Viela pārdomām par garantijas segumu uz 5 gadi.
spiningists, 6.maijs 2021, 08:54
Pilnīgi piekrītu domai un aprēķiniem.
Paplašinātā garantija "par to pašu naudu" nav nekas vairāk kā mārketings (pēdiņās tāpēc, ka faktiski tas būs +300-400 naudiņas). Pēdējais grūdiens, tā teikt :)
To abrakadabra
Yamaha garantija 5 gadi = tātad vismaz 1x gadā uz apkopi rudenī un + reize pēc piebraukšanas. Izmaksas precīzi nezinu, pieņemam ap 50 viena reize (eļļas maiņa un smērēšana) = 300 EUR bez transporta. Piecos gados nāks klāt vismaz 1 impeleris, 2 sveces un super dārga vārstu regulēšana. No ražotāja vainas iespējamie defekti (minu) - elektronika, degvielas sūce savienojumos, gultnis, blīvslēgs kloķenē (?), kloķenes kaput (ja komplektā ar reduktoru = figa). Reduktora, ūdens sūkņa klapes paša vaina, virzuļa defekti ar būs strīdus ābols, jo dzeses sitēmā gan jau kakaškas atradīs un ... Rezultātā 5 gados investē ap 400 - 500 EUR (bez transporta) 5Zs motoram 1250EUR cenā. Pārdošanas cena 5g vecam motorītim būs max 600 - 700 EUR. Pieskaitot zugstāk minētās izmaksas, pārdošanas ieguvums labākā gadījumā 300 EUR. Viela pārdomām par garantijas segumu uz 5 gadi.
krists22 > .. var, tikai vajag pāris priekšdarbus !
1. Vajag tahometru, lai nočekotu motora apgriezienus ar esošo dzenskrūvi.
2. Ātrumu (var ielādēt telefonā aplikāciju) un arī izmērīt, ja nav eholotā.
3. Iepirkt, vai aizlienēt dzenskrūvi 7 1/2 x 7
Pēc teorijas 1colla, kāpes palielinajums motoram noņem 300 apgriezienus (Tavā gadijumā tas būtu ap 150)
4. Testēt, ja ar esošo dzenskrūvi,Tevi laivā, plus standarta iedzīvi, ja ar veco dzenskrūvi motors spēj uzgriezt pāri par 4700 apgriezieniem (min),, droši var likt dzenskrūvi ar lielāku kāpi.
krists22 [05.05.21]: Sveicināti Kungi.
Manam motorītim, suzuki df5 2008 gada, ir pienācis laiks mainīt dzenskrūvi. Uz esošās ir cipari 7 1/2 × 6 1/2.
Atradu ka ir arī pieejamas 7 1/2 × 7, ar ko viņas atšķiras un vai man derēs arī otrs variants.
Īstenībā gribētos pamēģināt uzlikt kādu ātrāku propelleri.
Ja tā arī ir suzuki, tad principā nē. Nedaudz lielāka kāpē, uz vienu apgriezienu veic nedaudz lielāku attālumu.
Sveicināti Kungi.
Manam motorītim, suzuki df5 2008 gada, ir pienācis laiks mainīt dzenskrūvi. Uz esošās ir cipari 7 1/2 × 6 1/2.
Atradu ka ir arī pieejamas 7 1/2 × 7, ar ko viņas atšķiras un vai man derēs arī otrs variants.
Īstenībā gribētos pamēģināt uzlikt kādu ātrāku propelleri.
..a davai bez davai, nesāksim mērīties, kas labāks, speciāli rakstiju MANĀM copes vajadzībām, bez jelkāda mājiena, ka cietā sliktāka !! :)
Jon-Hill, 5.maijs 2021, 17:50
Pilnīgi piekrītu! :) Katram ir savas copes vajadzības, kā arī glabāšanas, transportēšanas un iegādes iespējas.
Iedzersim par to, lai mūsu iespējas apmierinātu mūsu vajadzības! :)
Es provētu uzzināt visu iespējamo par pēciegādes servisu. Kur atrodās? Kādas ir vidējās gada izmaksas apkopei? Ja pēkšņi izveidojās konfliktsituācija ar servisu - vai ir cits meistars/ serviss ar normālām atsauksmēm un saprotamām cenām?
abrakadabra [Vakar]: Pichusum, ņistresuj, kā Andrejs saka. Atradu kompī pavirši saliktu tabulu pieciniekiem motoriem. Jāskatās ir nevis uz cipariem, bet analītiku kā tādu. Jo infa ir vākta internetā un, kā zināms, mājaslapās var būt drukas kļūdas. Agrāk nesvarīgas likās 'fiksācijas pozīcijas', taču tā kā šodien ūdens bija neparedzēti nokrities, ar visu krasta pāzināšanu aizķēru grunti. Labi, ka nav akmeņains krasts. Par garantijām pārjautātu. Ja tiešām kāds dod 5 gadus - tas ir daudz. Tā Selva tabulā ir pielikta tikai tā - nav ne jausmas, kas tas ir. Ar pārējiem ir gan braukts, gan šeit ir daudzi runājuši. Es pārstāvu tos, kas saka, ka visi labi. Arī Honda, Tohatsu (nav tabulā). Gadu gaitā licies, ka lielākie matadori šeit forumā vairāk ir "balsojuši" par Yamaha, taču par citiem ar dzirdēts, ka ok.Pa lielam, kā saprotu, būtisku atšķirību nav. Pozīcijas fiksāciju skaits jau pēc paša kaprīzēm. Uz ko vēl jāskatās, kas svarīgs jaunu motoru pērkot?
Pichus, 5.maijs 2021, 16:56
..a davai bez davai, nesāksim mērīties, kas labāks, speciāli rakstiju MANĀM copes vajadzībām, bez jelkāda mājiena, ka cietā sliktāka !! :)
Viss atkarīgs no prasībām,vienam basene par mazu citam 2,6 pūslītis jau sapņu kuģis,3,1 AVIKSS ar ieliktu ,nesastiprinātu grīdu mierīgi divatā var stāvēt kājas un mētāt ,tagad 3,25 Dulkans ar cieto grīdu vispār ekselenti,protams ka jāpieskata ko otrs dara un nav jāņem vesera metēja metodes talkā,bet arī sēdot būs tas pats
ivog [05.05.21]: 360 esot daudz nestabilāka par 365-to. Ja nevar kājās stāvot un spiningot, tad tādai laivai 0 vērtība.
1. maijā mierīgi stāvēju uz purna un mētāju vizuli. Laivā bijām divi
abrakadabra [04.05.21]: Pichusum, ņistresuj, kā Andrejs saka. Atradu kompī pavirši saliktu tabulu pieciniekiem motoriem. Jāskatās ir nevis uz cipariem, bet analītiku kā tādu. Jo infa ir vākta internetā un, kā zināms, mājaslapās var būt drukas kļūdas. Agrāk nesvarīgas likās 'fiksācijas pozīcijas', taču tā kā šodien ūdens bija neparedzēti nokrities, ar visu krasta pāzināšanu aizķēru grunti. Labi, ka nav akmeņains krasts. Par garantijām pārjautātu. Ja tiešām kāds dod 5 gadus - tas ir daudz. Tā Selva tabulā ir pielikta tikai tā - nav ne jausmas, kas tas ir. Ar pārējiem ir gan braukts, gan šeit ir daudzi runājuši. Es pārstāvu tos, kas saka, ka visi labi. Arī Honda, Tohatsu (nav tabulā). Gadu gaitā licies, ka lielākie matadori šeit forumā vairāk ir "balsojuši" par Yamaha, taču par citiem ar dzirdēts, ka ok.
Pa lielam, kā saprotu, būtisku atšķirību nav. Pozīcijas fiksāciju skaits jau pēc paša kaprīzēm. Uz ko vēl jāskatās, kas svarīgs jaunu motoru pērkot?
To Ivog
Kājās stāvēšanai tai laivai jābūt gana lielai. Ir redzēti psihopāti 3,6mpūslī divatā mētājot ar krievu azk plašķi mugurā... Ātrāk jāiemācās copēt sēdus, nevis prast faķirēt stāvus ļurīgā vannā, īpaši pavasaris/rudens. Nu ja ALU kuģis, vai pūslis virs 4m - no coment.
360 esot daudz nestabilāka par 365-to. Ja nevar kājās stāvot un spiningot, tad tādai laivai 0 vērtība.
Cik pūslim mūžiņš? Nezinu, bet nupat pārdevu savu 15 gadus veco Zebec 290, nekāda vaina, gaisu tur joprojām.
ivog [05.05.21]: Notestēju pirmo reizi Amber 365 uz ūdens kopā ar 5 zs dzinēju. Viedoklis īsumā - labāk būtu palicis pie piepūšamajām. Ja lieto kā airu laivu bez motora, tad droši vien ir OK, bet ar motoru nav ērta nevienā galā.
Aizmugures beņķis pa zemu, nav normāla sēdēšana uz tā - uzliku vizuļu kasti un sēdēju uz tās. Un purns gaisā, ja viens pats laivā. Būs jāmēģina kempinga krēsls ielikt, varbūt būs labāk. Laivai grīda ar slīpumu, nav ērti, visas mantas arī slīd uz vidu. Nostrādāta arī ļoti neakurāti.
Kaut kā nomocīšu sezonu un nākamgad mainīšu uz piepūšamo, ja nesakrāšu normālai motorlaivai ar konsoli un dubulto korpusu.
Tāpēc braucu pats uz amberlat un pasēdēju, pataustīju kas kā. 365 atmetu uzreiz kā soliņa augstumu izbaudīju. Paņēmu 360, borti augstāki, soliņš augstāks ir ok
.. nu ir dikti kārdinoši nopirkt tjip mūžīgo laivu (pats esmu tādu lietu apsvēris),, bet tomēr atgriezos pie piepūšamās,, jo sarakstot plusus un mīnusus, piepūšmai priekš manām, tieši copes, vajadzībām, plusu bija vairāk :)
Jon-Hill, 5.maijs 2021, 15:14
Es tieši pretēji, pirms 10 gadiem izdarīju izvēli par labu "cietajai" laivai Lota 315... 30. aprīlī noskaloju pērnās lapas, 1. maijā izbraucu ezerā, kā jauna :)
Ko saka 10 gadīgu "pūšļu" īpašnieki? Cik pūslim mūžiņš? :)
.. nu ir dikti kārdinoši nopirkt tjip mūžīgo laivu (pats esmu tādu lietu apsvēris),, bet tomēr atgriezos pie piepūšamās,, jo sarakstot plusus un mīnusus, piepūšmai priekš manām, tieši copes, vajadzībām, plusu bija vairāk :)
Notestēju pirmo reizi Amber 365 uz ūdens kopā ar 5 zs dzinēju. Viedoklis īsumā - labāk būtu palicis pie piepūšamajām. Ja lieto kā airu laivu bez motora, tad droši vien ir OK, bet ar motoru nav ērta nevienā galā.
Aizmugures beņķis pa zemu, nav normāla sēdēšana uz tā - uzliku vizuļu kasti un sēdēju uz tās. Un purns gaisā, ja viens pats laivā. Būs jāmēģina kempinga krēsls ielikt, varbūt būs labāk. Laivai grīda ar slīpumu, nav ērti, visas mantas arī slīd uz vidu. Nostrādāta arī ļoti neakurāti.
Kaut kā nomocīšu sezonu un nākamgad mainīšu uz piepūšamo, ja nesakrāšu normālai motorlaivai ar konsoli un dubulto korpusu.
ivog, 5.maijs 2021, 14:16
Ļoti laba doma: nopirkt, tad testēt un tad spļaudīties. Vēl pa vidu, kad jau nopirki, vajadzēja visiem pajautāt, kāda pieredze.
Notestēju pirmo reizi Amber 365 uz ūdens kopā ar 5 zs dzinēju. Viedoklis īsumā - labāk būtu palicis pie piepūšamajām. Ja lieto kā airu laivu bez motora, tad droši vien ir OK, bet ar motoru nav ērta nevienā galā.
Aizmugures beņķis pa zemu, nav normāla sēdēšana uz tā - uzliku vizuļu kasti un sēdēju uz tās. Un purns gaisā, ja viens pats laivā. Būs jāmēģina kempinga krēsls ielikt, varbūt būs labāk. Laivai grīda ar slīpumu, nav ērti, visas mantas arī slīd uz vidu. Nostrādāta arī ļoti neakurāti.
Kaut kā nomocīšu sezonu un nākamgad mainīšu uz piepūšamo, ja nesakrāšu normālai motorlaivai ar konsoli un dubulto korpusu.
Varbūt kāds ir saskāries.
Ir yamaha 50hp 2 taktu motors.
Uzlikts jauns lādēšanas regulators.
Pie pilniem apgrieziemiem dod ārā ap 16,5 volti.
Cik saprotu šiem vecā tipa dzinējiem ir tikai pārveidotājs no ac uz dc bez strāvas regulātora.
Varbūt kādam ir bijusi pieredze kā pārtaisīt vai ko pielikt klāt lai nāk ārā max 15 volti?
Tagad stāv virsū oriģinālais 6G1-81970-61