atgādināt paroli atcerēties
 
 
Ienāc ar Draugiem.lv profilu

Laivas un to motori

addd 12.05.23
Louis [Vakar]: Nezinu vai prastajiem/lētā gala dzinējiem ir detonācijas sensori, bet bāāgi silti iesaku liet 98, ja ražotājs to saka, pārējiem..labāk tomēr 98. Sevišķi tiem, kam patīk ta ilgāk dot pilnu pedāli.
95 vai 98 nav nekāda sakara ar kvalitāti.

Turot bendžu ilgi bākā, to nemaisot, rodas atslāņošanās, lielāka vai mazāka. Pēc ilgas stāvēšana darbinot, ierauj karbī un cilindrā nogulsnes, viss saķīp kā ar dīzeli. Pēc īsas darbināšanas, tas 99% gadījumu ir tikai netīra svece.Nu mana gadījumā viena no kļūdām bija nostavejusi 98 degviela. Es ziemas laikā 5l kanna pieleju degvielas stabilizatoru Motul, ar domu, ka tas palidzes noturēt kvalitati (ieteikums no iepriekseja meistara), bet izradas, ka sis ir bezjedzigs process un pat var but kaitiks, jo saed blives motora utt.

Tagad paturesu prata neturet degvielu ilgi, censties izbraukt un pirms copes liet svaigu.

sigi, 12.maijs 2023, 07:46


Tā arī nesapratu, motors dūc?
Cieņā.
sigi 12.05.23
Louis [11.05.23]: Nezinu vai prastajiem/lētā gala dzinējiem ir detonācijas sensori, bet bāāgi silti iesaku liet 98, ja ražotājs to saka, pārējiem..labāk tomēr 98. Sevišķi tiem, kam patīk ta ilgāk dot pilnu pedāli.
95 vai 98 nav nekāda sakara ar kvalitāti.

Turot bendžu ilgi bākā, to nemaisot, rodas atslāņošanās, lielāka vai mazāka. Pēc ilgas stāvēšana darbinot, ierauj karbī un cilindrā nogulsnes, viss saķīp kā ar dīzeli. Pēc īsas darbināšanas, tas 99% gadījumu ir tikai netīra svece.
Nu mana gadījumā viena no kļūdām bija nostavejusi 98 degviela. Es ziemas laikā 5l kanna pieleju degvielas stabilizatoru Motul, ar domu, ka tas palidzes noturēt kvalitati (ieteikums no iepriekseja meistara), bet izradas, ka sis ir bezjedzigs process un pat var but kaitiks, jo saed blives motora utt.

Tagad paturesu prata neturet degvielu ilgi, censties izbraukt un pirms copes liet svaigu.
Louis 11.05.23
Nezinu vai prastajiem/lētā gala dzinējiem ir detonācijas sensori, bet bāāgi silti iesaku liet 98, ja ražotājs to saka, pārējiem..labāk tomēr 98. Sevišķi tiem, kam patīk ta ilgāk dot pilnu pedāli.
95 vai 98 nav nekāda sakara ar kvalitāti.

Turot bendžu ilgi bākā, to nemaisot, rodas atslāņošanās, lielāka vai mazāka. Pēc ilgas stāvēšana darbinot, ierauj karbī un cilindrā nogulsnes, viss saķīp kā ar dīzeli. Pēc īsas darbināšanas, tas 99% gadījumu ir tikai netīra svece.
usis 11.05.23
Dīleris uz motora iepakojuma uzrakstīji tikai 98, viada, virši, astarte, hvz, viada un astarte nekad nav būts, virši, neste, cirkulis, lec un neklepo.
RaimisD 11.05.23
addd [11.05.23]: kas Jums tur notiek, es mierīgi bez problēmām leju 95
Es pirms kāda laika 4-5 gadi atpakaļ ar iestājos ,ka jālieto 95to, jo manā skatījumā 98 būs par ,,sausu,, īpaši vecākiem motorīšiem .
Regulāri čakarējos ar startu 95 gada yamaha 5hp

Vīri šeit pat ieteica liet 98to.
Pamēģināju, super. Tagad leju visā dārza tehnikā un mocim protams ar.

Šodien iesitu dūmā pļaujmašīnu.
Biju aizmirsis bendžu iekšā.
Stāvēja no pagājušā gada oktobra, tas ir 6 mēneši.

Leju Viada.

Ps.
Čomam sūdīgi mocis leca. Ar svaigu Nestes 98.
Ielēja Viadas viss aizgāja.
Berģu jaunais tanks, ar tīrām mucām un sistēmu, autiņam filtrs ar tik ātri neaizaugs.

Cerams tas bija kāds Nestes gļuks, moš ielēja uzreiz pēc vedēja.
Parasti jau tur viens no labākajiem, ja ne pats labākais bendžuks.
dzelziss 11.05.23
Fre
Nu LIELO LĪDAKU ar diviem 100 kg vīriem tas Suzuķis 2,5 stumj 10 km/h (pēc WAZE ).
sigi 11.05.23
Fre [11.05.23]: Sveika tauta,varbut kadam ir pieredzes ar suzuki 4taktu 2.5hp motoriti? Tads pavilktu 4.20 pusli ar diviem 90kg viriem? Vai labak izveleties 5hp? Lielaku nevar, jo parsvara braukas pa ezeriem, kuros 5hp ir max kas atlauts... Varbut kadreiz ar pa Daugavu.
Ja nav planots staipit, tad noteikti 5zs. Atlausos ieteikt. 2.5/3.5 hp bus vieglaks, bet lenaks, nav atpakalgaitas, nevar pieslegt arejo baku utt. 5hp ir labi motori un noteikti pavilks 2 cilvekus. Glise visticamak ne, bet nus pietiekami.
Fre 11.05.23
Sveika tauta,varbut kadam ir pieredzes ar suzuki 4taktu 2.5hp motoriti? Tads pavilktu 4.20 pusli ar diviem 90kg viriem? Vai labak izveleties 5hp? Lielaku nevar, jo parsvara braukas pa ezeriem, kuros 5hp ir max kas atlauts... Varbut kadreiz ar pa Daugavu.
sigi 11.05.23
Yes, paldies. Man liekas, ka man piltuvei ir sietins filtresanai, bet parcekosu.
addd 11.05.23
RaimisD [10:11]: sigi [9:55]: Mana gadījumā karburators vienmer bijis jatira gruzu del.Tīrā benzīnā no stāvēšanas gruži nevar rasties.
Jāizskalo kannu, bāku, maģistrāli, sūkni. Lejot lieto piltuvi ar smalku kaprona sietu.

100gadīgiem motoriem no ilgas stāvēšanas mēdz plaisāt un sairt pašas degvielas caurulītes un aizdirst karbūzi.
Nomaini tās, maksā nieku.

Cik sens motorītis ?Man liekas, ka bija 2018 gada. Principā mazlietots. Bet nu, ka mineju, mazie motori ir mazliet vairak jaaukle, ka lielie. Neatceros, vai 5hp jau nebija vairs tik prasigi. Bet nu, izdomaju, ka mazais nomas laivam ertaks, ka 5zs, laigan.. Ne vienmer pats sim 100% ticu :)

sigi, 11.maijs 2023, 11:32

sigi vosols!
Labākais ko var darīt lai karburators būtu tīrs, ievietot papildus filtru degvielai, vēlams lielāku no auto. Sezonu sagajdod izjaucu savējo 15Hp, tīrs kā no veikala, un tas pēc 7 gadu ekspluatācijas neko nedarot. Ieliku filtru pat zāles pļaujmašīnā, pagajšgad kaut kas tika zem adatas, tur degviela karbī nokļūst paštecē rezultātā gaisa filtrs uzpampa un litrs izlējās.
Par 98 benzīna lietošanu, nezinu kas Jums tur notiek, es mierīgi bez problēmām leju 95 kā pabeidzu sezonu rudenī tā arī ar to pašu bākā arī iesāku.
Maziem motoriem karbī caurumiņi mazāki, tad tīri degvielas sistēmu kā ieteica RaimisD un filtrē pirms lej iekšējā bākā.
Cieņā.
RaimisD 11.05.23
sigi [11.05.23]: Man liekas, ka bija 2018 gada. Principā mazlietots.
Pasvaigs. Tad sairšana atkrīt. Ja atkal aizies ciet karbūzis, mazgā visu sistēmu un būs čikinieks.
sigi 11.05.23
RaimisD [11.05.23]: sigi [9:55]: Mana gadījumā karburators vienmer bijis jatira gruzu del.Tīrā benzīnā no stāvēšanas gruži nevar rasties.
Jāizskalo kannu, bāku, maģistrāli, sūkni. Lejot lieto piltuvi ar smalku kaprona sietu.

100gadīgiem motoriem no ilgas stāvēšanas mēdz plaisāt un sairt pašas degvielas caurulītes un aizdirst karbūzi.
Nomaini tās, maksā nieku.

Cik sens motorītis ?
Man liekas, ka bija 2018 gada. Principā mazlietots. Bet nu, ka mineju, mazie motori ir mazliet vairak jaaukle, ka lielie. Neatceros, vai 5hp jau nebija vairs tik prasigi. Bet nu, izdomaju, ka mazais nomas laivam ertaks, ka 5zs, laigan.. Ne vienmer pats sim 100% ticu :)
RaimisD 11.05.23
sigi [11.05.23]: Mana gadījumā karburators vienmer bijis jatira gruzu del.
Tīrā benzīnā no stāvēšanas gruži nevar rasties.
Jāizskalo kannu, bāku, maģistrāli, sūkni. Lejot lieto piltuvi ar smalku kaprona sietu.

100gadīgiem motoriem no ilgas stāvēšanas mēdz plaisāt un sairt pašas degvielas caurulītes un aizdirst karbūzi.
Nomaini tās, maksā nieku.

Cik sens motorītis ?
sigi 11.05.23
RaimisD [11.05.23]: sigi [7:46]: 1.98 degviela
2. Karbikis vienmer tiek izbraukts tuks pec copes
3. Dedviela bākā un kannā netiek tureta ilgi (vienmer svaiga degviela)
4. Pirms darbināt motoru, japagaida, lai karbikis piepildas pirms raustam
5. Regularas apkopes (ieziemosana utt)

Mani pieraksti no nesena servisa :)2. Punkts. Ja pārvadā motoru guļus, tad jā, tīri ,lai nesmird auto.
Un, stāvēs vairāk par mēnesi.

3. Ilgāk par mēnesi nevajadzētu, bet 98jam neesmu ievērojis problēmas turot arī ilgāk.

5. Regulārajā apkopē (reizi gadā vai katras 100h, eļļas maiņa biežāk) parasti neietilpst karbūža tīrīšana. To dara pēc vajadzības.
Ja tas jādara bieži, tad paskaties ar ko tiek piesārņots karbūzis.
Novērs cēloni, nevis regulāri cīnies ar sekām

Tas ir mans subjektīvais viedoklis.
Iespējams profi domā savādāk.
Nu mazie motori ir loti sensitīvi, ipasi uz degvielas kvalitāti. Mana gadījumā karburators vienmer bijis jatira gruzu del. Tas visticamak no retas brauksanas un nevienmer svaigu degvielu leju, bet menesi vai ziemu pastavejusu 5l kannā. Vairs ta nedarisu, tad skatisos.

Motoru vedu gulus, bet ikdiena stav vertikali. Mana gadiju karbikis jaiztukso pec katras copes :)
fish1 11.05.23
2 headhunter
Maza voltāža (12 V) toties liela amperāža (A).Līdz ar to jābūt lielam šķērsgriezuma laukumam,jo palaišanas strāvas lielas.
Headhunter 11.05.23
Nu man Hondai ir 56ah bosch, ja nemaldos 600a. Un tie vadi nav, 6mm2, bet visi 10mm2 noteikti(:

multiplikators, 11.maijs 2023, 06:55[/quote]

Paldies! Tātad es dumjš :). It kā jau nekā tur tāda baisa nav, ko griezt, Singer šujmašīnas lieluma mehānisms :):):).
Willy 11.05.23
RaimisD [11.05.23]: sigi [27m]: 1.98 degviela
2. Karbikis vienmer tiek izbraukts tuks pec copes
3. Dedviela bākā un kannā netiek tureta ilgi (vienmer svaiga degviela)
4. Pirms darbināt motoru, japagaida, lai karbikis piepildas pirms raustam
5. Regularas apkopes (ieziemosana utt)

Mani pieraksti no nesena servisa :)2. Punkts. Ja pārvadā motoru guļus, tad jā, tīri ,lai nesmird auto.
Un, stāvēs vairāk par mēnesi.

3. Ilgāk par mēnesi nevajadzētu, bet 98jam neesmu ievērojis problēmas turot arī ilgāk.

5. Regulārajā apkopē (reizi gadā vai katras 100h, eļļas maiņa biežāk) parasti neietilpst karbūža tīrīšana. To dara pēc vajadzības.
Ja tas jādara bieži, tad paskaties ar ko tiek piesārņots karbūzis.
Novērs cēloni, nevis regulāri cīnies ar sekām

Tas ir mans subjektīvais viedoklis.
Iespējams profi domā savādāk.

Nu jā...man vienmēr stāvus!:)
RaimisD 11.05.23
sigi [11.05.23]: 1.98 degviela
2. Karbikis vienmer tiek izbraukts tuks pec copes
3. Dedviela bākā un kannā netiek tureta ilgi (vienmer svaiga degviela)
4. Pirms darbināt motoru, japagaida, lai karbikis piepildas pirms raustam
5. Regularas apkopes (ieziemosana utt)

Mani pieraksti no nesena servisa :)
2. Punkts. Ja pārvadā motoru guļus, tad jā, tīri ,lai nesmird auto.
Un, stāvēs vairāk par mēnesi.

3. Ilgāk par mēnesi nevajadzētu, bet 98jam neesmu ievērojis problēmas turot arī ilgāk.

5. Regulārajā apkopē (reizi gadā vai katras 100h, eļļas maiņa biežāk) parasti neietilpst karbūža tīrīšana. To dara pēc vajadzības.
Ja tas jādara bieži, tad paskaties ar ko tiek piesārņots karbūzis.
Novērs cēloni, nevis regulāri cīnies ar sekām

Tas ir mans subjektīvais viedoklis.
Iespējams profi domā savādāk.
Willy 11.05.23

Es tikai 98! tikai Viada!nekad tukšu karb.nebraucu,krānu vispār ciet nekad negriežu!tīras kanniņas,regulāras apkopes!ar izvilktu čoku pirmais mazais rāviens,ar otro vienm.pielec.bik pasildu gan!:)
sigi 11.05.23
RaimisD [08.05.23]: sigi [8.mai]: Lai nerastos klapatas, motoru esot jadarbina.. Vismaz reizi 2 nedelas, ja ne biezak.Lej 98 bendžu, tas ilgāk stāv bez nogulsnēm.
Es leju tikai un vienigi 98 markas Nestes degvielu, cerībā, ka ta ir labaka no visam 98niecem.

Bet nu ir laikam lietas, kas var palidzet ietaupit laiku un nervus:
1.98 degviela
2. Karbikis vienmer tiek izbraukts tuks pec copes
3. Dedviela bākā un kannā netiek tureta ilgi (vienmer svaiga degviela)
4. Pirms darbināt motoru, japagaida, lai karbikis piepildas pirms raustam
5. Regularas apkopes (ieziemosana utt)

Mani pieraksti no nesena servisa :)

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!

Ja reģistrēsies, arī Tu varēsi piedalīties portāla CopesLietas.lv aktivitātēs!

reģistrēties

skaidrs