž tūkstošiem darbinieku?
BrunoL, 20.marts 2021, 18:50
kur to nosapņoji??
Domaataajs [Vakar]: Ko lai tagad saka Astras noliedzēji un Sputņika fani?
https://www.apollo.lv/7205913/krievija-junija-varetu-sakties-sputnik-v-kombinesana-ar-astrazenecaNorvēģijā 3 veseli, ap 30 gadus veci, medicīnas darbinieki nomira pēc Astra potes... fakts!
kaputaarps, 20.marts 2021, 14:41
Pierādi, ka tieši no Astras, un pierādi,ka viņi patiesībā bija veseli vai kaut ko ne to ieēduši vai iedzēruši iepriekšējā dienā, kas izsauc alerģiju.
Man senči sapotējās ar Astru un nekas. Un ja man pienāks kārta un būs tikai Astra, arī iešu un sapotēšos. A jūs, gudrie no sociālajiem tīkliem varat gaidīt to pasaules visizcilāko Sputņiku, ar kuru pēc Vangas vārdiem Krievija apgādās visu pasauli. Tikai nez kāpēc Putins pats nepotējas, viņam redz esot īpašs pošu grafiks, viņš nevarot , viņam nav laika.
Tā gan ir. Mēs firmā arī esam draudzīgs kolektīvs. Labi vai slikti, mēs tik pieņemam darbā un nekad nelaižam vaļā. Mums pie kājas biznesa restrukturizācija. Šobrīd kolektīvā esam pusmiljons darbinieku.
Ja viss tik rožaini, tad kādēļ Latvijas dzelzceļš atlaiž tūkstošiem darbinieku?
Andri, es ar saviem grafikiem tieši to arī gribēju teikt! Loģistika mūsdienās ir viena no feinākajām nozarēm, jo visās pēdējās krīzēs darbiņš loģistiķiem pietikās. Tak paņemam mazo cilvēku - bieži vien tas izvēlās labāk dārgāku, bet uzticamāku paciņas pārvadātāju pār lētāku bet gļukainu.
Abrakadabra, ja mums viens kaimiņš saka nē, tad ko - akmens kaklā un Daugavā? Var būt ir jēga meklēt citus variantus? Ja uz Latviju un no Latvijas var lidot miljons pasažieru gadā, var būt ar vilcienu arī kāds brauks? Gan jau pa lielam ar kovidu tiksim galā. Vienmēr ir varianti, jautājums kuru izvēlēties.
BrunoL [20.03.21]: Šmiga, ja tagad pa dzelzceļu nav ko vest un nav kas brauc, domā, pēc 10 gadiem kas mainīsies?
Jā mēs skatāmies uz Baltijas valstīm kā reģionu, tad šāds dzelzceļš ir nepieciešams un ļoti noderīgs, tu iekāp Rīgā centrā un pēc 2 st. esi Tallinas vai Kauņas centrā, nevar salīdzināt ar lidmašīnu.
Jā mēs gribam, lai Latvija paliek par tādu mazu lokālu pīļu dīķī, tad protams nav vajadzīgs. .
Nez, kur paliek tās gāzes no dīvāna? Ā, zinu - tās savāc dzelzceļš un simulē kravu pārvadāšanu!

Norvēģijā 3 veseli, ap 30 gadus veci, medicīnas darbinieki nomira pēc Astra potes... fakts!
kaputaarps, 20.marts 2021, 14:41
Kad Jūs dalbajobi aizrīsieties?
Ar AZ ir sapotēti cik milj. cilvēku, protams cilvēki mirst ar un bez potes uz tādu cilvēku apjomu, ja tik pat daudz cilvēkiem iedotu analgīnu būtu tik pat ja ne vairāk mirušo.
Šmiga, ja tagad pa dzelzceļu nav ko vest un nav kas brauc, domā, pēc 10 gadiem kas mainīsies?
daddy_j [20.03.21]: Daddy, lasām uzmanīgi :) "Vilciens brauks ātri - arī reģionālais." Īpašu uzmanību pievēršam vārdu salikumam "arī reģionālais."
AndrisABC, 19.marts 2021, 22:43
Ko dos ātrā 200km/h braukšana atsevišķos posmos, ja būs ik pa 20km pieturas?? Vidējais ātrums līdz ar to būs 100km/h (Salacgrīva-Rīga 1h)... tā ir LV veca nelaime uzbūvējam šoseju cauri apdzīvotām vietām, līdz ar to vidējais ātrums nekāds...
Tagad būs tas pats, kautkāds mikslis...ja būvējam ātrvilcienu, tad ātrvilcienu, ja reģionālo, tad senāk bija sliedes Rīga-Pērnava-Tallina, nez kāpēc no 1992.g. vilcieni vairs neiet...
Daddy, jūs abi ar Brunčiku kaut kādi īpaši "apdāvinātie".
RB Baltijas valstīs pieturas ir Tallina-Pērnava-Rīga-Paneveža-Kauņa+atzari uz Rīgas lidostu un no Kauņas uz Viļņu. Viss...
Tā jau būs ar to bānīti. Noliegums. Dusmas. Tirgošanās. Depresija. Pieņemšana.
Kungs tagad ir pirmajā fāzē.
Daddy, es saprotu ka vārdi "reģionālie un starpvalstu pārvadājumi" ir Zilā kalna Martas buramvārdi un parastam mirstīgajam neaptverama lieta.
Zoni, manc sunc šitai pasakai negrib lāga ticēt! Jo Pasažieru vilciens jau vairākus gadus strādā ar lieliem zaudējumiem. Skatos kā divas ar pakaļām sakabinātas lokomotīves, gandrīz bez pesendžeriem, drasē pa līniju Rīga- Valka.
BrunoL, 19.marts 2021, 18:19
Projekts ir plika naudas "apgūšana"...pēc tam domās, ko ar to lūzni darīt... un tas nebūs ātrvilciens - LV vien 19(!) pieturas https://neatkariga.nra.lv/novados/340513-rail-baltica-linija-latvija-planotas-19-stacijas-ari-salacgriva-un-bauska
daddy_j, 19.marts 2021, 21:51
ekspresis vīriešu dzimtes 2. deklinācijas lietvārds
1.Satiksmes līdzeklis (vilciens, autobuss, kuģis), kas brauc ar palielinātu ātrumu, parasti bez pieturām vai ar pieturām tikai lielākajās stacijās, ostās.
Izrādās, ne visiem iestāstīt, ka līst silts pavasara lietutiņš!
līdzīgi tika "apgūta" nauda ar lauku skolām - uzbliež milzīgu skolu, ar baseinu, pēc 2 gadi ver ciet, jo izrādās - nav bērnu... celtniekiem labi, kaut ko nopelnīja, bet būtībā nauda izplakarēta
Daddy, lasām uzmanīgi :) "Vilciens brauks ātri - arī reģionālais." Īpašu uzmanību pievēršam vārdu salikumam "arī reģionālais."
AndrisABC, 19.marts 2021, 22:43
Ko dos ātrā 200km/h braukšana atsevišķos posmos, ja būs ik pa 20km pieturas?? Vidējais ātrums līdz ar to būs 100km/h (Salacgrīva-Rīga 1h)... tā ir LV veca nelaime uzbūvējam šoseju cauri apdzīvotām vietām, līdz ar to vidējais ātrums nekāds...
Tagad būs tas pats, kautkāds mikslis...ja būvējam ātrvilcienu, tad ātrvilcienu, ja reģionālo, tad senāk bija sliedes Rīga-Pērnava-Tallina, nez kāpēc no 1992.g. vilcieni vairs neiet...
Bišķiņ jau nu vajadzētu vairāk savas domas un analīzi likt, ne saites. Ka nesanāk scenārijs, kurš bija te, ar bezgalīgām saitēm uz jūtūbi. ;)